subota, 28.01.2006.

Ohoho...

Ekipa! Ovako... da... Znaš ono kad objave datum kolokvija? E! Znaš ono kad svi pričaju kako već pomalo uče i dobro im ide! E! Znaš ono kada se u tom trenu javi netko i kaže kako još nije ni počeo i ti si sretan, jer nisi jedini? E! Znaš ono kad ti ostane još jedan dan, a ti još uvijek vjeruješ u nadnaravno i knjige ispod jastuka? E! Eeeeee! To je moje trenutno stanje. Živjela psihologija! Ali (!) ponukana mnogobrojnim bićima koje poznajem, a koji imaju, njeguju, održavaju i timare svoje blogove, odlučih se i ja na ovaj, zapravo, krajnje neobičan pothvat i evo me prisutne u punopravnom članstvu...
Kako sam totalni početnik, ono što slijedi je koketiranje i bolje upoznavanje sa svim mi ponuđenim sadržajima i mogućim kreativnim uratcima. Uzdam se u se, ali očekujem i vašu telepatsku potporu!
Lena

| 17:53 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>