Lazanje Plemeniti Drugi

ponedjeljak, 03.07.2006.

Tarik, Seve i flugtag

Jučer je tarik filipović....rodjak filipa latinovića...a ako i nije bar se rimuje a i ovom trenu mi se to učinilo prikladno reći....no...mda...htio sam reći da je tarik jučer na branimirovoj susreo pravog celebritija, MENE. Prvo je pogledao i onako duboko udahnuo misleći "Ma ne, to ne može biti THE on". Upregnuo sam turbinu i sa tri prestrojavanja otišao naprijed.

Za minutu evo njega opet kraj mene u sponzoruša by autozubak golfu...gleda i ne vjeruje da sam to ja, misleći "Pa zar sam ja tako blizu THE lazanja. OOooo sto mi bošpumpi, lerdizni i ventildekla". Smetala na cesti nailaze, lagano 3x hop i opet prazno ispred mene, tarik u retrovizoru. Pokušao sam usporiti da se mogu poigravati njim, ali, ipak vidi se koliko je njegovo strahopošovanje prema meni, pa se nije usudio ići naprijed. No, kasnije je ispričao svim frendovima da je imao čast biti tako blizu mene, a nije za to morao platiti ko sve žene na ovome svijetu.

Ah, dosta ozbiljnih tema, ajmo se sad malo smijati. Svi znate, tj vjerojatno ne znate, ali u vam ja sada reci, da je hrvatski autosport pao na niske grane i da više manje okosnica svega su postali kupovi...tako je sve počelo tamo 97-e clio cupom, pa felicije, pa octavie, pa focusi, pa fabija junior i najnovij izrod ove godine je Polo cup i Honda cup. Polo cup po uzoru na focus ima tkz "Selebriti drivers". To znaci da mjesto u automobilu ponude nekoj poznatoj javnoj osobi i plate da odvozi bar jendu utrka. Ja osobno bi prodao guzicu svoju vlastitu, koja je cijenjenija nego ona jeniffer lopez da mi se ukaže takva prilika, no Seve očito nebi.

Naime, što je ona učinila....ona je dobila poziv da odvozi prošli vikend na grobniku endurance utrku (iliti utrku izdržljivosti). Utrka izdrljivosti je kada se tamo nekih par auta vozika po grobniku 105 minuta u komadu. Ako ste ikada vidjeli na što liče gume nakon samo 3-4 kruga grobnika, jasno Vam je koje to napore iziskuje (čolak, pobjednik endurancea u honda cupu se doslovce na koncima dovezao na cilj). Fizički to je ekstremno teško izdržati i morate biti u kondiciji profesionalnih sportaša da mozete citavo vrijeme voziti konstantna vremena ispod 2 minute. No uglavnom, naša severina...eno je na slici ovoj...dobila je priliku da odvozi tu utrku. Svaka joj dala ona je odradila treninge, ali na dan utrke, ona je ni više ni manje nego ZAKASNILA na start sa svojim tuaregom. Možda je shvatila koji fizički napor to iziskuje pa je namjerno tako odostala, ali činjenica je da je tuareg prekasno prešao ogradu grobničke ljepotice.

I kratko o flugtagu...jednoglasno su svi koji su isli gledat rekli...bilo je bezveze...eto tolko za danas...moby-flower (the song form gone in 60 seconds) trese sobu i meni i susjedima....17" monitor je i dalje na prodaju