Linkovi
evo, napokon sam stavio malo linkova...
uživajte ;)

rilinux.hr
moj Audioscrobbler profil
ovdje možete vidjeti šta slušam, ako vas baš jako zanima... -^
blog.hr
~~
linkovi na blogove mojih poznanika:
Ness
Maja
Elb
Ivana
Suba
Bogi
Gand & Plague
~~
ostali linkovi...
rirock.net
FUSION anomalog
deviantART
ex etsh forum

linkovi koji imaju veze sa glazbom...
AllMusic
musicbrainz
Pitchfork


Get Firefox!
Get Thunderbird
shoutbox
Našao sam novu vrstu shoutboxa, vide ga oni samo sa dovoljno velikim IQ-om.


blitzkrieg bop

16.05.2005., ponedjeljak

evo da malo nešto napišem...

Vidim da je zatišje malo ovih dana pa da razbije dosadu...
Vikend je bio standardan, ja i frend smo došli do zaključka da se više dvoje ljudi nemože sa sto kuna napit kad ide van, ili da može, ali se treba isplanirat prije (čitaj: kupit pivu di je jeftina, ohladit je, itd). Kako smo izašli u subotu, grad je bio prazan zbog utakmice, pa smo mogli uživati u "prirodnim ljepotama" na Korzu. Mogu samo reći da je onih pola sata što smo čekali ispred robne kuće Ri bilo zanimljivo :) Prvo smo svjedočili pokušaju prelaska korza 5 cura, ali samo sa jednim kišobranom... (Zašto nemam fotoaparat, zašto???? )
Nako što smo se oporavili od tog prizora, prišao nam je neki tip i počeo govorit nešto u stilu "One piva, it's okej!". Otišao je nakon što je to ponovio par puta. Kada je prestala kiša, došli smo do kraja korza, i kako se nismo mogli složit što da učinimo sa preostalim novcem, otišli smo u Hamby, i gledali khm, ljude, khm u odorama Rijeke kako se dovikuju. Nakon hambija, kupili smo jedan qpack i sjeli u park sa druge strane mosta preko Rječine, da bi za 5 minuta ta boca sletjela na pod i dopola se ispraznila. Nakon što smo završili tu pivu, pokupili smo se u strahu od fanatika koji su trebali hodočastit od Delte prema Trsatu i brzo se popeli Trsatskim stubama...
Nedjelja je bila savršeno dosadna - buđenje u 11, ručak u 12, lupanje po kompu cijelo popodne, navečer opet sastanak sa frendom i žicanje cigara po Trsatu.
Jutros sam se dignuo standardno oko 9, jer sam trebao ić kupit novine i kruh; ali me to nije spriječilo da do 11 lupam po kompu i tek u 11.20 krenem "učit" za kontrolni iz matematike koji je bio danas.
Sada bih kao trebao biti u kazalištu na nekoj predstavi, ali mi se neda tamo sjedit i gledat idiote kako se krevelje po pozornici....

- 19:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj doprinos sveopćoj maniji za blogovima...

ako me želite kontaktirati:
stfumf@vip.hr
ICQ: 249798065
IRC: pae @ #rilinux @ irc.freenode.net
audioscrobbler...
...oliti, što sam najviše slušao prošli tjedan...
eXTReMe Tracker