hm...



Danas je dan u početku bio odličan...ja sam se napokon skulirala svi smo bili sretni, veseli zbog izleta jer ipak idemo...na kraju moja frendica dobije poruku da joj je frend umro...jednostavno od tog trena svi smo bili šutljivi...bile smo na kavi...većinom smo šutile dok je ona plakala i pokušavale smo je utješit...jadan dečko imao je tek 17 godina...imao je cijeli život pred sobom...i to bio je u komi par dana, a sve to dogodilo se na utakmci...igrao je nogomet i golman ga je nekak udario i dečko je pao u komu...nakon par dana je umro...mislim nevjerojatno...a kako je tek onome golmanu...pa ubio je čovjeka, naravno nije namjerno ali ipak...jadan čovjek, nosit če to cijeli život sa sobom...i još smo prije nego smo doznali da je taj dečko umro pričale smo o njemu i o tome kak su doktori rekli da če sve bit u redu da mu samo srce moraju operirat...i na kraju sat vremena poslije dobijemo poruku da je umro...ne vjerujem što sam starija, što više odrastam sve više vidim kako je život okrutan i nepredvidljiv...nikad neznaš što je sljedeće...ali baš onda kad smo svi sretni i kad sve ide kako treba ić uvijek se dogodi nešto...nemora to bit nešto strašno ali nešto što ti pokvari dan...dok sam bila mala najstrašnija stvar mi je bila kad sam pala il kad mi nisu dali novce za sladoled il takvo nešto...a gle sad što si stariji postaješ sve više odgovorniji...svakim danom sve više i više tragedija...kad sam bila mala sve je bilo lijepo, nikad se nije nešto ružno dogodilo a i ako se dogodilo meni ne bi ništa rekli jer sam bila mala...a sad svakim danom slušam kako se ovaj slupo s autom, ovaj s motorom, ovaj je poginuo, onaj je u komi, treći je naznam ti ni ja šta...što sam starija kao da se sve više događaju loše stvari...prošli tjedan čula sam da je moj jedan frend imao nesreću i da je u komi...hvala Bogu probudio se iz kome...ali to nije normalno...al kad malo razmislim ima i dobrih i lijepih trenutaka u životu...kako ti netko može pokvarit dan tako ti netko može i uljepšat dan...bilo to jednom lijepom riječju, nekom gestom, sitnicom ali ti uljepša dan i to je lijepo...ah...život je onoliko lijep koliko i ružan, samo kad se nešto loše dogodi zaboraviš na sve lijepe i sretne trenutke...a kad je sve super ni ne razmišljaš o lošim stvarima...jednostavno život nas vodi kroz svakakve kušnje...vodi nas svakakvim putevima...uglavnom život je nepredvidljiv...


10.05.2006. | 20:47 | 12 K | P | # | ^


<< Arhiva >>


< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (4)
Kolovoz 2006 (11)
Srpanj 2006 (4)
Lipanj 2006 (4)
Svibanj 2006 (6)
Travanj 2006 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?




Free Web Counter



don't click this link...


Copyright © 2006. Lela

Zabranjeno korištenje objavljenih radova bez pristanka autorice.



Lela




IZREKE I CITATI:

“Ljubav je kao staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše nesigurno ili suviše čvrsto.”(Ruska izreka)

“Ljubav nije u mozgu, ljubav je u krvi!”

“Strah od patnje strasniji je od same patnje.” (Coelho)

“Nema sunca bez svjetlosti, ni čovjeka bez ljubavi.” (Goethe)

“Tko je cinik? Čovjek koji zna cijenu svega i vrijednost ničega.” (Wilde)

“Kad se jedna vrata sreće zatvore, druga se otvore, no cesto tako dugo zurimo u zatvorena vrata da ne primijetimo ona koja su nam se otvorila.”(Helen Keller)

“Čovjek ispravno vidi srcem, ono sto je bitno, oku je nevidljivo.” (Exupery)

“Postoje ljudi koji vam izvade srce i postoje ljudi koji vam ga vrate na mjesto.” (Elizabeth David)

“ Nemojte čekati sutra, živite dok ste još mladi.
Danas već berite ruže sto stazom života vam cvatu!”
(Pierre De Ronsard)


"Nije sreća u tome da se čini ono što se želi činiti, već u tome
da se voli ono što se mora činiti."
(Sahtya Sai Baba)


"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."
(Turska poslovica)


"Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje."
(Ivo Andrić)


"Ludosti učinjene u mladosti ne može nadoknaditi sva mudrost u
starosti."
(Bertrand Rusell)


"Nije se teško zaljubiti, nego je to teško reći."
(Alfred de Musset)


"Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca."
(Antun Barac)


"Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu."
(Henryk Wiegeland)


"Da bismo nekoga dolično voljeli, treba ga tako voljeti kao da će
sutra umrijeti."
(Arapska poslovica)


"Ljubavne rane može izliječiti samo onaj tko ih je zadao."
(Njemačka poslovica)


"Srce ima svoje pameti, koja ne poznaje pamet."
(Blaise Pascal)


"Srce ima svoje razloge koje razum ne poznaje."
(Blaise Pascal)



Lela






Lela