Lazanje Plemeniti Drugi

nedjelja, 16.07.2006.

Love is back and alive 2006

Ovih dana u glavnom gradu Bundes republike, Berlinu, od 15 - 17.07.2006. održava se Loveparade 2006 pod sloganom "Love is back and alive". pozadina tog slagana je da prošle godine organizatori nisu mogli od gradskih vlasti ishoditi dozvolu da zatvore pol Berlina i u njemu okupe 2 milijuna ljudi koji plešu, ševe se, vole, drogiraju i opijaju. Sve to rade bez incidenata, tučnjava ili sličnih gluposti...jer to je ipak LOVE parade. Tamo mozete biti muško i škakljat mandule drugom dečku pred 100 000 ljudi bez da vas itko i najmanje cudno pogleda. Jednostavno koncept jedinstven u svijetu i men posebno privlačan zbog slobode za izražavanjem. Nikad u zivotu nisam bio na partiju, ali an loveparadeu bi sigurno 3 dana rostiljao na nogama ko veliki. Bar bi izgubio koju kg sto bi mi sad tako pasalo.

za ostale informacije posjetite službene stranice eventa

Juče na roštilju sam se razbolio...malo sam se preforsirao i pao mi imunitet i prehlada koju vučem još od grobnika me dotukla. Tri paketa maramica sam ubio od podne do sad, a i mislim da cu po jos jedan. Stalno kisem i curi mi voda iz nosa u potocima toliko jako da razmisljam da si nabijem ob comfort u nos.

Nego u svemu tome učinio sma i dobro djelo. imam prijatelja (ko bi rekao da i ja toga imam) i uglavnom ons a svojih skoro 21 godinom nikad nije imao djevojku, nit ljubio nit jebavo kako bi se reklo. Ne da nije moga, dapače, poprilično je zgodan, ima stva, imao je sa 16-17 trkači motor i cijela srednja je slinila za njim, ali on jednostavno nije imao razvijenu želju za njima. E pa za jučer sam mu namjenio jednu djevojku i dugo je trala ta borba i bilo je napeto, ona je 3x dolazila i rekla da ce poludit s njim, no koristeći jedno od jačih oružja, moć uvjeravanja, uvjerio sam je da ona njega iskoristi ko masnu krpu.

e pa u 5:00 ujutro kad sam ga vozio doma (pozdrav muriji na av. dubrava, slijedeći put cu vam stat, sad nam se zurilo) da se spremi za more, morao sam ih razdvojiti ko da su vezani pupčanom vrpcom. Do doma mu je usna nabubrila ko da se tukao, na vratu je ugriz koji se vidi iz aviona i ima na trbuhu do krvi ogrebotinu od 5 noktiju. Divljakuša :D

np: Gori Vatra - Iznad Tesnja - dobio na mail, stoji u listi, čak mi i paše... primitivac u meni uziva. I tako 90% ljudi s kojima se druzim oslo na more...drugih 10% ce kroz dva tjedna...ja cu bit u zg raditi...ko i cijele godine. Ide mi na spolni organ vec malo to sto 365 dana vec radim bez ijednog slobodnog ili godisnjeg i jos uz to sam uspio i godinu na faxu poloziti i biti na 90% predavanja.....samo nisam prokleto stigoa na predavanja. pala mi je ideja za novi sport kojim bi se pozabavio....ragbi. ujedinjuje fizičku spemu kao i mogučnost taktiziranja...baš mi je žao što nemam vremena za takve stvari

Eh otvaram sada mail, ovaj tu sastrane, dakle isti onaj na koji mi vi obožavateljice tela i uma mog pišete i dobio sam od vojaera 385 poziv da produzim redlight account :evil smile:

Idem se vo vo voooo voziti...naughtynaughtynaughty