ponedjeljak, 01.09.2008.

Buuuuuuuuuuu.........


Kraj mog užasnog ferja i početak škole i novih događaja.....
Najprije rezime nastupa u Ludbregu! Ljudi moji...baš mi je super bilo.. Ok, ono čekanje me malo ubijalo, ma ne samo mene nego i druge.. Tiskalo nas je... uf... Neki su bili tolko očajni da su išli u muški WC, rofl hahahaha, Barbara..hhahahhahha..
Na probi sam naravno imala kiks... Zakaj se meni uvijek nešt smiješnog mora dogoditi?? Dogodilo se to da sam stajala na daskama i kak smo se njihali meni je štikla zapela između daski i malo sam nestala, hihihi dead al sam zato pazila da se to ne dogodi na nastupu pred kamerama... jao..
I ja biser, obujem štikle, znam da budem dobila žuljeve al ne bi si uzela nešt za prezuti se... al za to je tu Johnny rofl (čovječe nosil si me ko vreću, osjećal si se močno, onak, mrga od čovjeka nosi mene, krhku djevojku koja nema niti 50kg..) I da, misliš da ti vjerujem da je ono bil mobitel?? hehe, (šala mala).
Čudno, drugi dan su glasnice dobro radile, bez obzira kaj smo se derali tam ispred škole i probudili cijeli New Wajs City.. dead
I onak sva umorna, hoću ić doma, i onaj lik mi se počne uvaljivati s nekim jadnim fintama, kao nema curu, nego njemu je draže onak "usput". Ma da..Dam ti ja usput jednu s lijeve i desne... al je zato Tea došla i spasila me, tj. njega, jer ne bi bil dobro prošel...
I na kraju, Bunčić, ja sam u subotu bančila, u nedjelju bila za ništ i spavala sam cijelo popodne i fkt mi se nije dalo navečer ić na špancir fest. Nemam 20 kn, imam samo više dead Joj, ak ti je tak za tu cugu, dojdi u grad pa ti platim.. Halo??? I odgovorila sam ti na poruku, kaj sereš da ti nisam?
Mario, tebi je zabavno to kaj sam se ja tresnula u staklo 2x?? Krasno... skoro potres mozga dobim a ti bi se zabavljal... S djevojkama trebaš nježno... Drugi put idem pješke doma!! (ili ne....dead) Ne, drugi put JA VOZIM!!! nut


BTW, hoću sve slike iz Ludbrega!!!
I.. jel ima ko boksačku vreću???

| 21:06 | Komentari (6) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.