la vida termina

srijeda, 09.07.2008.

Lana

Polako tonem u tvoj zagrljaj sto mirise na so
vratila si se sa plaze
cupava i tamna sa bljeskom u ocima
tek pocinjes naslucivati cari tudjih pogleda
tvoje male grudi su napunile gornji dio kostima
ti ih se vise ne stidis
vracas me u doba kad sam prvi put izgubila dah
pred kapljicama vode na preplanulim ramenima
upoznajes taj svjet drhtaja i vatre
uzdaha

ne trebam ti vise kao nekada
ti iskocis iz sebe i leprsas oko sebe
cas si djete cas mlada djevojka
preljepa u mojim ocima
sigurna
a ja ne zelim da otezavam taj prelaz
tu magiju
mojom zeljom da te zadrzim uz sebe zauvjek

sjetim se ponekad one preplasene djevojcice
sto prerano ostade sama
sjetih se one tuge i onog neceg isuvise odraslog u ocima
mislim da je to bila spoznaja da zivot nije bajka
sjetim se kako si druge hrabrila u njihovoj tuzi
ne zeleci biti teret, placuci sama u sobi i pricajuci sa zidovima
sto kobno cute
sjetim se kad sam te za ruku vodila na groblje
i rekoh ti: Mozda nisi imala majku dugo
ali u ono malo vremena sto si je imala
dobila si vise nego vecina ljudi.
niko nije znao voljeti kao Ona
i dugo smo plakale zagrljene

sad nisi vise preplasena
i ja osjecam majcinski ponos
i slatki bol gubitka
dok gledam te tvoje prve korake u svjet odraslih
i mada ne zelim
moram da te oslobodim ovog slanog zagrljaja
da koracas dalje sama





- 12:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi