subota, 10.01.2009.

hhhhh


jao.. dosadno mi je pa sam odlučila napisati neki novi post.. malo... nešt bzvz..

Srdita sam malo.. hh, Sanja, ti znaš one moje lude face i reakcije dok sam smiješno srdita, pa meljem ko luda... dead u biti, srdita sam al su mi neke stvari smiješne.. smijeh

No uglavnom.. ovi praznici.. - pa brzo su mi prošli..
Ova praksa me malo ubila.. baš sam umorna.. naradila sam se.. to se najviše vidi na mojim noktima (kojih više nema!!!!) cry al narast će oni..

Jedva čekam kafu u ponedjeljak.. al mislim da mi 2 sata kave i kutija cigareta neće bit dosta dead hh..

Šta da još kažem..? aaa, izlazak u subotu (prije tjedan dana).. ljudi moji, vani je bilo, ni više ni manje nego, -13, al sam ja dobro zagrijala atmosferu! hihi, ...... ..... .... naughty dead naughty .......... ..... sretan hehe
al bilo je super vani.. smiješno.. ok.. naughty dead

hhh.... dead

wave mah

| 21:06 | Komentari (1) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.