Lazanje Plemeniti Drugi

utorak, 13.02.2007.

Ja bi opet na ispit profesorice!

Izgleda da se stvari koje sam mislio da se nece nikada dogoditi...da se te stvari ostvaruju. Naime, imam takav gut-feeling da ću odbiti ocjenu iz jednog predmeta. Obećao sam si imati 4 ili 5 iz ovog predmeta prije ispita, ali mi se nije bas dalo učiti. No ajde nkekako sam ja to spremio i kad sam dobio ispit kresnuo sam prvo 3 psovke jer znam di su odgovoir na ta pitanja u liteaturi, samo se ja nisam bas na tim dijelovima skoncentrirao. No mulj mulj, ser ser, mislim da mi se smješi 3/4 što bi najradije glatko odbio. Zapravo ja cu to odbiti jerbo sma vec priajvio 2-i rok na studomatu. Ocu 5.

A zašto hoću 5? Piše na stranicama efzg da za postdiplomski trebaju 3 stvari:
1.) Prosjek iznad 3,5 dodiplomskog studija
2.) Položiti mikroekonomiju i makroekonomiju ako nista studirali na ekonomskom fakultetu
3.) Sitnica od 6000 eura za tu godinu dana

Moj odgovor na to:
0.) Imam jos 2 godine vremena
1.) Evo trudim se maksimalno
2.) Naucit ce se ako se mora
3.) Užas, pogotovo uz mizerna moja primanja, ali Inine dionice me časte postdiplomskim.

I to me vec malo zivcira oko tih 6000 eura. 99% "kolega" koje ce ici tamo to ce firma im placat ili imaju primanja na razini normalnih. Ja posto imam toliko sranja oko toga vjerojatno cu to i završiti, konačno početi zaradjivati konkretnu lovu, voziti bmw, biti jalan i karati tek punoljetne sponzoruše. MOžda i necu, ali to je projekcija mogućega moga puta...

- 14:56 - Jesu ti dobre lazanje? (3) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije