šećer, jaja, brašno, turpija

21.02.2005., ponedjeljak

Stara me posjetila jučer. Bila je gužva na posjetama, kao da je snijeg nestao nakon nekoliko mjeseci, pa su sada došli svi oni koje vremenske neprilike mogu spriječiti da posjete svoje.

Doveli su nas šalter-salu i postrojili nas uza zid, da čekamo dok posjetitelji ne uđu. Vrata čekaonice su bila otvorena tako da sam mogao gledati staru moju kako širom otvara oči, razvači usne u široki osmjeh, ustaje se i grli neku mladu ženu.
Žena je obiteljski posjet tati u pritvoru, to je očigledno. Vjerojatno je ovdje već neko malo dulje vrijeme, jer doima se vrlo ležernom, a dva sina, mogli bi imati pet i sedam godina, ne djeluju ni malo nervozni ili uplašeni. Snažno sam zavidio nekom sretniku, zamišljam tko bi mogao biti taj koji je doma ostavio vitku manekenu i dva tako simpatična sinčića. Manekenka pri tome uživa simpatije moje majke, dok dečki lijepo i pristojno sjede za stolom i gledaju ljude oko sebe.
Nakon zagrljaja su se držale za ruke i živo raspravljale s puno smješkanja, bilo je tako očigledno da imaju jedna o drugoj vrlo dobro mišljenje.

Nije trebalo pitati mamu tko je ta ženica, raspričala se isti čas kada sam se primakao otvoru. Manekenka je nekada bila njena učenica, ali ostale su u kontaktu još neko vrijeme, iako se ova udajom preselila u neko daleko mjesto, neku zabit. Ovdje je u posjeti šogoru.

Mogao sam se pitati zašto je bez svoga muža u posjeti šogoru, moglo mi je do mozga doći da možda ne nosi crno iz čistih modnih razloga, nisam trebao pretpostaviti da je muž živ uopće, a svakako sam trebao shvatiti da u zadnje vrijeme nije došlo tako puno novih ljudi, a i od toga što je novoga došlo - polovica je baš u mojoj sobi odsjelo.

Za osam dana sjedam na klupu.
- 06:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog