Dreams In Formaldehyde

23.09.2007. nedjelja

My Baby's Going Away
Teenage Recoil



zar nije blesav, ali opet nevjerojatno ironičan osjećaj kadadobiješ ono što želiš, a nakon toga se osjećaš potpuno ravnodušno?

*slijedi post o (a)tipičnoj tinejđerskoj vezi*


Ne mogu reći da sam bila zaljubljena, ali, da željela sam ga. Bila sam uvjerena da se ohladio, i tek kada sam shvatila da ga neću više vidjeti - poželjela sam ga.
Jučer sam ga, pomalo zasljepljena dimom i atmosferom, vidjela nakon nekoliko mjeseci. bilo mi je jasno da me opet želi, ali moram priznat da nisam očekivala u toj mjeri.

"nisam želio navaljivat, izgledao bi kao neki čudak"
"ja volim čudake" rekla sam naslonjena na njegova prsa. bilo je neobično senzualno samo slušati ubrzano kucanje njegova srca.

"ti si posebna"
"prvi put mi je to netko rekao"

prvi puta sam se osjećala voljeno zbog onoga tko sam, a ne zbog svoje uloge. ne mogu opisati osjećaj koji me obuzeo shvativši da sam našla nekoga tko me razumije. nekoga tko ne vidi moj smiješan način pušenja, moj izgled, neobično književan način govora, nekoga tkome nije bilo važno. netko toliko jednostavan shvaća moju kompliciranu narav. toliko je oprečan meni, ali upravo zbog toga smo savršeni par.

dok smo priljubljeni ležali, izgarala sam od sreće... koliko puta sam govorila kako nema šanse da upoznam nekoga kao što je on ovdje, ali cijelo je vrijeme bio blizu. izgubila sam vjeru, znam. u tom trenutku sam se oprostila od samodestruktivne naravi - Doe mi je uputila nevjerojatan osmjeh. ljubio je ono što me ubijalo. bila sam sretna.



ali, the morning after je nekakav problem - osjećam se pomalo ravnodušno, ali više što ne želim imati kontakta s njim. znam i zašto - za par dana odlazi. bojim se vezati uopće. čudno kako su takve stvari meni veliki problem.
ne pomaže mi što cijeli dan slušam Zeromancer i pušim jednu za drugom ("navika" koju sam posvojila nedugo nakon što sam prestala gristi nokte). ponešto se nadam da će me nešto umiriti, i skrenuti misli, ali već je kasno - ne mogu se više zavaravat. imamo još 3 dana da smo skupa.


"mislim da smo iz ovog primjera naučili neš" rekao je "ne propuštat prilike. a imali smo toliko vremena"
- 18:31 - Speak Your Mind (4) - To Go - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License.
snovi u formalinu

i ove the night

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

11/07 (2)
10/07 (4)
09/07 (8)
08/07 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Others And/Or Me

Of Fixed Fantasies And Introspective Escapism

if you could see me now,
out of my shell
then you would understand
how much I try


ovaj blog nije zanimljiv, i nije pisan za to da bi bio čitan, a ni da bi nakupljala komentare. pišem impulzivno, često nošena trenutnim emocijama. volim iskrenost iznad svega i molim da to pokažete u komentarima. često se moji postovi smatraju zagonetnim i nejasnim, ali najčešće su to samo slike i trenutci pretočeni u riječi. ponekim postovima vam želim otvoriti novu perspektivu i način gledanja, pokazati da je sve subjektivno.
ja sve gledam svojim očima.

ja sam netko tko vidi ljepotu svugdje, čak i u njenu odsutstvu. netko tko shvaća što znači voljeti.
prema tuđem opisu imam "drugačiji, skoro bizaran način razmišljanja". ne uživam biti drukčija, ne volim se predstavljati, i ne znam se izraziti. preemotivna sam i osjetljiva, no često zatvorena. introvertirana sam i jako vođena intuicijom. uživam u malim stvarima i osjetima, i previše sam orjentirana na detalje. patim zbog ove okoline, ali s vremenom sam uvidjela i malobrojne prednosti ovoga minijaturnoga grada. pokušavam ne skrivati svoje mane i svoje vlastito mišljenje o sebi. moja raspoloženja su ekstremna, kao uostalom i većina stvari.

noć me očarava

znam slušati, i za razliku od mnogih, više volim slušati nego pričati. poslušat ću i tvoju priču ako mi se odlučiš otvoriti.

amberline8@net.hr

yes, i do have an imaginary friendDoe

jedan neovisni dio mene živi u mojim snovima
moj unutrašnji svijet i objektivna stvarnost nisu sukobljeni, već su čvrsto isprepleteni i nadopunjuju se. ta veza čini moj duh.




"Being entirely and ultimately normal is the highest form of eccentricity."

"I love you all so much that it's sometimes hard to speak. But you constantly annoy the fucking hell out of me!"

"Anticonformists, as I like to call them, are dependent upon the conforming society. Nonconformist are not. Therefore, being unique means not trying to be different."

"You sure there aren't any necrophiliacs on that attic? They scare me."

"The more drinks I have, the more schizophrenic my thoughts get. That's the beauty of substance-induced writings."


incoherent ramblings provided to you by yours truly










Both dreams and myths are important communications from ourselves to ourselves. If we do not understand the language in which they are written, we miss a great deal of what we know and tell ourselves in those hours when we are not busy manipulating the outside world.
Erich Fromm




FutureMe - jedan vrlo zanimljiv sajt. svakako ostavite trag - efekt je često iznenađujuć.


... ... ... ... ...