Lazanje Plemeniti Drugi

srijeda, 06.06.2007.

Radije bi čokoladu nego seks

Čitam malo po netu napise novinara, a svi znamo kako ja mišljenje imam o njima. Oni koji neznaju - ne baš najbolje, a pošto sam i ja pisao neke članke koji i da danas stoje na netu mora se priznati da je sve čudno to u mojim stavovima.

Uglavnom šta čitam:

Čak 52 posto žena radije bi provele večer s tablom čokolade nego s muškarcem, pokazalo je ispitivanje provedeno među 1500 Britanaca.

Kako je rekla jedna od ispitanica, glavni razlog tome je što "čokolada pruža zajamčeni užitak".

"Čokolada te nikada neće razočarati", dodala je.


I sve bi to bilo super...nego istraživanje je sponzorirao najveći proizvođač čokolade te europske zemlje.

Razmisljanje...pa za koji muški spolni organ uopće razdvajati ta dva užitka. Za ljubitelje seinfelda i one koji su pročitali nešto o onim uvjetovanim refleksima iz prošlog posta vjerojatno se pitaju gdje su već vidjeli spoj hrane i seksa. George Costanza je imao jednu divnu epizodu kad je imao ideju da spoji dva životna najbolja užitka. Seks i hranu. Tako je poceo za vrijeme radnje, koju mi ekstra turbo jako čedni hrvati smatramo prostom, a vjerojatno bi se preko 60% nacije pojebalo za 2€, jesti. Nakon nekog vremena shvatio je da je najpraktičnije jesti šunku.

Što se dogodi kad nakon nekog vremena uživanja u šunki? Naš junak iz priče, George počinje patiti od erekcije čim okusi šunku. Patiti doslovce jer to murphijevom zakon, a on nikad ne spava, takve stvari se uglavnom događaju kod mame na ručku ili na nekom sličnom događaju.

Moral of the story? Jedite čokoladu za vrijeme, prije i nakon seksa. Onda dođite meni...kupi čika bonu...i ladu...

Stvarni moral of the story? Haha! Pa kakvi to kvazimužjaci žive u toj zemlji da razočaravaju toliko žene koje potom pribjegavaju čokoladi?

* nek se objavi u 20:30...dok sam ja na sales seminaru nekom JAKŠEMAŠ

- 20:30 - Jesu ti dobre lazanje? (9) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije