Govno od osobe





Nazvala me je vrišteći od sreće.
-Dogodilo se, napokon se dogodilo!-
Odmaknem slušalicu od uha i nastavim mirno:
-Što? Što se dogodilo?-
-Zvao me je agent! Napokon je zvao! Svidjela sam mu se, odabrao je mene! Mene!-
Trenutak oklijevanja.
-Što to znači?- upitam ju
-U petom mjesecu letim za Milano. Plaćeni troškovi, tjedni džeparac i, revije! Jebene revije!-
Napokon se zaderem bez oklijevanja.
-Super! Odlično! Čestitam, A! Zaslužila si to!-
-Hvala, hvala. I naravno razgovarala sam s roditeljima, totalno me podupiru, i ipak neću ni ove godine polagati maturu, fakultet i dalje može čekati. Sve je to nebitno. Ma pričat ću ti sve večeras kad se nađemo na piću.-
-Svaka čast, presretna sam radi tebe, rekla sam ti da će tako ispast- Trenutak oklijevanja. -A na piće večeras ne mogu,nisam još doma došla, imala sam nekakvih obaveza, a i ujutro se rano ustajem, imam predavanja od 8. Odgodimo za sutra?-
-Ok, nema problema, zvat ću te onda sutra, idem sada zvati ostale s dobrim vijestima.- Ponovno vrisne. -Jebene revije, možeš li vjerovati?-
-A evo trudim se- kiselo hihoćem, i ona poklopi slušalicu.

Promeškoljim se u krevetu i nastavim učiti prokleto upravljanje ljudskim resursima. Malodušno okrećem stranice, i slova mi plešu pred očima.
U glavi mi je zeleno.
Ja sam govno od osobe.

Oznake: glupost

01.04.2015. u 19:33 · Ostavi komentar (11) · Isprintaj · #