antirevolucija

četvrtak, 23.10.2014.

2014. - 3.dio

1.3. (subota)

Danas me ne bi veselilo ni natjecanje u plivanju s ljudima koji sporo plivaju za zagrijavanje ( jer očajno trebam pobjede) .



2.3. (nedjelja)

ŠBMWU? Što bi Michael Westen učinio? Jer je to prvo logično pitanje kada moram donijeti neku odluku u životu...





3.3. (ponedjeljak)

Volim pisati pričice. To je kao da si bog jednog alternativnoga svemira kojeg otvaraš umom koji ti ne dopušta spavati. Kada si bog nema vremena za odmor. Ponekad postanem opsjednuta, tj. pretjerano posvećena (opsjednuta tako ružno zvuči) i prvo što se poremeti u mojem životu je san. Ići na vrijeme u krevet je dosadno. Danas sam u 3 ujutro odlučila gledati The Matrix i pretvarati se da ne moram ustati u 7 ujutro.



4.3. (utorak)


Dobro što mi je sestra jučer pričala da će se maskirati u River Song jer stvarno ne znam kako bi protumačila ninju koju sam ujutro vidjela u svojoj ulici.




5.3. (srijeda)

Zatim sam lagala da neću više lagati riječima koje su mi stavili u usta. "Skrušeno ispovijedam sve svoje grijehe od ..." Koja odvratna riječ, skrušeno. Podsjeća me na bakinu prijateljicu koja nam povremeno dođe na vrata i drži se tako ponizno da to graniči s tim da se ispričava da postoji.




6.3. (četvrtak)

Ne bi bila laž kad bih rekla da sam svojoj razrednoj truloj jabuci u srednjoj školi često ubacivala smeće u ormarić. Smeće smeću. Moja kolegica piše neka čudna slova i zbog tog fonta koji je osmislila ne mogu ništa prepisati od nje. Kada sam u stanu imam dojam da me netko promatra. Možda to ima veze s tim da sam si umislila kako uvijek kada čitam ili slušam nešto od sada mrtvog umjetnika , njegov duh se pojavi u mojem stanu. Da, stan mi je prepun mrtvih slavnim osoba, a nemam što obući za tu prigodu.



7.3. (petak)

Umro mi je ipod. Sada bude hippie Isus sretan jer budem čula njegova pjesmice s oba uha. Potpun doživljaj i neće me gledati kao da sam mu zadavila mačku. Slučajno sam kupila neku vrećicu za ekološki osviještene koja ima natpise po sebi kao da vrećica priča. "Ja sam ekološka vrećica i treba mi 180 dana da se razgradim umjesto ostalim kojima treba 100 godina i još se u njih zapliću morski sisavci i vrećice ubiju 100 000 sisavaca godišnje." Da životinje govore onda bi morale raditi i postojalo bi zanimanje ekološke kopnene policije te bi vukovi s pištoljima vikali : "spusti oružje!" na ljude koji nemaju ekološke vrećice. Dupini bi bili špijuni koji bi obavještavali kopnene životinje koje ribe samoubojice su se otrovale.



8.3. (subota)

Erotomanija je iluzorno vjerovanje da je određena osoba zaljubljena u vas.
Danas je baš savršena dan za slušanje Hendrixa. U srednjoj školi je razredna trula jabuka pjevušila nešto od Hendrixa i to je bilo baš bogohulno.



9.3. (nedjelja)

Gledala sam nekog bradatog lika kako meditira, oprala suđe i našla čaj od maline u kutiji od kamilice. Ne volim kamilicu jer sam jednom od tog čaja dobila opeklinu pa mi je zato toliko dugo trebalo da to otkrijem. Možda nije sve tako kamilica.




10.3. (ponedjeljak)

Idem do gazdarice po odjeću jer nemam vlastitu perilicu za rublje i ostala mi je samo odjeća u boji za nositi. Nekad bih radije išla s rifljačom i sapunom do najbliže rijeke da ne moram komunicirati s ljudima.




11.3. (utorak)

Misli mi znaju biti toliko otrovne da se ne mogu ni pomaknuti.



13.3. (četvrtak)

Lako povjerujem da ništa nema smisla. Sve što radim, cijeli život. Kada gledam jednu riječ predugo prestane imati smisla, tako previše analiziram svoj život i on se pretvori u tu riječ koja je izgubila smisao.



14.3. (petak)

Pitam se da li bi bila tužna kad bi netko polomio vratove ljudima koji mi smetaju. Nekima je uvijek pun kufer.



16.3. (nedjelja)

Ponašam se poput kukavice koja živi u sjeni. Pun svijet ladica s lažnim dnom u koje se nema što sakriti.



17.3. (ponedjeljak)

Nedjelja me često vraća u srednji vijek. Odem u crkvu i dosađujem se tamo, ponekad uhvatim koju misao , pričicu iz Biblije ili nečiju mlohavu ruku, ali sam nakon toga poslana kući u miru gdje sve ostaje nepromijenjeno.



20.3. (četvrtak)

"Poput plivača zaroniti u čistoću što se sretna izmiče iz ostarjela hladna i umorna svijeta. "
Rupert Brooke




26.3. (srijeda)

Nije mi bitno što jedem jer mi hrana ionako nema okus. Ne uživam u tome. I ne volim više čokoladu. Ljudi mi ih stalno daju, a ja to stavim u kutiju i čuvam kao da očekujem uskrsnuće Hendrixa koji će ih dobiti sve. Kada se družim s prijateljicama uvijek ponesem jednu čokoladu jer bi ih inače imala dovoljno da od njih sagradim kuću i čekam Ivicu i Maricu.



31.3. (ponedjeljak)

Nije me ovoliko bilo sram otkada je moja sestra izjavila da je Slayer black metal.





1.4. (utorak)

Profesori koji pišu knjige iz kojim učimo i nakon njihove smrti osiguraju si vječan posao. Kao da nam predaje njihov duh. Prijateljice me često osuđuju jer mi je odbojna ideja da ikada imam djecu. Ne mogu zamisliti da imam dijete, silim ga da jede zdravu prehranu, tjeram u školu ili da bude nesretno.










23.10.2014. u 20:24 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< listopad, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

I used to live in a room full of mirrors,all I could see was me




“It's so hard to forget pain, but it's even harder to remember sweetness. We have no scar to show for happiness. We learn so little from peace.”

Where I'm from, time doesn't exist
Seconds turn into hours,
Years are made of short moments that have already flown away
And our deceptive words are replaced
By music and the colours
That drift like perfumes in the amber air


Are these people real or just ghosts in the wind?

People once believed that when someone dies
a crow carries their soul to the land of the dead…
…But sometimes something so bad happens
that a terrible sadness is carried and the soul can’t rest
then sometimes, just sometimes,
the crow can bring that soul back
to put the WRONG things RIGHT…



Znam da ponekad ostavljam mizantropski dojam ali zapravo imam potrebu pomagati ljudima makar ih ne poznajem i ako ne odgovorim na komentare nije ništa osobno nego mi se jednostavno ne priča ni sa kime ...kasnije ću već odgovoriti ;) I znam da mi naslovi često nisu povezani s tekstom. To ionako napišem prvo što mi pada na pamet. Ne treba se uzrujavati. :)

Woke up to another day in this hellhole.
My mind fucks up my soul.
Sitting in this rubber cell of mine
With nothing sharp whatsoever.
But the mind is as good as any knife
That cuts to the bone.


I don't know what has happened to me
Or how I've sunk so low
I'm trying not to look back
Trying not to remember
I'm sober today
And it's raining again

“Written on Eve’s grave by Adam: “Wherever she was, there was Eden.””

http://www.7cupsoftea.com/1106704

“I hope there are days when you fall in love with being alive.”
— Anonymous

"In the end, we are all alone. It’s not who loves you, but who you love and you’ll always have that whether that love was reciprocated or not. In the meantime we live this bleak life and modern times of grey skies and electric light. We wait. We pass the time. We listen to music."
-David Gold.

“Start now. Start where you are. Start with fear. Start with pain. Start with doubt. Start with hands shaking. Start with voice trembling but start. Start and don’t stop. Start where you are, with what you have. Just … start.”
— Ijeoma Umebinyuo