nedjelja, 28.09.2008.

Obavijest


Tea, sutra ti donesem naušnicu.. Pa nisam otišla, tu sam wink imaš mene na Valentinovo kiss

Ovako, zvala sam stričeka načelnika.. Nije mi rekao ništ novo i ništa zadovoljavajuće.. Šta se tiče dsl-a na području N.V. - zahtjev je podnesen od strane općine i sad se čeka (ne znam kaj.. da na vrbi zasvrbi valjda). Uglavnom, to bi se kao trebalo riješiti u sljedećih mjesec dana. Heh, dobro.. Čekam mjesec dana, a ako neće bit ništa, zovem ga ponovo...
I tak smo malo razgovarali i pitao me šta mislim studirati i rekla sam mu da idem na politologiju i to političke znanosti,a ne novinarstvo koje je spomenuo. I naravno, da se vidimo za nekih 10 godina u Saboru (hehe) dead

mah

| 20:03 | Komentari (1) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.