šećer, jaja, brašno, turpija

18.02.2005., petak

Ona poruka koja mi je jutros prenijeta na dvorištu, to je bilo samo taktiziranje i smekšavanje, jer primio me pred kraj radnog vremena. Ljubazniji nego ikada. Filmovi su ušli u moj život. Ikonografija zločestog upravitelja zatvora i poštenjačine krivo utamničene. Ponudio me pićem, kavom, cigaretom i cigarom, pitao me znam li neke ljude iz mojega kvarta, pričao i o vremenu, kao da mene zanima vrijeme. Zanima me utoliko što će svakoga dana lijeska cvati, a ovo će biti prva godina moga života da to neću vidjeti u živo. Dok su nas u osnovnoj učili prve vjesnike proljeća, redovno su izostavljali najpouzdaniju lijesku, bit će da je to posljedica njenog neuglednog cvata. Cvala ona ili ne, kalendarsku zimu ću prezimiti onkraj brave, a što mi se ne mili. Jedan cijeli prirodni ciklus sam proveo odvojen od dobrog dijela prirodne smjene topline i svijetla. Sami dani nisu tako važni, kako je važna kriška godine koja mi je izrezana. Kontinuitet života mi je prekinut i to je nenadoknadiva šteta.

Čiča mi je jednom savjetovao da shvatim ovo što mi se događa kao jednu veliku partiju pokera u kojoj ja imam karte, oni blefiraju i dižu uloge. Ne uplašim li se visine uloga, nosim sve i iz partije izlazim kao bogat čovjek. Potvrdio sam mu da razumijem što je time htio reći, ali još uvijek razmišljam o tome.

A u kancelariji tekli med i mlijeko. Po mekšanju otpora nalaženjem zajedničkih poznanika, što smo već ranije jednom ili dva puta prošli, nakašljavanjem me je uveo u srdačnu i vedru priču o tome kako je «baš sreo jučer našeg zajedničkog prijatelja Zorića». Pobjegao mi je osmijeh na spomen tog imena, običan osmjeh zadovoljstva izazvanog dobrim predviđanjem razvoja. Prenosi mi kako se čude što sam promijenio odvjetnika, jer Cane «nije loš dečko». Cane možda i nije loš dečko, ali nije uopće odrastao čovjek ni profesionalac. Ali ni tu nije bila poanta. Zorić se žalio kako ima stalno muke da mi «ispegla» onaj moj gruntovni problem, a sda se i požurio jer zna da će me Čiča oderati za honorar, pa ako to Zorić ne stigne dovršiti na vrijeme, kuća bi mogla u bescjenje pripasti Čiči. Alternativa mojim nerazumnim odlukama bi bila da svakako se vratim na odvjetnika o državnom trošku, a on (Zorić) će se pobrinuti da ga pravovremeno i pravovaljano instruira, da mu pomogne u svakom pogledu.
Blago meni s tolikom brigom za mene.

Moj dio konverzacije je izostao, osim ako se potvrdno dadakanje ne uzima kao komunikacija. Nije mi bilo do suprotstavljanja dok se trebam vratiti u sobu s dvojicom ne baš sasvim čistih duša. Pragmatični dio mene je preuzeo kontrolu i bezočno sam glumio slaganje. Kupio vremena u nadi da će doći do razmještaja prije nego se vidi da Zoriću nemam namjeru prepustiti kuću, baš kao ni svoju budućnost.

I tada se Đerđ dotakne jedne neotvorene teme, moje «predstavke» saborskom odboru za pravosuđe, što me nemalo iznenadilo. Nikome za to pismo nisam rekao, čak ni Ivici, a i pazio sam da ga ni u dnevniku ne spominjem. U stanci njegove tirade kombinirao sam kojim je putovima informacija mogla doći do njega. Staze i putanje su mi bljeskale pred očima, ali sa slabim rezultatom. Bljeskale su dok je on nastavio govoriti, i na tom mjestu imam nepoznanicu o događajima, jednostavno nisam imao koncentracije. Moja odapeta strijela mi se vratila u krilo s ceduljicom «promašeno».

- 14:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog