la vida termina

utorak, 09.03.2010.

Sad sam ovdje
dzabe mi sto je Gul u Bejrutu, Letzi negdje u Azerbejdjanu, Pawel u Barceloni....
Ja sam sad ovdje, svojim izborom
ne mogu da se mucim snovima o drugim zivotima,
samo cu biti nezadovoljna
Sad sam ovdje, zivota ima jos
sticu i tamo,
znam da dani pred kompjuterom me uspavljuju
i cjelo vrjeme se trudim da ne odgovaram na pitanja iz desne strane mozga
A ni lijeva strana mi nije drug
zar ipak nije lakse biti luzer pun snova
nego pobjednik u pogresnom sportu?
Budim se tako, dan za danom
nosim smjesak u sitnim borama oko ociju
Krenem istim autobusom
u isto doba dana, ponekad snazna
ponekad zatvorena u sebe
Ohrabljujem samu sebe
ali u meni neki nemir, neki strah, neka nervoza
ko riba na suvom
Uskoro Berlin
Dva mjeseca, sama sa sobom, napokon
I tu cu ici na posao ali me nece biti briga
Samo cu uzivati u proljecu i licnoj slobodi
da budem sta hocu, u svakom datom trenutku


- 15:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi