Plodovi zemlje i pera https://blog.dnevnik.hr/lebov

petak, 15.11.2013.

Zašto ću glasovati PROTIV

Bio sam jednom poslovno kod muškog gej para doma. Jedan je bio doma, drugi na poslu. Imali su gej psa, mađarsku vrstu, bez dlake, šmeđ, vukao je na hrta. Mađarska čviglja, šmiglja, vizla, vižlja, tako nešto, ne znam više, sve mi je u fleševima...

Taj gej kod kojega sam bio, ponudio me cedevitom. Sad uvijek kad dođem kod nekog u goste, a ne znam je li gej ili hetero, ako me ponudi cedevitom, ne ostanem dugo. Sva sreća da me nije ponudio rakijom, morao bih skraćivati posjete svakom tko me nudi rakijom, što nije dobro, ali rizik da piješ rakiju kod muškog geja ipak je prevelik.

Sjeo sam na fotelju, zabivši nokte u držače.
Stanovi gejeva nemaju poseban miris, barem ovaj nije imao. Nije bilo sprejeva u utičnici.

Televizor je bio upaljen, ali ne na sportskom programu, to je isto jedan od pokazatelja. Opet, nije bio ni balet, tako da se, barem tada, vjerojatno nisu autali. S druge strane, nisu se ni pretvarali da su hetero, jer nije bilo slika dr. Franje Tuđmana ili Thompsonovih plakata.

Gej i ja smo poslovno pričali. U jednom trenutku ponudio me pivom, ali odbio sam. Kada se drugi gej vratio s posla, poljubili su se, a vižlja je veselo mahala repom. Gej mađarska vižlja.

Onda je taj gej s posla bio gej domaćicu: Zašto ga nisi ponudio pivom?

Tu me već lagano počeo oblijevati znoj.

- Ne bih hvala, vozim, pijem lijekove i alergičan sam na hmelj - odgovorio sam.

Shvatio sam da žele nešto od mene, vjerojatno analnu nevinost.

Zato ću glasovati protiv.

Jer da su bili u braku, jamačno me ne bi htjeli poseksati. Oženjeni nemaju ljubavnike, te se suzdražvaju od seksualnih avantura.

15.11.2013. u 14:05 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2016 (1)
Listopad 2014 (3)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Disclaimer

Sve što piše na ovom blogu pretočena je mašta autora. Sličnosti sa stvarnim osobama i događajima potpuno su slučajne, odnosno posljedica mašte čitatelja.

Linkovi