Kako izgubiti nevinost - Stvarne djevojke

utorak , 18.12.2018.

1. Nikoga više nije briga jeste li djevica ili ne










Click here: Kako izgubiti nevinost






Iz istog razloga isključuje i svoj mobilni telefon. Helena ne želi da izgubi ni tren. Mi smo se sakrili ispod ćebeta, potpuno oduzeti od straha. Na satenskom je pokrivaču, klečeći, kao da te moli da je jebeš, kao nikad do sada.



kako izgubiti nevinost

Izgubila sam pojam o vremenu, htela sam das to pre bude gotovo. Kada penis ipak uđe u vas, lagano pritisnite prema dolje kako se mišići dna zdjelice ne bi zgrčili pred njim, a zatim se prepustite ritmu koji neka bude što polaganiji. Pa ne cini te ginekoloski pregled promiskuitetnom ili ne znam ni ja sta, pa da se stidis sredine.



kako izgubiti nevinost

Forum Klix.ba - Kurac I jaja su mu bili umazani krvlju. Mislis da su neki zajedno?



kako izgubiti nevinost

Ona se klela da je nevina i da zbog toga ne zeli nista da imamo prije braka,medjutim,vremenom je popustala i na kraju je pao sex... Skontam ja da ona uopste nije bila nevina,vec me je levatila :O Ne smeta meni to sto nije djevica,vec sto me lagala i sto me jos uvijek laze,negira itd... Price kako cure ne moraju krvariti ili imati himen da bi bile nevine su djecije price... Sta ce se na kraju desiti ostaje da vidimo... To je ekstremna situacija da čeka par godina da dobije malo p.... S druge strane, varaš se za Desanku Nikad mi nijedna nije odradila Desanku k'o ja sam sebi Ja mu tačno znam damar koji treba prEtisnut' da se sav pomami Desanka, vjerna ljuba lordy00 wrote:Nedavno sam imao prvi odnos sa djevojkom,a u vezi smo dvije i po godine... Ona se klela da je nevina i da zbog toga ne zeli nista da imamo prije braka,medjutim,vremenom je popustala i na kraju je pao sex... Skontam ja da ona uopste nije bila nevina,vec me je levatila :O Ne smeta meni to sto nije djevica,vec sto me lagala i sto me jos uvijek laze,negira itd... Price kako cure ne moraju krvariti ili imati himen da bi bile nevine su djecije price... Sta ce se na kraju desiti ostaje da vidimo... XD enisa wrote:ja isto nisam krvarila prvi put, a pojavila mi se sukrvica nekih 7 dana poslije... Jesi li čula i za jedan drugi slučaj da je žena izgubila nevinost tek pri porodu? Pa nije joj bila žvaka umjesto himena Pitaj je kako je zatrudnila ako joj himen nije pukao. Kako li su se spermiji provukli kroz membranu pitanje je sad nula37 wrote:mene boljelo nije... Naravno da nismo imali sex. Drago mi je sto sam tad, iako sam bila dijete imala dovoljno mozga da znam cemu jos nije vrijeme. Sto ti rece, od 18te se moze poceti razmisljati, al i tad je cini mi se rano. Ustvari, najbitnije je biti zreo psihicki i fizicki, sto nekom dodje sa 18, nekom sa 25, nekom cak i kasnije.



Kada je vreme za prvi put?
Moram priznati da mi je to jako glupo iz prostog razloga sto smatram da cuvanje himena ne predstavlja nevinost kad se sve ostalo radi. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Rano sam se razvila, dobila menzes sa 10 godina, grudi velike vec sa 11 itd tako da mi se zelja i radoznalost za sexom pojavila takodje rano. Ako ne budes sacekala sa seksom moze da ti se dogodi da upropastis deo bica koji je neophodan da bi bila do kraja zivota kompletna licnost koja ce umeti da uziva u takvim trenucima. I ja sam ga jako dugo komplikovao. Bolelo je, ali svaki put manje. I sada nastade veliki problem. Ne zelim da te povredim, mnogo mi je stalo do tebe.

[Sigurni znakovi da mu nije stalo do tebe|Bol chat pricaona|Upoznavanje roditelja od decka]






Oznake: forum, Klix.ba

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.