nedjelja, 21.09.2008.

Svašta nešta...


Govorite mi da napišem novi post...pa evo, ne znam o čemu da pišem, al pišem.. Seka i Vlado su došli ovaj vikend - puna kuća, a ja trpim bol u leđima jer spavam na tvrdom kauču... Trebala bi mi neka dobra masaža naughty Hehe, no i tak.. E da, malo sam prehlađena i počinje faza ispijanja čaja.. Zlo mi bude..
Nema ništ novoga.. al se nadam da sad neke stvari počinju ić na bolje..
Upravo slušam pjesmu "Valentine's day" i svaki put dok ju slušam, sjetim se kak Tea gunđa da je sama na Valentinovo. Uopće nije istina, pa ove godine nam je baš bilo super na Valentinovo. Tea, Johnny, Matej i ja smo bili na kavi..(U biti, najvažnije mi je da na Valentinovo budem s voljenom osobom) Doduše, meni je bilo baš zanimljivo to šta je Tea dobila za Valentinovo od nekog lika.. Hehe, Tea, ja sam svašta u osnovnoj dobivala za Valentinovo, al to su bili medeki ili tak nešt..al ti.. rofl jaaaj.. sry.. dead haha, e sad sam se sjetila.. ko je ono u osnovnoj potužil učiteljici da ja neću uzeti ono kaj mi je Nikola kupil za Valentinovo... Onda sam još i jezikovu juhu od učiteljice dobila.. jaj, jaj.. a dobro..
Nešt sam još htjela napisati al sam zaboravila...
I da..ko se to gubi i adda me na facebook-u i hoće da se upoznamo... dečko, odbij wink I da nemam dečka, ne bi istu grešku 2x napravila.. dosta mi je bilo ono kaj je bilo u Osijeku prije 4 godine... al onda sam bila mlada, naivna i neiskusna... smijeh jbg..
pozzz mah


i btw, Tea, daj popravi ovo dolje: "ON je fackat sretnik kaj te ima"

| 19:49 | Komentari (3) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.