15.09.2009., utorak

Test rabljenog: Renault Clio 1.4 RT 2000.

Moj prvi pravi post, i već sam naletio na probleme. Ne postoji kategorija auti. No nema veze.
Moji testovi će biti kratki i pokušati ću se skoncentrirati na bitno.

Navedeni auto sam kupio rabljeni. Bio je star 4 i pol godine i prešao je 75 000 km. Platio sam ga 5100 eura. U mom vlasništvu je bio sljedećih 4 i pol godine i napravio sam 65 000 km. Od prije par mjeseci je kod punice.

Plusevi:

Motor je fenomenalan. Super vuče (ovo treba uzeti s rezervom, ipak ima samo 75 konja) i ne troši puno. Mislim da je puno bolji izbor od 1,2 motora. Kasnije je zamijenjen 1,2 16v motorom koji ima istu snagu, ali i manju kubikažu, pa su međuubrzanja vjerojatno lošija.
Makismala brzina 185 po cajgeru, 175 izmjereno po GPS-u.

Imam poprilično tešku nogu, volim naglo ubrzavati, no omjer vožnje po otvorenom i gradu mi je 60:40, a po autoputu sam se uglavnom vozio 120 tako da mi je potrošnja bila između 6,5 i 7 l/100 km

Mjenjač je isto super. Može se brzo mijenjati, no dugih je hodova.
Volan pruža puno povratnih informacija, no zato se malo teže okreće, ali to je po meni plus.

Održavanje
Sam sam mijenjao ulje i filter, tako da mi je održavanje bilo smiješno jeftino (treba samo 3 litre ulja). Jedino što sam platio bila je izmena zupčastog remena i vodene pumpe, prednje i zadnje kočnice, dva seta svječica i gume, no to su sve potrošne stvari.
Registracija je isto jeftina pošto ima samo 55 KW.

Ostalo
A najveći plus od svega, stvarno mi je gušt voziti ga. Malen je, lagan, agilan i benzinac je sretan
Sada vozim dva dizela i nakon 5 mjeseci ponovno sam sjeo u clia, i najrađe bi ga uzeo nazad.

Mislim da je najveća preporuka autu to što sam razmišljao da uzmem noviji clio 2 poslije facelifta (2004 ili 2005) sa 1.4 16v motorom.
Razmišljao sam i o clio 3 sa tim istim motorom, ali rađe bi uzeo stariji model jer je manji, lakši, agilniji, bolje ide i manje troši. Ali novi je zato veći, udobniji, tiši itd...

Mislim da je važno napomenuti da nisam jedan od onih koji briju na neku marku. Uz dva renaulta imam i Opel i VW, a sljedeći auto će mi vjerojatno biti Ford Mondeo.


A sad minusi:

Korozija: Nakon 9 i pol godina starosti pojavila se korozija na stražnjem desnom blatobranu. Moram priznati da ga nisam baš često prao, pa se možda tamo nakupilo blata ili soli, ali bez obzira na to ne bi smio hrđati. Imam i 2 i pol godine starijeg megana, i on još uvijek ne hrđa. Zasad yes

Položaj sjedenja: Visok sam 189 i imam duge noge, a volan nije podesiv po dubini, tako da mi je sic bio gurnut do kraja, a naslon mi je bio dosta uspravno. Nije baš najudobnije. Znala su me boliti leđa nakon duge vožnje.
Ali da vozim sa malo ispruženijim rukama, a ne školski, mislim da to ne bi bio problem.

Udobnost: Nije baš najudobniji auto na svijetu.

Pouzdanost: Odlomile su mi se bubanj kočnice (imam još jednog renaulta i na njemu ista stvar), i imao sam nekih problema sa centralnim zaključavanjem. Suvozačka ili vozačka vrata se nisu zaključavala. Popravilo se samo od sebe, ali uopće ne sumljam da će se vratiti.
Nije ništa strašno. Koliko čujem drugi su imali puno većih problema, pogotovo s novijim motorima, tako da je ovo vjerojano najbolji izbor motora.
- 14:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I'm to lazy to enter this