la vida termina

subota, 29.03.2008.

Lezim na krevetu, moja koza sjaji se
fake tan
ja gola na bjelim plahtama
ti si otisao da se operes
cujem vodu i zamisljam kako tece po tvom tjelu
plahte mirise na znoj,
ti se peres a ja bih ostala ovako satima
u mirisima zguzvanog zraka
sa upaljenim lampama
i odjecom rasutom po podu

Ti:
"Ej ajde obuci se
prehladices se"
Ja kao ljuto:
"Ti meni samo skini se obuci se!
Aj lezi malo"
Ti:
"Uspavacu se, moram ici"

Kreces
Neugodno ti je
Poljubis me njezno
brzo
Ja se povlacim
Pokrijem se plahtom

Ti:
"Sta je sad bilo?"
Kako uvjek znas da je nesto bilo
Pitam te o strasti, da li je osjecas:
"Sto si tako suzdrzan?"
I mrzim moj glas, moje rjeci

Ti me uzimas u narucje
gledas me kao sto se gleda malo djete
i osjecam se kao kad sam pitala tatu da li ima slonova
i vukova ispod mog kreveta
tako brzo sam presla iz vatrene ljubavnice
u nesigurnu djevojcicu

mozda ti zato i jesam interesantna

"Pa budalo"
pocnes ti
i gledas me sa osmjehom na usnama
"pa ti si mene naucila strast"

Ja se smijuljim puna sebe
Ti me ljubis snazno
dok ja naginjem glavu nazad
hranis mi ego pa ga gazis

mozda si zato ti meni tako interesantan

- 11:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi