15.09.2009., utorak

Test rabljenog: Volkswagen Passat 1.9 TDI 1998.

Radi se o snažnijem TDI-u koji ima 81 KW odnosno 110 KS.
Tast ga je kupio 2003. g. sa 135 000 km. Pošto je uvoz iz Belgije ili Nizozemske upitno je da li je to stvarna kilometraža. Ja ga vozim tek zadnjih par mjeseci. Kupio sam ga sa 216 000 i do sada sam napravio 6 000 km.
Auto ima kožna sjedala - znači full opremu.

Plusevi:

Sjedala: Imam problema s leđima i obično me bole nakon duljeg sjedenja u autu. Jednom sam vozio 6 sati u komadu (znači nije bilo ni pišanja), i ništa me nije boljelo. Stvarno fenomenalno. Pošto su kožna vjerojatno su bolja nego u "običnim" passatima.
Osobno mi nije jasno zašto sjedala u svim autima nisu takva. Po meni je to najvažniji dio auta.

Motor: Inače baš ne volim dizelaše, ali ovo je stvarno fenomenalan motor (koliko to dizel može biti belj). Još dan danas ide 200 po satu. Pošto ima varijabilnu turbinu (za razliku od ovog od 90 ks) turbo rupa nije toliko izražena kao nam mom drugom, 10 godina mlađem dizelašu.

Potrošnja: Stvarno mizerija. Oko 6,5 l/100 km, ali ako se vozite ko penzić ide to i niže.

Mjenjač: Može se stvarno brzo mijenjati. A to je jedino što je bitno sretan

Ovjes: Stvarno je udoban. Passat je pravi gutač kilometara. U početku sam imao osjećaj kao da auto ne može dobro držati u zavojima pošto je toliko "lelujav". Nakon clia jednostavno nisam mogao vjerovati da nešto tako veliko može skretati nono:Uglavno stvarno sam ugodno iznenađen. Super pogođen kompromis između udobnosti i držanja ceste.

Minusi:

Prednji ovjes: Odlaze spone

Kvaliteta materijala u unutrašnjosti: Pogotovo ručke vrata. Stvarno ispod svake razine. Svatko tko je vidio rabljenog passata ili golfa 4 zna o čemu pričam.

Volan: Ne pruža dovoljno povratnih informacija. To dolazi do izražaja samo ako se mislite ganjati pa želite znati kada vam prednji kraj počinje proklizavati, ali passat nije namijenjen za to.
- 15:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Test rabljenog: Renault Clio 1.4 RT 2000.

Moj prvi pravi post, i već sam naletio na probleme. Ne postoji kategorija auti. No nema veze.
Moji testovi će biti kratki i pokušati ću se skoncentrirati na bitno.

Navedeni auto sam kupio rabljeni. Bio je star 4 i pol godine i prešao je 75 000 km. Platio sam ga 5100 eura. U mom vlasništvu je bio sljedećih 4 i pol godine i napravio sam 65 000 km. Od prije par mjeseci je kod punice.

Plusevi:

Motor je fenomenalan. Super vuče (ovo treba uzeti s rezervom, ipak ima samo 75 konja) i ne troši puno. Mislim da je puno bolji izbor od 1,2 motora. Kasnije je zamijenjen 1,2 16v motorom koji ima istu snagu, ali i manju kubikažu, pa su međuubrzanja vjerojatno lošija.
Makismala brzina 185 po cajgeru, 175 izmjereno po GPS-u.

Imam poprilično tešku nogu, volim naglo ubrzavati, no omjer vožnje po otvorenom i gradu mi je 60:40, a po autoputu sam se uglavnom vozio 120 tako da mi je potrošnja bila između 6,5 i 7 l/100 km

Mjenjač je isto super. Može se brzo mijenjati, no dugih je hodova.
Volan pruža puno povratnih informacija, no zato se malo teže okreće, ali to je po meni plus.

Održavanje
Sam sam mijenjao ulje i filter, tako da mi je održavanje bilo smiješno jeftino (treba samo 3 litre ulja). Jedino što sam platio bila je izmena zupčastog remena i vodene pumpe, prednje i zadnje kočnice, dva seta svječica i gume, no to su sve potrošne stvari.
Registracija je isto jeftina pošto ima samo 55 KW.

Ostalo
A najveći plus od svega, stvarno mi je gušt voziti ga. Malen je, lagan, agilan i benzinac je sretan
Sada vozim dva dizela i nakon 5 mjeseci ponovno sam sjeo u clia, i najrađe bi ga uzeo nazad.

Mislim da je najveća preporuka autu to što sam razmišljao da uzmem noviji clio 2 poslije facelifta (2004 ili 2005) sa 1.4 16v motorom.
Razmišljao sam i o clio 3 sa tim istim motorom, ali rađe bi uzeo stariji model jer je manji, lakši, agilniji, bolje ide i manje troši. Ali novi je zato veći, udobniji, tiši itd...

Mislim da je važno napomenuti da nisam jedan od onih koji briju na neku marku. Uz dva renaulta imam i Opel i VW, a sljedeći auto će mi vjerojatno biti Ford Mondeo.


A sad minusi:

Korozija: Nakon 9 i pol godina starosti pojavila se korozija na stražnjem desnom blatobranu. Moram priznati da ga nisam baš često prao, pa se možda tamo nakupilo blata ili soli, ali bez obzira na to ne bi smio hrđati. Imam i 2 i pol godine starijeg megana, i on još uvijek ne hrđa. Zasad yes

Položaj sjedenja: Visok sam 189 i imam duge noge, a volan nije podesiv po dubini, tako da mi je sic bio gurnut do kraja, a naslon mi je bio dosta uspravno. Nije baš najudobnije. Znala su me boliti leđa nakon duge vožnje.
Ali da vozim sa malo ispruženijim rukama, a ne školski, mislim da to ne bi bio problem.

Udobnost: Nije baš najudobniji auto na svijetu.

Pouzdanost: Odlomile su mi se bubanj kočnice (imam još jednog renaulta i na njemu ista stvar), i imao sam nekih problema sa centralnim zaključavanjem. Suvozačka ili vozačka vrata se nisu zaključavala. Popravilo se samo od sebe, ali uopće ne sumljam da će se vratiti.
Nije ništa strašno. Koliko čujem drugi su imali puno većih problema, pogotovo s novijim motorima, tako da je ovo vjerojano najbolji izbor motora.
- 14:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Uvod

Nakon čitanja hrpe svega i svačega, došlo je vrijeme da i ja nešto proizvedem.
U početku će ovaj blog vjerojatno biti miks svega i svačega dok se ne iskristalizira smjer koji mi najviše odgovara.
Ima previše tema o kojima bi mogao pisati, a ne da mi se smišljati o čemu želim pisati, jer sam ipak prelijen za to mah
Unaprijed se ispričavam na hrpi pravopisnih grešaka kojih će biti, mislim da je bit koju želim prenijeti važnija od gramatičkih konstrukcija.

Toliko od mene za sad. Nadam se da se čujemo uskoro.
- 13:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

  rujan, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Rujan 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

I'm to lazy to enter this