šećer, jaja, brašno, turpija

12.01.2005., srijeda

Srijeda, dan za odvjetničke posjete. Svi su bili, samo Cane nije. Zvuči kao dobar narodnjak. I crnjak. Nije bitno, on je prošlost. Čiča naišao reći mi da se malo raspitao i da bi me branio, bez da sam bilo što i pitao. Nevezan polusatni razgovor koji se dotakao i štenećaka, djeteline i sličnih trica. O mojoj obrani nismo puno, nije mu se dalo nagađati dok ne vidi spis. Potpisao sam mu punomoć. Dobar osjećaj.

Igram se kriminaliste, prema pričama Debelog pokušavam rekonstruirati njegov slučaj. Zanimljivija su događanja nakon pokretanja istrage, nego sam slučaj. Nije mi bitno tko je to učinio, vidim da on nije, a i ako je, nesretan je slučaj. Naravno da vidim samo njegovu stranu, odnosno samo vidim ono što mi on ispriča, a ne zna više ni on. Uozbilji se, jadan, kada priča o tome.


- 18:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dnevnik (fiktivni) pritvorenika. Sadrži digresije u većim količinama. Ima eksplicitnog rječnika, ima podrivanja sustava. Nesklonima skepsi ne bih preporučio čitanje, kao ni onima koji nemaju strpljenja i naviku čitanja.
Oni koji čitaju nešto se umoljavaju da pitanja koja im padaju na pamet ostavljaju u komentarima. Ovo je dosta ozbiljan "projekt" i treba mi povratna informacija o dijelovima u kojima sam zabrijao do nerazumljivosti.









Google















Linkovi

Thesaurus:
Entry Word: ledger
Function: noun
Text: Synonyms TOMBSTONE, footstone, grave marker, gravestone, headstone, monument

Dictionary:
Main Entry: led·ger
Pronunciation: 'le-j&r
Function: noun
Etymology: Middle English legger, probably from leyen, leggen to lay
1 : a book containing accounts to which debits and credits are posted from books of original entry
2 : a horizontal timber secured to the uprights of scaffolding to support the putlog