šećer, jaja, brašno, turpija

15.02.2005., utorak

Tuga, tužiti, optužiti.
Ako je u korijenu osjećaja ljutnje neka neartikulirana tuga, ako je optužba civilizirani oblik agresije na strano tijelo u mesu društva, onda je riječ optužba jedna od onih koje su potpuno u skladu s podsvjesnim značenjem koje njihova etimologija nosi. Op - tužiti, kao "učiniti nekoga tužnim".

Kada sam ušao u knjižnicu, zatekao sam jednoga od nas stanara, veterana kojega sam već spominjao. Nisam znao da je zadužio knjižnicu. Popričali smo srdačno, opet mi se dokazalo da su krvni sasvim obični ljudi. Osim ljepotana kojeg smo dobili jučer, bojim se. Od svih tih faca koje su prodefilirale "sobom", svi su bili objašnjivi lako i brzo, ali ovaj nije u standardima. Fizički podsjeća na "monstruma" koji je ovdje radi kao neke uspostave ropstva, ali ponašanje nije u skladu s izgledom. Ne bih smio opis prekinuti ovdje, ali teško mi je opisivati ga. Bježi definicija, bježi jer bježi i on od nečega. Nije htio reći zašto nam se pridružio. Navlačio nas da mu se divimo i glumio nedostižnu kriminalnu veličinu, da bi šetkao po naša dva kvadratna metra prostora pogledavajući ispod oka ne bi liga mi zapitkivali.

Nije povezan s likom koji je došao u paketu s njim, slučajno ih je istovarilo istovremeno. Upoznali su se u mojoj dnevnoj sobi, za mojim trpezarijskim stolom. Cijenim da neće dugo poštovati načelo senioriteta, obojica se čine mestandardne face, nisu to počinitelji kokošari, nisu slučajni kriminalci kojima se omaklo da počine i da budu nađeni, ovo je nešto nalik filmovima.

Za sada ću ih zvati Lepotan i Gadni. Lepotan je taj plavi koji glumi misterioznu veličinu. Gadni je nasjeo na igru i zapitkivao ga, što si Debeli i ja više ne dopuštamo, jer nakon što jednom upućeno pitanje nije dobilo odgovor, odmah se povlačimo i izbjegavamo navlačenje. Nemamo iskustva s takvima, barem ja nemam, a ne znam ni da je u svome impozantnom pritvorskom stažu ni Debeli imao takvu "sreću". Neuklapanje u naša iskustva nas čini opreznim i rezerviranim, ovdje je ipak po jedan ubojica na oko dvadeset kvadratnih metara "stambenog prostora". Nije me strah, ali sam ipak provjerio moju kopiju kućnog reda, posebno onaj dio o zabrani oštrih predmeta.
Gadni nije doznao, kao ni mi, što je dovelo Lepotana k nama. Izmotava se, priča o nekom velikom problemu, pa skreće da mu je sve namješteno, a onda opet nešto trubi o tome kako je on svoje odradio, popraćeno grimasama i cerenjem. Osluškujem i dok ovo pišem.

Lepotan. Dečko traži događaje, agresiju, pojavu, on nešto hoće, sam ne zna što. Pun je energije i doima mi se prijetvornim.
- 01:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog