utorak, 07.10.2008.


Kome ja to solim pamet?? Tebi sigurno ne, a kaj se brineš za druge? wink
Ovak, mene dečko nije prevaril!! I nemoj uvlačit Mateja u probleme koje imamo nas dvije (ako ih imamo)! Ja znam koje su moje granice i meni Matej neke stvari NE BI napravil, a frendovi su druga stvar i to je normalno za naše godine!!! Imaj ti svoje razloge... I kad si mi rekla ono, prešutjela sam i nisam ti ništ rekla ni komentirala, ti VALJDA znaš kaj si sve spremna podnijeti! A nije način ni da neke stvari stalno nabijaš na nos! Nina, ti si bar 2 put u tjednu došla u školu razjebana, pitala sam te kaj je,nisi htjela reći! Kaj bi ja trebala? Skakati oko tebe? - zaboravi! I kod mene nema nivoa.. Kaj se tiče kave ujutro - gle, jučer vam je bus kasnil a ja sam bila umorna od Osijeka i otišla sam u školu, a danas sam s Teom išla jer sam vidla da ti bus nije došel.. a ne isplati mi se baš ujutro na kavu na 10 min, pa nisam ja banka!
I nisam ja ništ jučer popizdila na tebe, niti se ljutila zato jer si se ti zakačila sa Sanjom, nego se nisam htjela miješati u tvoju svađu sa Sanjom (tj. ono kaj si ti shvatila ko svađu, a Sanja se samo zezala zakaj mi nećeš odnijeti ono na poštu, a ti si se onda nafurila, pa Sanja i meni spusti pa se ja ne nafurim odmah zbog toga neg se zajebavam na svoj račun - a kaj se tiče odlaska na poštu - pitala sam te i rekla si da ne znaš, da buš vidla, da ne buš i ne znam kaj..i ja sam odustala i pitala Sanju dal mi može to poslati i rekla je da može!) Uopće nemamo ništ protiv tebe nek si ti umišljaš neke bedaste stvari! I uostalom, pitala sam te ujutro kaj ti je, pa si rekla da nije vrijeme da o tome razgovaramo. A da smo te Sanja i ja poslije zvale na kavu bi pristala?? Aha.. vjerojatno bi se još s nama bila zakačila do kraja! Nisi cijeli dan ništ progovorila kaj smo mi trebale? - klanjati ti se i moliti za oprost? A kaj se tiče toga kaj si mi napisala na msn-u da te javno popljujem - nije mi to namjera kak je bila tebi i ne da si samo mene popljuvala, popljuvala si i Mateja i to je ono kaj me razjebalo i zabolelo najviše! Ak ti i oprostim, zaboravila ne budem! Njega nemoj uvlačit u to jer ti ništ nije kriv!
Jbt, pa kaj stalno bi ja morala prva napraviti korak? Nije mi ispod časti pričati s tobom al mi se nekad ne da spominati, da mi se slušati mp3, biti sama ili zezati il ne znam kaj! I jbt, ti nikad ne bi priznala da bzvz popizdiš nego okrivljuješ Sanju i mene da te ignoriramo kaj nije istina!
I ne mislim ti se ispričavati za nekaj kaj nisam kriva.. zaboravi.. a moje ponašanje ak je do sad (kak ti veliš) bilo užasno sad bude 1000 puta gore.
I ak imam još kaj za reći budem napisala valjda..
BOK!!

| 21:43 | Komentari (3) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.