nedjelja, 21.12.2008.

Uzalud i ovo..


* Bunčić ak tebi javim da idem u Zg, onda moram i drugima.. tak da.. ne javim nikome dead

E sad ovo bitno.. Ima puno toga kaj bi htjela reći, al fokusirat ću se na najbitnije stvari...
Johnny, znaš kaj ispričavam ti se već 5 dana a ne jebeš me ni pol posto.. Kaj je najgore nisam ni znala da se srdiš na mene! Žao mi je kaj je ispalo tak kak je ispalo.. Taj dan se uopće nisam iskaljivala na tebi! To kaj sam rekla da mi smeta ono dok mi veliš.. ok, govori mi kaj mi hoćeš onda.. I sad mi je već stvarno pun k.. da se ja trudim da to popravim a ti ignoriraš mene i moj trud!

Druga stvar - Tea, ti si me razočarala onak pošteno.. Prvo ak ja imam nešt neriješenog s Johnnyijem onda je to njegova i moja stvar. Drugo - nemaš se ti kaj na mene zderavati, pogotovo ne u Sohu i to za neku stvar kaj ja uopće nisam znala da je Johnnyija povrijedila! Treće - ono kaj si rekla da si ti meni dobra samo dok te trebam --> to ti ne budem nikad zaboravila. Al dobro kaj si rekla to, sad bar znam kaj misliš.. Kolko put ja tebi velim da dođeš do mene, predložim ti da prespavaš kod mene, da pogledamo neki filmić, al da - tebe onda ne puste.. Kolko put si ti imala svoje muhe? Kaj sam ja rekla - da sjednemo i riješimo to. Al ne, ti se na mene zderavaš i onda mi još i to spustiš. Ko da sam ja koji put rekla da nemam vremena za tvoje probleme.. I to kaj veliš za moj ponos - jbg.. Takva sam..

Mislim da za sad tolko o tome..

| 13:11 | Komentari (3) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.