ponedjeljak, 24.12.2007.

Christmas..


Eeeej ljudi..wave
Božić je..sretansnijeg pada..napokon..zimske radosti-ne obožavam, al nije loše tu i tam kotrljati seku u snijegu ili joj onak hladni snijeg staviti za vrat, kaj sam i napravila prije 15 min. cool ..ali nadam se da bude se otopil do onda kad krenemo u školu! yes Dada.. Darovi stižu..kak kome tuzan buuu.. a bit će, valjda, nešto..sve u svemu sam bila dobra, ali ne i podnošljiva..bila sam nesnosna, hahha, isuse..fakat nisam dobra, al takvu me volite! naughty hm..trabunjam.. Jedino kaj mi ne bude falilo jest spremanje kolača..Tea, bez onakvih egzibicija..slušaj staru liju-mene! belj Ovaj put me i majka hvalila..dead
Vratila sam se u normalu..sad praznici 3 tjedna! Hm..bojim se da bu mi dosadno doma..ali praksa no neeee..ah, ovak i onak ništ ne radim..pa i to se da preživjeti.
Evo Kika, novi post, da ljudi ne misle da se još uvijek ljutim, a znaš kak mene muči kaj si netko drugi misli.. pih..wink
A ništa.. javim vam se ja još koji put.. wave

Aha, SRETAN BOŽIĆ SVIMA (ako nekoga zaboravim, nemojte se ljutiti ; ) )

| 20:53 | Komentari (2) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.