ponedjeljak, 11.02.2008.

Zdravo...


Hello.. mah
Evo mene, nakon nekog vremena..
I tak to..novi doživljaji, nove priče o kojima mi se baš i ne da puno pisati.. Malo puno sam zbunjena u zadnje vrijeme.. zujo No i tak.. Deeečkooooooo.. hahah, Nina..ja pucam dok se toga sjetim.. rofl rofl na entu!! haha..
Al koji je danas usrani dan bil..jhaj.. A i to je prošlo..
I opasno nam se približava valentinovo..svi bruje o tome..a meni se jednostavno počinje spavat dok to čujem..zakaj?-ah.. tuzan buuuuuuuuuuu... Imam jebeni feeling da bum se osjećala usamljeno taj dan..ne bi trebala..al dosta sranja - to mi nije slično.. Btw, moje cijenjene dame, Nina i Kupa, molim vas, NEMOJTE mi crtati srčeka po bilježnici i još k tome s kemijskom! Pa kaj ste puuukleeee?? dead jaaaaaaaaaaaj.. Znate kolko mrzim ta vaša srčeka po mojim stvarima.. nji nji nji.. joj, fuj..lakše malo s takvim stvarima..znam ja da vi mene..malo prckate..ali neeemoooojteee belj
No i kaj da još "rečem"??-haha, raska,nepismena..
To bi bilo to.. aj boooooooooooook mah

| 20:30 | Komentari (2) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.