Lazanje Plemeniti Drugi

četvrtak, 27.07.2006.

Workers

Daklem, iskrsnuo je prvi problem sa ljudima kojima sam ja nadređeni. Pizdim. Tri šljakera koja ne shvaćaju da su tu za novce i ne shvačaju osnovna pravila igre.

Bio sam uviđavan jer sam i ja do par mjeseci radio njihov posao i znam koliko je jeben...omogućio sam im uvjete o kojima sam ja mogao sanjati. Mene nit je ko sta pitao nit govorio, imao sam zadatak i morao sam raditi ko 3 kretena i raditi jos i ovaj posao koji sada radim voditelja. No, danas je jedan od njih napravio generalni zajeb. Znam da je problem što ja imam 21 godinu, a oni znatno više i znam što se dogodi kad im daš prava i lagodnosti. No postoji igra na koju funkcioniraju svi međuljudski odnosi na svijetu. od radnih do ljubavnih. poguraš pa pustiš.

Sutra ujutro do nesmiju ništa raditi dok ja ne dodjem. Onda im slijedi pranje i jebanje. Objasniti cu im odnos u kojem oni dobivaju novce za ono što rade, a rade ono što im ja kažem i kad im to kažem. Pizdim kada mi netko protuslovi u minimalnoj usluzi...kurac to nije usluga, to je ono za što su oni plaćeni. Ništa više ništa manje.

Jao sad sam bijesan i zato nisam htio im sada ništa govoriti. čisto moram razmisliti koliko daleko smijem ići a da to bude istovremeno i motivacijski, a da ih operem ko nikad.

Ovaj post ce izaci sutra u 7 ujutro kad dodjem na posao cisto kao podsjetnik...

malo offtopic da napisem 23:28: ima jedna firma koju ganjam vec 4 mjeseca za neku nenaplačenu fakturu. Naravno uvijek pričam s istom osobom o tome...a ta osoba je taaaaako simpatična preko telefona...i sad su platili...damn morat cu je nazvat da samo zaprimili uplatu, a onda cu lisičje lukavo odigrati da mogu divotu širit među još više ljudi nego dosad

šef me tjera na godišnji...mirnim glasom sam mu objasnio da ja nejdem na godisnji...dok sam ga trazio pred mjesec dana kad cu na godisnji da si mogu planirati rekao je da nemam godisnji...sad kaze da ce pormijenit brave ako ne odem na godisnji...nejdem...ne volim kad me nekkto jebe dok mi daje nesto sto sam zasluzio...radije odbijem. Hvala na gesti doduše.