petak, 07.11.2008.

Granice su...


...prijeđene.. već odavna.. Dosta mi je svega.. Ovakav post Sanja ne voli (jbg), s druge strane Mario veli istinu - opće me ništ ne jebe, sve napišem tu na tom blogu... Kome krivo, kome pravo..
To kaj ja velim, a oko čega su se neki počeli vrijeđati su totalne budalaštine! Žao mi je to kaj me neki ne poznaju nakon priličnog vremena druženja, odlaženja na kave, recimo da su to bile posljednje 3 godine školovanja (ovaj dio se odnosi na neke cure iz razreda). Ja sam takva kakva jesam, perverzna malo previše al me fakat više boli kurac ak to nekome smeta. To je moj način zajebancije (između ostalih) i ne kanim ga mijenjati jer pojedincima smeta. Jelena, ono kaj sam tebi rekla je bila zajebancija. Neke cure u tvojim godinama nisu to još "probale" (nazovimo to tak) i nije im žao, nego su možda čak i ponosne jer nisu. Glupo je uopće kaj si se tolko rasrdila na takvu zajebanciju, al je još gore bilo meni, kad ne samo da si se na mene rasrdila i nisi htjela sa mnom pričati, nego si se rasrdila i na ostale 3 cure između ostalih i na svoju najbolju frendicu. To mi je bilo najgore od svega, jer ak si se i rasrdila na mene nisi se morala i na njih. Zbog toga sam jedino osjećala krivnju, ni zbog čeg drugog. Kaj se tiče isprike - mislim da ti je bilo jasno da ju od mene ne budeš čula jer fkt nisam ništ krivo, ni loše rekla. Ja razumijem ak si bila i srdita al to kaj si rekla bilo je 2 dana nakon kaj sam ti ja to rekla, tak da... tvoj bijes je trebal malo popustiti. Kaj se tiče toga kaj si rekla, to me vužgalo jer si to rekla TI od koje to nisam očekivala. A i ok kaj mi je Sanja rekla. Zna da cijenim iskrenost..
Al isprika prihvaćena..
Tea, kaj se tiče tebe - mislila sam da me poznaješ i da se ne možeš samo tak rasrditi svaki put kad ja izvalim nešt perverznog.. I to kaj si me danas pitala dal se srdim - to uopće nije srditost. Dobro je dok se srdim, al nije dobro dok šutim.. Uostalom.. ti nemaš pojma kak izgledaš! Ti si živi mrtvac.. I kaj je najbitnije - kad smo zadnji put išle na kavu (osim sad kad je tebi bilo teško)? Kad smo se zadnji put zajebavale? Kad smo se zadnji put smijale onim našim glupostima, provodile neke smiješne trenutke skupa? Kad si zadnji put bila kod mene? Kad sam ja zadnji put bila kod tebe? Komunikacija nam je 0 bodova.. Kam je to sve nestalo? I najgore mi je kod tebe, kaj dok sam ja srdita (zbog nekog, kaj u zadnje vrijeme nije baš često) onda ti meni veliš da pretjerujem. Pa ja znam da pretjerujem - to su moji principi, stavovi i neke stvari si ne dopuštam...Zadnjih mjesec dana mi je u totalnom kaosu.. Nisam spavala, nisam jela, pušila sam ko turčin i niko me nije pital kak sam. Nije bilo potrebno.. Većinu vremena sam bila super raspoložena osim ak sam bila umorna rano u jutro (al u jutro sam općenito za ništ) ili ak me netko iz razreda, a zna se ko i kad razjebal.. Uvijek sam se zezala, bila vesela i nasmijana. U tih zadnjih mjesec dana nisam imala vremena za sebe, al imala sam vremena za sve druge i za sve drugo.. Nije mi bilo teško.. al mi se onda ne može to tak vraćati.. Ja ne znam kad sam zadnji put bila vani i pošteno se zabavila.. Jedva čekam vikend da se naspavam i da napravim nešt za sebe, da se osjećam još bolje.. skontajte to... al ak položim ovo u ponedjeljak, u subotu pijem tak kaj ne bum za sebe znala.. opće me ne jebe...
E Nina i tebe bum spomenula opet. Zakaj me navlačiš da ti velim ono kaj mislim kad me ovak i onak ne slušaš. Onda ja ispadam sebična kučka koja nema respecta i bla, bla.. Uvijek napraviš po svojem.. I kaj se tolko sekiraš oko toga kaj drugi misle.. Inače, nisam jedina koja ti je prigovarala zbog nekih stvari tak da... I ono danas na hrvatskom..ah.. bolje da ne spominjem.. neću se sekirati...

Ak se ni nakon ovog posta ne kanite skompletirati onda ću jednostavno pustit sve tak kak je sad..
I umjesto da ovih zadnjih 7mjeseci provedemo najbolje kak možemo, mi se tu kačimo oko budalaština..

| 20:38 | Komentari (2) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.