Lazanje Plemeniti Drugi

nedjelja, 01.07.2007.

White and nerdy...ili kako i ja mogu ne pisati o seksu

Pička sam! Pičketina samo takva. Prekršio sam svoju riječ...i to manje od 24h prije isteka nekog imaginarnog roka koji sam si zadao za apstinenciju. Woz it vort it? May be...

Svejedno, na dijeti sam, treniram, vozim bicikl, testosteron mi je u nebesima skupa sa kitom u zraku. Nije moglo dobro završiti. Sad sam happy single pička i to seksualno zadovoljena na tren sa osobom s kojom se više ne družim.

Nisam ništa više nego white and nerdy. Toliko sam nerdy da u subotu u 1 ujutro ja tipkam ovo sa svojeg premilog i obožavanog thinkpada (najboljeg laptopa ikad), a na overklokiranom kompu pokraj sebe vec negdje treci put vistu instaliravam.


White & Nerdy Lyrics

I been browsin', inspectin' X-Men comics
You know I collect 'em
The pens in my pocket, I must protect them
My ergonomic keyboard never leaves me bored
Shoppin' online for deals on some writable media
I edit Wikipedia
I memorized Holy Grail really well
I can recite it right now and have you R-O-T-F-L-O-L


Svejedno sad je službeno i apstinencija datumski gotova, sad mogu nabrzinu otić u dubravu, pojanjevčit se, kupit bmw, belu trenirku i karati trogodišnje SSS sponzorušice iz mondenih cajka klubova.
....
or NOT ;)

BTW imam novi mail ako mi netko hoće pisati:
horny.veronica@gmail.com ;)

- 00:54 - Jesu ti dobre lazanje? (2) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije