Ljubavnik akordi - Pronađi pratnju

srijeda , 19.12.2018.

Bijelo Dugme - Ha, ha, ha - Akordi










Click here: Ljubavnik akordi






A GDA Sonte të lutem bëhu gadi se do të vije vonë pas teje A G D A Hape moj dollapin - zgjedhe ti - fustan in më të mirë A GDA Regulloi flokët - bukuri ashtu moj ti vetë si di A G D A Në bystek van lul bozhur dua të jeshë ndër të gjitha më e mirë Hm A A e din se t'gjithe do të jenë atje Hm A Për ne të dy do të ketë hare shkojmë së bashku - një dy tre F C Roka mandolinen F C Bjeri bjeri bjeri cifteliës G D A AHCDED - prelaz Të gjithë do t'këndojmë kënga le t'jehojë D A Cdo gje mund të jetë rock'n'roll Nëse nëna nuk t'lejon Atëherë gjejë shteg vetë si di Mos u ngut - mos u shpejto Prit gjersa gjumi e kaplo Përvjedhu nga kapigjiku Ruj fustanin mos e gris Ke kujdes mos e humb bozhurin Dua të jeshë hej moj si hyjneshë HOCU DA BUDES NAJSVJETLIJA Veceras, molim te, budi spremna Doci cu kasno k tebi Otvori ormar i izaberi najbolju haljinu Dotjeraj kosu, ljepoto Onako k'o sto ti znas Na tvoj pramen stavi cvijet bozura Htio bih da medju svima budes najsvjetlija Je l' znas da ce svi skupa biti tamo Za nas dvoje bice dobro veselje Idemo zajedno, jedan, dva, tri Roka mandolina Sviraj na cifteliju Svi cemo pjevati Pjesma neka zaori Sve to moze biti rock'n'roll. Koja pitanja postaviti prahu, jer ni u knjizi nigde nije upitan čak i kada se naizgled javi?



ljubavnik akordi

VLADO GEORG IEV-ŠT A BI PRIJAT ELJI MOJI E Sve si Am radila po svome Dm nisi me ni Am7 pitala govorila si Em5+ da sam lud F samo da bi skita G7 la Am A Dm ja šta sam Am mogao tu Dm da djelim sve na po Am la i da Dm oprostim dobra Am volja je tu F al ne mogu nika E da REFREN: Šta bi prijatelji C moji da se napijem s C7, Bmaj7, Am7 ad sve da razbi F jem da priča cjeli grad G šta bi rekli dobri ljudi d a z a p l a č e m s a d i s t o k a o p r v i d e o r e f r e n a da te ostavim zauvjek samu. Akordi - Luka Nizetic - Voli me kao kisa Riječi šute u nama, sitan osmijeh tek da zavara tko sam ti u ovaj sat, tvoja sjena, ljubavnik il' brat Godinama kao talog stvorile se među nama tuge imali smo samo priče, priče za druge Godinama kao jedno ljubav nam je bila sve što znamo kao lijek na vrhu noža sad je pružamo Voli me kao kiša samo takni me kako volim voli me kao kiša da ne odolim voli me kao vatra samo takni me i zažari voli me kako volim da ne prebolim Razliven mrak po prozoru poljubac je nalik ožiljku skriven sram u pogledu male laži med na jeziku Godinama kao talog stvorile se među nama tuge imali smo samo priče, priče za druge godinama kao jedno ljubav nam je bila sve što znamo kao lijek na vrhu noža sad je pružamo Voli me kao kiša samo takni me kako volim voli me kao kiša da ne odolim voli me kao vatra samo takni me i zažari voli me kako volim da ne prebolim Akordi Luka Nizetic - Voli me kao kisa. VLA DO GER OGIE V-Ž ENA BE Z IMEN A Am Zar je važno ko su ljudi Em i ko sam ja Dm kad ljubim samo jednu E bez imena Am a bilo je samo jednom Em i nikada Dm sad daleko od tvojih usa E na i pogleda Am rekla si G da ćemo F sve opet G pono F vo ako bude nam suđe E no ja za Am uvjek biću tu, zaklet na F ljubav čekaću G reci mi gde da C nađem te F i dolazim, E dolazim za Am uvjek biću tu, samo na F tebe čekaću G reci mi gde si C nestala da F znam E ženo bez ime Am na dugi dani, igra sudbine kad ne ide t v o j e i m e d r u g o m m a l o j e , a m e n i s v e i s t o kao prva strofa a bilo je samo jednom i nikada sad daleko od tvojih usana i pogleda Am rekla si G da ćemo F sve opet G pono F vo ako bude nam suđe E no ja za Am uvjek biću tu, zaklet na F ljubav čekaću G reci mi gde da C nađem te F i dolazim, E dolazim za Am uvjek biću tu, samo na F tebe čekaću G reci mi gde si C nestala da F znam E ženo bez ime Am na 2. VLADO GEORG IEV-NI SAM LJUBOM ORAN Bm Gdje staneš nogom tu zemlja se trese i uvjek takve kao ti mi se dese Gis svi te gledaju, F svi bi da te ima Bm ju Bm Pogledom prekidaš ljude na pola Kad igraš rušiš svo piće sa stola Gis Svi te gledaju, F svi bi da te ima Bm ju Dism Ti zavodiš ljude, a Fis kažeš da nije F tako ja bez Dism tebe ne mogu Fis s tobom mi nije F lako REFREN: Bm Nisam lj ubomoran, F nisam, ali hoću da B m znam Bm jesmo li jedno za drugo F ili prolazna Bm stvar ako pogledaš Dism drugog drugu pogledaću Bm ja sve što možeš F ti mogu i Bm ja 4.



ljubavnik akordi

Lexington - Sprava - Akordi - Bridge: Am G Srce mi lomi, dusu razboli, F E Am to mozes samo ti, Am G to me nista ne boli, samo te molim, F E Am nemoj me zaliti Ref: x2 Am7 Dm G Nisam ti prijatelj ni brat, C F da svoje mi tajne pricas ti, Dm G al mogu ti kad to zatreba, E Am ponovo biti ljubavnik. Em Ljeto ide kako si mi ti Gdje si s kim si da mi je znati G Am C Ko li mi te ugrijao dok je zimus snijeg padao H7 Em D C H7 D Em Ko li mi te ljubio, grom ga ubio Bas me briga gdje si otisla Ravna ti je Jugoslavija Bas me briga, nisi dijete, sve u korist tvoje stete Samo tvoje, ali moje srce boluje C D C G H7 Em Lipe cvatu, sve je isto ko i lani C G AmEm AmEm H7 Em Eej, samo srce moje i srce tvoje AmEm AmEm H H7 Em U ljubavi vise ne stoje Zaklinjem se dusom i bogom Krvi mojom plavom seljackom Kunem ti se i umrijecu, ali ja te trazit necu Necu necu,a umrijecu, a umrijecu C G Am Lazes zlato, lazes duso, lazes vjestice Am C Dm C G Am Dm Lazes svojim slatkim jezikom kurve svetice Am E Am Dm Am Dm mmmmm, medeno, sve mednije, kobno C G F E F F G Ko sto niko nikog lagao nije.



ljubavnik akordi

Mislio sam da se zvijeri boje Ove vatre koja trag mi prati I to sam mislio A sad nosim kako mi ga skroje Po meni se nista nece zvati Po meni se nista nece zvati La la la la, la la la la la la. Zablude sam, evo, prestao da brojim Nemam kome da se vratim kuci Nemam kome Dokle pjevam, dotle i postojim Prijatelji bivsi, prijatelji buduci Prijatelji bivsi Pamtite me po pjesmama mojim La la la la, la la la la la la. Ne ljubi me nocas Bit ce suza, stihovi ce teci Ne slusaj me mala, jer ces cuti Sto ne zelim reci i nije istina Sve je to od loseg vina. G D H Em Ne gledaj me tako dok se ludi snovi mnoze C D H Em Prevaricu sebe, srce nudi vise no sto moze C D I sto mu je sudbina C Am6 Sve je to od loseg vina H Sve je to od loseg vina. Em Ljeto ide kako si mi ti Gdje si s kim si da mi je znati G Am C Ko li mi te ugrijao dok je zimus snijeg padao H7 Em D C H7 D Em Ko li mi te ljubio, grom ga ubio Bas me briga gdje si otisla Ravna ti je Jugoslavija Bas me briga, nisi dijete, sve u korist tvoje stete Samo tvoje, ali moje srce boluje C D C G H7 Em Lipe cvatu, sve je isto ko i lani C G AmEm AmEm H7 Em Eej, samo srce moje i srce tvoje AmEm AmEm H H7 Em U ljubavi vise ne stoje Zaklinjem se dusom i bogom Krvi mojom plavom seljackom Kunem ti se i umrijecu, ali ja te trazit necu Necu necu,a umrijecu, a umrijecu C G Am Lazes zlato, lazes duso, lazes vjestice Am C Dm C G Am Dm Lazes svojim slatkim jezikom kurve svetice Am E Am Dm Am Dm mmmmm, medeno, sve mednije, kobno C G F E F F G Ko sto niko nikog lagao nije. Postoji milion nacina da te ostavim Ali ne postoji nijedan da te prebolim Ja sam crn sedef za tvoje uho Ja sam ludak od marcipana, duso. C G F C G F Ooo, bice mi zao C G F Bice meni zao, zao E F Dm C Uzece je drugi Dm C G Am Uzece je, moja biti nece. Lazes zlato, lazes duso, lazes vjestice Lazes svojim slatkim jezikom kurve svetice Pjevaj, tuga je iznad tebe Pjevaj, Bog je danas na tvojoj strani, golube. Ooo, bice mi zao Bice meni zao, zao Uzece je drugi Uzece je, moja biti nece. Lazes zlato, lazes duso, lazes vjestice... A GDA Sonte të lutem bëhu gadi se do të vije vonë pas teje A G D A Hape moj dollapin - zgjedhe ti - fustan in më të mirë A GDA Regulloi flokët - bukuri ashtu moj ti vetë si di A G D A Në bystek van lul bozhur dua të jeshë ndër të gjitha më e mirë Hm A A e din se t'gjithe do të jenë atje Hm A Për ne të dy do të ketë hare shkojmë së bashku - një dy tre F C Roka mandolinen F C Bjeri bjeri bjeri cifteliës G D A AHCDED - prelaz Të gjithë do t'këndojmë kënga le t'jehojë D A Cdo gje mund të jetë rock'n'roll Nëse nëna nuk t'lejon Atëherë gjejë shteg vetë si di Mos u ngut - mos u shpejto Prit gjersa gjumi e kaplo Përvjedhu nga kapigjiku Ruj fustanin mos e gris Ke kujdes mos e humb bozhurin Dua të jeshë hej moj si hyjneshë HOCU DA BUDES NAJSVJETLIJA Veceras, molim te, budi spremna Doci cu kasno k tebi Otvori ormar i izaberi najbolju haljinu Dotjeraj kosu, ljepoto Onako k'o sto ti znas Na tvoj pramen stavi cvijet bozura Htio bih da medju svima budes najsvjetlija Je l' znas da ce svi skupa biti tamo Za nas dvoje bice dobro veselje Idemo zajedno, jedan, dva, tri Roka mandolina Sviraj na cifteliju Svi cemo pjevati Pjesma neka zaori Sve to moze biti rock'n'roll. Am F Ipak, pozelim neko pismo Am F Ipak, mada zajedno nismo Pisi, pisi ko nekad dva-tri reda Pisi, znam da je guzva i da neces stici Pisi, opisi mjesta Gdje nas dvoje skupa nikada necemo ici. Ti si zadnji romantik na ovom svijetu Sto se sporo krece i ceka raj Malo si samo promijenila glumce Al' isti je komad, isti zaplet i kraj. Ipak, pozelim neko pismo Ipak, mada zajedno nismo Pisi, pisi ko nekad dva-tri reda Pisi, znam da je guzva i da neces stici Pisi, opisi mjesta Gdje nas dvoje skupa nikada necemo ici. Pazite srce, pluca, holesterol No sex, no drugs, no rock and roll Planine, mora, plaze, cisti zrak Da ne bi lues, psorijaza, rak. Eo, eo, eo, eo, eo, eo Al' ja vam nisam bas za to Ne, ne, ne, ne, ne, ne... G7 Mora da je strasna gnjavaza u zivotu Mora da je grozna gnjavaza u zivotu Mora da je jeziva gnjavaza u zivotu Dozivjeti stotu, dozivjeti stotu. C F G7 C Strasna, strasna gnjavaza u zivotu, F G7 C Dozivjeti stotu, dozivjeti stotu. C F G7 C Krmelja jutra na Kavkazu tamo C F G C Budite vjecno lijepi, fes Moj kofer skidaj, idite samo Proteza dusi, make up na les. Eo, eo, eo, eo, eo, eo Al' ja vam nisam bas za to Ne, ne, ne, ne, ne, ne... Mora da je strasna gnjavaza u zivotu Mora da je grozna gnjavaza u zivotu Mora da je jeziva gnjavaza u zivotu Dozivjeti stotu, dozivjeti stotu. Am Proljece na moje rame slijece Djurdjevak zeleni, djurdjevak zeleni Svima osim meni Drumovi odose a ja ostah Nema zvijezde danice, nema zvijezde danice Moje saputnice Am G C Ej kome sada moja draga Dm F Dm AmG Na djurdjevak mirise, na djurdjevak mirise C E7 Am Meni nikad vise C Dm Am Dm Heej, evo zore, evo zore Dm Dm Bogu da se pomolim Am Dm Evo zore, evo zore F Dm C E7 Am Ej, Djurdjevdan je, a ja nisam s onom koju volim Njeno ime neka se spominje Svakog drugog dana svakog drugog dana Osim Djurdjevdana Da sam pekar mala moja ne znam bi l' me htjela Kad bi nocu bila sama zemicke bi jela A Imam dragu al je zlo, al je zlo Nismo nikad zajedno, zajedno, zajedno Kad sam sa njom citav dan, citav dan Ona hoce dan i noc, dan i noc D A Za jedan dan, za jednu noc D C D A Za jednu noc il dve dala bi sve Imam dragu nisam kriv, nisam kriv Svak je na svoj nacin ziv, nacin ziv, nacin ziv Kad je ljubim citav dan, citav dan Ona hoce dan i noc, dan i noc, dan i noc D A Za jedan dan, za jednu noc D C DCA DC DD E Za jednu noc il dve dala bi sve G C BAG Da sam da sam da sam pekar koji nocu radi G F Da sam da sam da sam pekar, sta bi tad, hej G C B A G Da sam da sam da sam pekar da li bi me htjela E DC D E Jagnje moje bijelo da li bi mi i tad rekla Em G A Em Dobro jutro Petrovicu Petre G A Em Dobro vam jutro vjeciti lafe G A Em Bilo je jutros i malo stare vatre G C Em Onako sneni prije kafe. Em G A Em Dobro vam jutro Petrovicu Petre G A Em Dobro jutro, sta ste nocas snili G A Em Ljeto, avgust, naivne Svabice jedre G C Sezdeset druge, sezdeset trece kad ste mladi bili. C Ja da vam kazem, ja da vam kazem Em G A Sve u finu materinu Em G A Vas san je ukakan Em G A Vas dan dosadan B Bas me briga svakako, sve vam mogu reci mirno Mene niko i onako ne uzima za ozbiljno.



Zeljko Samardzic - Slutim - (Official Video)
G7 Mora da je strasna gnjavaza u zivotu Mora da je grozna gnjavaza u zivotu Mora da je jeziva gnjavaza u zivotu Dozivjeti stotu, dozivjeti stotu. GCD,G C D G CD Moje je ime sef tamne strane mjeseca G C D G CD Gospodar muha, ljubavnik kurvi i kraljica C D Em D Na mojoj vatri pohuju ratove, C D Em D Pikantne jeze za boje i krstove G CD G CD Uz ples, i sve uz ples C D Em D U mojoj kadi plesu krstarice C D Em D Marinci pjevaju ruske pjesmice G Em C D Veselje svud, ha, ha, hahaha Bas nesto gledam, apsolutno bezvezno Nesto je trulo u drzavi Danskoj i bolesno U mom TV-u kaplari lumpuju, hljeba, igara gladni zevaju Uz ples, i sve uz ples Ponekad na uho sapnem papama Bog il je s vama ili je sa nama Veselje svud Ha, ha, ha, hahaha G CD G CD DCHA -prelaz Svi mars na ples, svi mars na ples G CD G CD DCHA Svi mars na ples, svi mars na ples. Kroz delo se živi i nakon smrti tela. Eo, eo, eo, eo, eo, eo Al' ja vam nisam bas za to Ne, ne, ne, ne, ne, ne... Ooo, bice mi zao Bice meni zao, zao Uzece je drugi Uzece je, moja biti nece. Akordi - Aneta Micevska - Olos i ljubavnik Moje slike baci sve Uz vas ne pristaju Moj ruž i haljina Na njoj ne blistaju Ako pita gde sam ja Gde sam se izgubila Ti je slaži da sam se U drugoga zaljubila Slaži joj ti o meni sve Slaži je kao mene pre Refren Pa nek misli da sam ja Prljavi bila pobednik I da je sva u ljubavi Doneo moj novi ljubavnik I da sam ološ koji je Znao sve tuđe uzeti Samo nek me ne žali Sve ću lakše ja Od toga podneti Moje slike baci sve Uz vas ne pristaju Moj ruž i haljina Na njoj ne blistaju Ako pita gde sam ja Gde sam se izgubila Ti je slaži da sam se U drugoga zaljubila Slaži joj ti o meni sve Slaži je kao mene pre Refren Pa nek misli da sam ja Prljavi bila pobednik I da je sva u ljubavi Doneo moj novi ljubavnik I da sam ološ koji je Znao sve tuđe uzeti Samo nek me ne žali Sve ću lakše ja Od toga podneti Akordi Aneta Micevska - Olos i ljubavnik. Koja pitanja postaviti prahu, jer ni u knjizi nigde nije upitan čak i kada se naizgled javi? Takođe je zabranjeno koristiti programe za djelimično ili kompletno kopiranje stranica Tekstovi. Zablude sam, evo, prestao da brojim Nemam kome da se vratim kuci Nemam kome Dokle pjevam, dotle i postojim Prijatelji bivsi, prijatelji buduci Prijatelji bivsi Pamtite me po pjesmama mojim La la la la, la la la la la la. Lazes zlato, lazes duso, lazes vjestice... C G F C G F Ooo, bice mi zao C G F Bice meni zao, zao E F Dm C Uzece je drugi Dm C G Am Uzece je, moja biti nece.

[Sisate gospođe|Karike cijena|Kako izgubiti nevinost]






Oznake: bijelo, Dugme, &, ha, Akordi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.