volim svijet
koji optimizam

-trgat lišće
-prčkat po nožnim prstima
-brojat
-spavat kod drugih ljudi
-pjevat sama sa sobom u basu
-bit ispod vode
-ševit se
-moj mp3
-čagat
-raditi nacrt nadanja
-pisat dnevnik
-zalijevat agavu
-ići na plažu
-cvijeće
-materijali
-kolekcija praznih stvari
-Jimmyca
-alex
-kako se jurić potpisuje
-cobra je ohladio vrući čevap pod vodom i pojeo ga onako mokrog
-barba Gordi se iskipao u đep od bež sakoa nasred floora
-gloria se tušira s tobom
-štemb je spavao na strunjači


čisto za ispucat se...trip hop*

26.05.2005., četvrtak

lori,fali mi tvoja spaljenost kao nesto sto nuzno mora biti u mojoj blizini.

komentar ti je jeben

- 13:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

savršenstvo nadolazećeg ljeta

evo me. ovo sam čekala. lanene hlače, japanke, bijela majica i hrpa drvenog nakita. to je ljeto.
prednosti toplog vremena:
-možete se ševit gdje god hoćete: na plaži, na stablu, u moru, na cesti, u parku, u basu...bilogdje
-možete se pokazivati do besvjesti
-toplo vam je. njemu je toplo. ruke su mu tople.. i vaše su.. ima li boljeg osjećaja od tople ruke koja se penje uz vaša leđa? (i onda usljedi pitanje "a što ti ne furaš grudnjak?)
-glazba ima bolju dimenziju. nesputani odjećom možete plesati bilogdje: na plaži, na stablu, u moru, na cesti, u parku, u basu... bilogdje
-komadi šeću polugoli. uske bijele hlače na preslatkim guzama, uske majice živih boja, vire dlake s prsiju i trbuha...aah
-japanke
-sve je bolje ljeti: pit na plaži s ekipom, pit ispred škole, spavat u hladu na plaži, zapalit gicu na pedalini, bacat se u more zabijen, popit pivu točno u podne i teturat gradom
-znoj.plivanje.šetnja. tuš na plaži(koji sad košta kunu,jebem ti sistem i prilagođavanje eu standardima)
-open air ( otvoreni zrak ) partijane...
-otić s njim na mrežu i tjerat ljude oko vas da se osjećaju neugodno.
-bijeli kitovi i mažanje uljem za sunčanje. i njega i vas.
-kava na sunčanoj terasi
-vreli asfalt

ajme kako sam se ufurala. više se skoro s nikim ne druzim osim s njim. skola je samo kao neko nuzno zlo kroz koje svaki dan moram prolazit, a onda samo cekam da dodjem doma, otusiram se, pojedem i... ostatak dana sam njegova. danas cu se udostojit otic na kavu s kokicama.al onda opet idem s njim. neznam, jednostavno, odlično mi je. nikad nisam imala nekog u ovo doba godine i sad to ocu maximalno provest. a i on ima vremena za razliku od nekih (yes, alex, it was you).
samo u ovih 5 dana smo zujali po nekom bazenu od miramara(oni koji znaju, ne lovranskog,ne brinite), napili se pa ometali stari grad (ja bosa odlazim pisat), setali i izgubili Psa, rezervirali katre za dugme, prozujili lovran i Šumu na preluci, zajedno s plažom u kampu. kako je meni dobro, to je neopisivo....
ne djiramo tolko po mcu od metalac ira afere i marinakristina afere. darija je trebala danas s nama, al neide. ja je sad razumijem,jer ja uopce neznam zasto ja uopce idem tamo.

valovi su neumorni
I'm still, I'm still...
IspodSvijeta mu se like.jeee

zdm je bio normalan, potpunoo..napili se onako, do neke normalne razine i onda lunjali okolo. naveče smo on i ja nastavili, pa išli trazit onaj brod kakaka?...poljubili se 1. put i tako. nice, very nice, so nice. on ode na faithless i thievery corp. sada...a ja nemoguuuuu :(((!!!
ŽUTO RAZDOBLE

- 13:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

19.05.2005., četvrtak

napokon blagostanje

hej. prošla par dana. crko mi net, a ja sretna ko mali majmun. ja sam moj mjesec.
prošla sam ruski. zadnji put da vidim te ljude, povezane tim krasnim slavenskim jezikom. tu je sandra - majka djevojke mojeg godišta, bavi se bioenergijom i uči ruski zbog posla,ne jede meso. nadalje, imamo ivanu , 4 godina hoteljerskog faxa, zlatni retriver, puši superlight i vozi neki staaaari auto. sara je prekrasna vegetarijanka, trudna eto, već 6. mjesec, pojela je 150 kg naranči. zadnja nam je došla ksenija. uspjela sam zaključiti da je ona poslovna zena s dvoje djece koja odlicno zna ruski. nekad davno je s nama bila i sonja - ima aferu sa šefom, žuti mobitel i veliku ambiciju za odvjetništvom. profa je carica, sarkazam, crni humor ( tu se nadopunjujemo), crvena kratka kosa, kožnjaci, ne jede ništa što ima mamu. zajedno smo grupica drukčijih ljudi povezanih istim interesom.
ODLIČNA KOMBINACIJA.
ona kava neki dan...sijalo je sunce dok smo bili zajedno. izmrcvarili smo Loua za stolice, sjeli van, pričali, naslanjao se je na ogradu koja se ruši...opet je pokazivao trbuh. njam...kako nošenje cigli oblikuje tijelo... ah...on ful ima ritma. dok lupa prstima po stolu, ono sto šalice proizvode trenjem je GLAZBA!!!nalaz o tome kako se pacijent "izgubio" jer je prošle noći "tulumario". i onda ta poruka, neznam sto mi je i sve više i više mi se svidjaš i ajmo za vikend van ZAJEDNO.BMECTE.TOGETHER.ZUSAMMEN.TU E IO.
paolo je dobio otkaz jer je mutio s marinom a vlade ga je probio. doznalo se za "iru i metalca". krešo je naporan. uživam doći dole kad radi metalac. on je super,dok je trijezan.onda postaje zviijer.
dino mi nije prijatelj. ne drži se dogovora, laže mi i samo zajebava. uspio me nazicirat danas. al nema veze, sad je gotovo. i uostalom, ja imam novog prijatelja...hmm...to je više OOMA(object of my affection).nwmd.
nazvala sam alexa. on je moj sedativ.
sutra zdm(zadnji dan maturanata). Maša i ja deremo po rakiji. kako će mi falit....

čujemo se.

- 21:11 - Komentari (4) - Isprintaj - #

14.05.2005., subota

ej bok

hej, rajo, ja sam Lena.
meni je osobno, ovo odvratno. al boli me.
necu stavljat slike jer me jebe taj neki broj pixela, što ja znam..a imam tako dobre slikee, ba s mi je zao. htjedoh sramotit moju okolinu..a...sve su to gluposti.
jučer je bila oproštajna za meljsin odlazak. to je završilo izvrsno. shvatila sam da su sve stvari neutralne, nema dobrih i loših stvari koje se dogadaju. al ima dobrih i loših reakcija na njih.jer, let's face it- njoj ce gore bit 1000x bolje nego tu u pripizdini.
danas smo si razmjenile svu posuđenu robu, to je bio tako sentimentalan trenutak, nesto stasno, strah te ista reć jer mislis da ako krene, nece stat... a kutije cekaju, vrece cekaju...
pocela sam se ponasat ko nojko, spavam u travi na plazi mrtva pijana s bocom. ljudi me pokusavaju dic, a ja nedam!!!!! strasno.bilo nas je mac, nakrcala sam pun auto za doma, da bi onda danas srela kikija ispred kosog. tad se vratio iz lovrana, a bilo je podne. tocno je proslo 12 sati...
baš.
dooris mi je napravila dread. mali, negdje samo nabacan na glavu... starci su spaljeni, ne vide ga. ma, bolje. ako sam mogla nos bušit da ne skuze, imat cu i dread.
ceo dan trazim lyrics za novi album od asian dub foundation, podivljat cu, nemogu vise, ja to mooooram imat...jooj. da, srela sam alena, vec i on ima ez rollerse, sale me vesla, neda mu se przit ili zicat klauna. a ja bi mu mogla i cd vratit...hmmm...
fala bogu, izbori su za 2 dana, vise necu morat dijelit GLLuuPPPPpe letke od pgs-a za nis. presetala sam cjelu jebenu opatiju sa tošinom i voloskom! koja glupost, a moram, ono, neda mi stari mira...
jucer, iako bijaše petak 13. , bio je dobar dan. zakljucila sam da on posle 7 dolazi doma. daa...
inace,

volim:

-jest
-d&b, dub, trip hop i sl.
-dečke sa stilom
-sivat
-lutat okolo
-malu žuju 8)


nevolim:

-konzervativne ljude
-preserante
-mahune
-spletke
-tv
-hladnoću i mokre noge kad padne kiša

baš.

- 17:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

12.05.2005., četvrtak

za meljs koja odlazi na petak 13

Žao mi je što odlaziš zbog:
-medota
-nogometa na igralištu kod nikoline kuće
-davida,dalibora, edia i kikija arapa
-odlaženja pješke u lovran i na more
-zbog prepspavanja kod mene (uspavana ljepotica postala je raščupano čudovište)
-bare,žaba
-"zabavnih igara"-poker na skidanje na kapelici, a adrian gleda kroz prozor
-kad te veki vidio u trenerci
-onog puta kad si se napušila pa je Čupko "umro"
-zbog redukcije vode
-jer te sad više nitko neće maltretirat u autu kad te bude vozio doma
-zbog ribarske
-zbog marunade
-zbog palačinki, kobasica, pogačica, buhtli, torte od ananasa, pomfrita...
-zbog čekanja po 15-25 minuta S V A K E subote
-zbog stocka, votke, bambusa i pive
-jer ti i daja dodjete kod mene skidat lak za nokte
-ZBOG MOJE KUTIJE ZA KEKSE
-ZBOG SATI PROVEDENIH U RIJEŠAVANJU NEPOSTOJEĆIH PROBLEMA
-zbog techna
-jer si me ti naučila plesat
-zbog ispaljivanja iz topa PUF!!!! aaaaaaaaaaaaaaaa
-zbog balansa
-zbog toga što upravo sad dolaziš do mene
-jer si me vidjela s viklerima
-jer moramo uvjek izać iz kuće da ti zapališ
-jer sam s tobom probala travu
-zbog trčanja
-zbog centra, hilla, monte crista
-zbog radnika na žutoj kući
-i na kraju, zbog onog za čim ćeš patit najviše-
ZBOG ĆUKA


VOLIM TE
vidimo se u Pilepićima....

- 19:16 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

šo je vo?
ovo gore je darkwood dub. a ovo je kao neki blog na kojem ću ja tu i tamo nešto prisrat.
trebalo mi 100 godina da nadjem ovo
volim:
-jest
-muziku (trip-hop,drum&bass,dub)
-ljude sa stilom
-promatrat i primjećivat
-konzumirat
-šivat
-Njega


nevolim:
-preseravanja
-kad netko izbjegava razgovor
-malograđanštinu
-mahune
-pametnjakoviće