Lazanje Plemeniti Drugi

četvrtak, 03.08.2006.

Tko sam ja 3

Bok...ja sam Suzana.

Iznenađeni?
Da, iza tog brda testosterona, muške slatkoriječivosti i šarma krije se prava estrogenska bomba. haha uživala sam kao muškarac golicajući maštu drugih žena preko interneta kroz iskricu, iskon chat i smokvu. Žene naivne ste...nemojte dopustiti da ovakvi muškarci kakvog sam i sama glumila dopiru do vaših emocija kao i najprimitivnijih požuda. Nedajte im...jer oni to ne zaslužuju.

Ovaj blog je bio lekcija da pokazem koliko ste naivne i koliko su muškarci glupi. Žene pogledajte bolje ovaj tužni i nadasve nepravedni svijet prema zenama oko vas...pa što će vam uopce te izrasline oko kurca. Od njih nema nikakve koristi...štoviše...veća je korist od žene dok spava nego od muškaraca.

Nemojte dopustiti da vas te seksističke svinje koji samo gledaju tv i s društvom piju onu smrdljivu zlatnožutu tekućinu što se radi od hmelja, ječma, vode, co2 i urina zaposlenika pivovare, pa dolaze baš vama u krevet smrdljivi, umorni i zaspu istog trena.

Budite jake i recite iskreno, koji od vaših muškaraca zna gdje je vaš klitoris? Koliko tih svinja muških zna vas zaista zadovoljiti? Oni NE ZNAJU...znaju samo sebe zadovoljiti jer je patrijahalni sustav kroz stoljeća forsirao ženu kao tu koja je podređena svome mužu. Zar vi zaista želite biti na koljenima i sliniti njihovo spolovilo prepuno dlaka dok on stoji sa svojim egom u nebesima?

Zapitajte se drage moje da li je to u redu da vi trpite bolne depilacije, dijete koje ugrožavaju vaše zdravlje i ponižavanja od egopističkih, testosteronom nabijenih svinja.

Recite jasno i glasno da ste i vi osobe i da zaslužujete bolje.

Pozdrav, Suzana.

- 12:08 - Jesu ti dobre lazanje? (27) - Stavi na drugi tanjur - Spremi za kasnije