la vida termina

utorak, 12.12.2006.

Ego

Pa sta
Dodirni moje tjelo
Nisam od onih sto se prave fino
Jeftino sam dobila ovaj guz
Sta mi tvoja ruka na njemu znaci
Sta da se vrjedjam i pravim iluziju
Da tu je neka tajna
Da sva misterija mene se skriva iza ove koze
Smjesno
Radi sta hoces
Mozda ti bar osjetis lazni osmjeh pobjede nad mesom
A ja cu se skriti jos dublje iza lazi sto su moje oci
Raskopcaj me
Stisni me ako zelis
Ma mislim da i ti znas
Ja sam se vec davno pocela rastajati
Sa ovim nogama, kosom i ocima
Sta god ljepo mi rekao o njima
To nisam ja
Nikad se ponovo necu mrziti
Zbog pravila sto takvi kao ti prave
Pa krse
Ja sam iznad tih igara sto igram
I negdje u skrivenom kutku sebe
Se smijem ironiji tvoje slabosti predamnom
A mislio si da me imas
Ipak ja pripadam potpuno samo sebi

- 13:55 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi