šećer, jaja, brašno, turpija

24.02.2005., četvrtak

Jutrošnja je svađa uključila svu četvoricu. Popodne je i posjete su, sam sam u sobi. Nema ni jednog čuvara na vidiku, ni jednog na hodniku. Nekoliko ih je gripozno i nisu uspjeli popuniti smjenu dovoljno da sve punktove pokriju. Općenito su nadrkani danima, jer ih je nestašica i ne mogu ne raditi kao inače.

Htio sam po nekome od njih poručiti da inzistiram na premještaju i da svakako moram hitno na telefon. Želim nazvati Čiču i javiti mu da me svakako premjesti u neku drugu sobu jer ovo neće ne dobro izaći.
Jednostavno: bojim se. Mali je pročitao što sam pisao o njemu. Tješi činjenica da nije krio da mi jekopao po stvarima dok sam bio na posjetama, čak je ostavio papire nesložene i na vrhu.
Bio sam sleđen i zaustavljena daha, pokušavajući ne pridavati tome nekakvu pažnju. A koljena su se tresla. Mislim da sam našao novo mjesto za skrivanje dnevnika. Nastaviti ću pisanje kada zrak bude čistiji. Dnevnik nije bio uvijek ažuran, bilo bi glupo da ga redovno pišem sada, kad je vrag odnio šalu.
- 18:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog