šećer, jaja, brašno, turpija

28.02.2005., ponedjeljak

Opet sam ubroju 12, kao prekobrojni. Užasna je gužva i ne zna se kako će to biti riješeno. Jednu sobu moraju uzeti onima drugima i popuniti ih s nekima od nas. Nekakav drvoprerađivač koji je bio tu i onda kada sam prošli puta prenoćio u ovoj istoj sobi, opet se našao ovdje. Računamo se kao stari znanci.

Veli da je neobična situacija da nekoga sudac pusti da se brani sa slobode, pa da ga, na zahtjev tužiteljstva, vrate ipak nazad u pritvor. Nove okolnosti, navodno, opravdavaju potrebu da ga se skloni od mogućeg utjecaja na svjedoke i dokumentaciju. Takve uvijek zamišljam odjevene kao ninđe, s naramkom požutjele dokumentacije skakuću plešući neki sotonistički ples oko stroja za rezanje papira. U stroj ulaze ćvrsto slijepljene stranice, a izlaze rezanci smotanih i prozračnih papira donekle sive boje. Kada jepostupak gotov, ninđa sve to potpaljuje i paklenski se smije nad ognjem koji sažima pravdu u crni dim.
Treba spriječiti takvo ponašanje, i zato je pritvaranje takvih potpuno opravdano. Zapravo, ija sam, u neku ruku, jedan od onih koji su bili spriječavani u takvim rabotama. Dobra me je država stavila u situaciju u kojoj mi je sve izvan domašaja.

Kamarad mi na slobodi vodi svoju pilanu. To bi trebalo značiti da bismo se i mogli znati. Zna mi bivšeg direktora i pričao bi mi o njemu, ali ja se skanjujem slušati. Nejasni su mi motivi, svrstao sam ga među Danajce, pa sumnjem i u vrijednost poklona koji mi nudi. Sjaj u očima odaje da bi on meni nešto rado rekao, ali ne zna situaciju. Sada tako mislim, da on i ne zna situaciju zapravo. On samo pokušava vidjeti kako reagiram na spomen bivše firme. Prirodno, on tobože zna zašto sam ja ovdje, jer mene su novinari dobro pokrili kada me je stavilo ovamo. Prdajem njegovoj inteligenciji veću težinu. U suradnji dobre informiranosti i nezanemarivog životnog iskustva, morao bi znati da stvari nisu uvijek onakve kakvima se pričinjaju, da novinari ne znaju pisati ni o čemu vezanom za finese gospodarskog kriminala, a da mi je Zorić bacio oko na kuću.

Taj je Zorić na kraju krajeva postao ključna figura mojeg univerzuma. Običan čovjek, čovjek koji odgaja djecu i silno ljubi suprugu svoju. Ispovijeda se i pričešćuje kao što bih i ja na nejgovom mjestu, s sve su sumnje otklonjene - držao je sve ljestve svim lopovima moje sudbine, a na neke se i sam popeo.

Dugo sam tu teoriju pripisivao svojim paranojama. Nagonski dio mene je njega odmah prokazao kao krivca, ali se racionalni, naviknut da onaj nagonski nije u pravu, odlučno opirao. U redu je to, nikakva šteta ni nije počinjena tim neznanjem, ne bi ništa promijenila adresa krivca. Treba se smiriti i pričekati suđenje. Svaki tren mi treba doći Čiča, trebamo izbrusiti zadnje upute za ponašanje u sudnici. Odijelo mi je dostavljeno jutros već, donijela ga je mama.
- 20:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog