srijeda, 01.02.2006.

Pozdravljam!
Ovo novonastalo polu-proljeće vani izaziva u meni poletnost i vedrinu, iako, subjektivno, dan i nije nešto vedar, jer me popodne čeka jedan sprovod. Ali, odagnajmo crne misli...
Puno se ovih dana po blogovima pisalo i komentiralo komentare. Iako nemam problema s onim "Blog ti je super, posjeti moj" (zato što nisam dovoljno popularna), shvaćam koliko to nervira... U takvom svijetu živimo, pa što se čudite...? Egocentričnost vlada... Uostalom, da nije tako nitko od nas svoj blog ne bi ni otvorio... Je l' da? Samo je razlika što smo mi neki dovoljno pristojni da nam takvo što napisati ni ne pada na pamet, a oni nepristojni daju si oduška...
Još nešto... čestitam vam predstojeću veljaču! Imam tu naviku već odavno. Naučila me to jedna moja bivša srednjoškolska profesorica, kojoj je bezveze čestitati i željeti dobro samo onim danima kada to svi žele, što se meni zaista svidjelo, pa širim "bolest" dalje...
Ta ista profesorica ističe i sljedeću mudrost kao svoj životni moto: "Ne sumnjaj u plavetnilo neba, ako su ti nad krovom tamni oblaci!" Pa, eto, iskoristite i to.
Do sljedećeg puta...
Lena

| 10:28 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>