la vida termina

utorak, 25.05.2010.

volim te kad si sretan
kad si tako pun sebe da te nije briga sta cu ja misliti, nakon treceg mejla
zar nije smjesno kako smo dobri online, a tako losi offline
na netu mozemo zivjeti od praznih obecanja
mislim da nam je oboma to potrebno
dodjem ti i kao majka i kao prijateljica
i mozda i simpatija, nikako zena
tu sam uz tebe i kad si zao, i kad si kao neposlusno djete...
volm te, nekim meni novim osjecanjima

***

ceznje su mi obuzele tjelo
ti val toplote sto se krece prema meni
ja te cekam i vec gustam pri pomisli na taj zagrljaj
na taj dodir usni, vlazno, tvrdo, njezno
ti i ja smo okovani strastima i svakodnevnicom
niko me ne poznaje kao ti, a ni ti me nikada neces potpuno znati

- 11:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi