nedjelja, 14.12.2008.

Blamaža....


Hehe, ovo mi je bil najbolji izlet do sad.. Eh, taj Zagreb… Ajde, da ispričam kak smo se zabavljale..
Na putu do Zg-a ove moje koke mi nisu dale da spavam, da slušam mp3… Ali vi znate da ja ne mogu bez toga.. Ova Sanja zubo me cijelo vrijeme tovila nek nešt govorim.. To joj je bila izlika da počnem s perverzijama.. Ali nisam bila baš perverzna jučer..? Ili se to meni tak čni? Baš se i ne sjećam da sam pretjerivala.. al ok.. nema veze…E kad smo došli u Zg malo smo se gubile jer nismo znale u koji kafić da idemo i onda smo fkt pravog izabrale.. Nije bil loš, samo me malo na javnu kuću podsjećal. Hihi… Kava je bila dobra. Bome, za 11kn i morala je biti dobra.. iako nije bilo čokoladnog preljeva ko u Soho.. Na kavi su se neki durili, pa sam se ja neugodno osjećala zbog nekih stvari koje smo ustanovile dok smo bili u shopping centru i zbog kojih se ja ne bi smjela sekirati, a ipak me malo pate… Al najzanimljivije je bilo dok smo u shopping centru papale i pile pivu.. To je atmosfera kakvu volim, ma to se zove izlet.. Mi – Sanja, Ivana i ja smo se lagano tovile, pile, zezale, slikale, govorile istinu, pretvarale se da smo malo nacugane, ahaha.. Yeah.. Al kako smo se gubile u dućanu.. Najjače je bila ona Ivanina izjava: Pa daj uzmi ovaj rokovnik, gle čak ima Božićne uzorke.. – a to su bile salvete a ne rokovnik.. ahahahaha…

Jučer smo se trebale super provesti vani… Izlazak je bio užasan.. Nemam riječi, ni komentara… Al nakon ovoga svega neke stvari neću zaboravit, ni oprostit… I nije mi do one jedne cigarete, može si ju nabit… Al da me bar pitao.. nije baš da smo si dobri pa može sam tak uzet cigaru.. I još me tam pred svojim frendovima hoće ocrnit.. heh, očito mu nije uspjelo….
Dobro da je Matej došao u grad jer ne znam kak bi inače bilo.. Mislim da bi odmah zvala starog nek dojde po mene.. Cure (Ivana i Sanja), žao mi je šta je tako ispalo… Mislim da ni jedna od nas nije doživjela veću sramotu kaj se takvih stvari tiče… Okretalo mi se u trbuhu od nekih izjava, al kao što rekoh Matej mi je popravio večer..

Sutra kafa i govorenje istine, a ne tračanje….
Btw, Sanja, kak me to predstavljaš ljudima? dead zato se i javio takav interes.. dead

zz

| 20:55 | Komentari (3) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.