Lazanje Plemeniti Drugi

subota, 29.07.2006.

Tko sam ja?

Buduci da je vec nastala hajka za identitetom pisca ovih redaka, savijest me tišti i moram vam ovo ispovijedit.

Majka mi je bila dobra žena. Imala je velike planove za sina svoga jedinca. Otac je mirno spavao snom pravednika maštajući da ima siguran nastavak loze. Jednog jutra sam se probudio i rekao ocu i majci da idem u sjemenište. Porušio sam očev san...razočarao majku koja je htjela dalmatinca i doktora od sina uciniti.

Sad sam tu s braćom. Ovaj blog sam pisao da izbacim demone koji tište duh svojim prizemnim i primitivnim porivima, željama i osjećajima. Žao mi je ako sam ikome naudio tokom pisanja ovih požudnih redaka. Smatram da je grijeh što sam vam ovako lagao i stoga se osjecam prljavo, ali i činjenica da sam uživao mašatati o nekim napisanim stvarima govori mnogo o meni kao nesavršenosti koja nije dostojna moje braće koja su mnogo nade polagali u mene.

Sutra na jutarnjoj molitvi, trperit će mi moj slab duh kao i svakog dana, ali mnogo manje jer sam iskreno priznao svoje grijehe i propuste.

Nađite snage da mi oprostite.