Gay seks price - Pravi datiranje

ponedjeljak , 24.12.2018.

Kategorija - gej










Click here: Gay seks price






Prelep krut kurac od nekih 20-ak centimetara sa lepim mudima čekao je da krenem da ga dudlam sa mojim spretnim ustima. Reditelj STEVAN FILIPOVIC je jedan iznijansiran intelektualac koji poseduje blistavu inteligenciju.



gay seks price

Adrenalin mi je proradio i u trenu sam donio odluku. Ivanovi pokreti postajali su sve brži i s ljubavlju sam čekao trenutak kada ću mu pružiti i taj posljednji, najveći užitak. Kakvi Vas problemi muce?



gay seks price

Kategorija - gej - Nakon što sam se skroz ispraznio on je pritišćući usnama cijeli kurac izvukao kurac van i sklopio usne na samoj rupici čime je i zadnja kap ostala u njegovim ustima. Imao je vrlo zgodno tijelo i lijepo, dječačko lice.



gay seks price

Posle jednog ruznog a ipak dogadjaja kojije odredio moju buducu seksualnu orjentaciju. Bioje prisutan kadasam dosao razbijen od kurca nepoznatih lovaca i njihovih kerova. Zadirkivaome u smislu dalisam Milan ili Milica. Dadonese nesto rublja i garderobe moje rodjake a njegove sestre kojaje imala skoro indeticnu gradju tela izuzev sisa. Nije mogao poverovati svojim usima. Izasaoje sa nevericom a ja pod tus. Zaspaosamoko 15 h osetih neciju ruku u kosi i pravecise i dalje da spavam progledah kroz trepavice. Bioje to moj rodjak Dragan. Smirih se i pustih ga da vidim stace uraditi. Lagano povuce pokrivac i otkri moju guzu. Gledaoje jedno vreme vratio pokrivac i ode i ja videh daje usao pravo u kupatilo. Kadase vratio bioje crven u licu. Znaci moj rodjo se pali na moju guzu i mene. Kadase on vratio jase kao protegoh. Znas daje vec 8 uveceJesi doneo stace tvoja lepotica obuci? Cekaj stvarno hoces to? Kako i gdeces tako obucen? Obucemse nasminkamse i idemo u Sabac u onaj diskac gdese jedva raspoznaju senke. Ako nemas nista protiv. Ako si samnom onda obuci ovo. Uuuuuuuu wov da neznam kosi nikada nebih ni pomislio dasi ti. Milicice krenimo mi pacemo videti kakocemo posle ovoga stici do kuce. A i kada stignemo bicemo sami. Duso moja jabih sad volela popusiti ako moze? ZAR SAMO TO IMAS ZA PUSENJEStani tamo u ono sumarce piskimise. Sreco ipak je ovolepse za pusenje. Mico Maco stose mucimo ovde cekanas krevet kod kuce. Moram da nekome ipak ispricam ono stomise dogodilo pre mnogo godina. Zovemse Milan i zivim u jednom malom gradu na obali Drine. Tadasam imao 17 godina i mnogosam voleo prirodu,narocito sumu. Odlazeci kod rodjaka na obronke Cera cestosam za lovne sezone isao sa lovcima po tim gudurama. Taj dan je bio bas topao i ja uzeh ranac malo hrane i nekoliko piva i krenuh put Cera. Inace tadasam nosio kosu preko ramena visok 170 cm a 65 kg. Moji skolskisu me zezali da imam zenskasto telo a guzu bolju od bilo koje devojcice iz razreda. Tadasam imao na sebi tesan dzin sorc zutu majicu i patike. Brzosam napredovao jersam poznavao taj teren. Stigaosam do mesta gde pocinje loviste drugog mesta i opstine. Uvek sam imao zelju da proverim pricu da ima tu neka pecina gdesuse nekada sastajali borci Zeke Buljubase. Putovaosam skoro sat ipo kada zcuh neke glasove a i lavez pasa. Sa uzvisenja videh njih pet muskaraca sa cetiri pticara nemca. Sedoh na panj i uzeh pivo da se osvezim. Tada se ukocih jer cuh kako suve grancice pucaju pod necijim nogama. Nemrdajse da vidim kosi i sta radis ovde? Zacuh neciji krupan i grub glas ali u isto vreme u glasu poznah daje covek pijan kao klen. Lagano ustadoh i osetih dame dodiruje hladnja pseca njuska. Jeli bre jesili ti musko ili pickica? Pokusahmu objasniti dasam iz susednog sela dosao tu u setnju. Nije dopustao objasnjeja negome natera da krenem ispred njega. Jebemte u dupe kako mesas guzicom ko picka. Vec me uhvatila panika,samosamse nadao daceme neko poznati od tih ljudi dole. Cekalome nesto stomeje jos vise uplasilo. Ovisu bili jos pijaniji. Vidite kakvusam picu pticu ulovio. Ko pogodi dalije musko jal picka moze da jebe. Zacuosam pijani glas onog prvog lovca. Obradovahse kada troica od one petorice odmahnuse rukom i odose niz padinu. Miloje sta ti kazes? Oces da pogadjas ili da jebes bez pogadjanja. Ceriose onaj iza mene. Jedan od one dvojice se javi. Znaci toje Miloje krupan mlad momak svojih 25 godina. Mogo bi al samo dami popusi. Rece on ljuljajucise podje ka meni. PIZDO SILAZI U OVU PECINU AJDE STA CEKAS? Onaj iza mene me gurnu i ja skoro padoh. Sisaosam i na ovaj najtezi nacin pronasao pecinu. Oboriome na kolena i iz pantalona izvadio poveci komad tvrdog kurca. Poisto pokusah izbeci pljesnu samarcina. Suze mi podjose na oci. Znaosam ilicu pusiti na tezi ili laksi nacin. Izabrah ovaj laksi nacin. Uzehga u ruku i poceh lickati i gutati prvo glavic pa onda kurac do pola. Joooooj Nedjoooooo ovaaaa malaaaaa je maher uuuu puuusenjuuuuu. Vikaoje Miloje doksumu kolena klecala od mojih pokusaja daga nateram da sto pre svrsi. Biloje to nemoguce jer je on pod dejstvom alkohola. Progutah ga do krajnika i on zaurla ,uhvatime za glavu i tako zadrza punecimi grlo vrelom spermom. U uuuuuu uh jebote nikomi nije vako dobro popusio. Rece Miloje izlazeci klecavim korakom iz pecine. U pecinu udje moj prvi poznanik. Skidajse ja ocu da jebem. Nisam jebo mesec dana otkakoje zena otisla u Svicu kod dece. Moliosamga i preklinjao a on je samo vikao. Skidajse da ti nepocepam to na tebi. Videh da nemam izlaza pa se svukoh. Uh jebooooteee Daneeee Milojeeeee kako dupe ima ovo ni musko ni zensko. A onda me postavi kao kuju i bez ikakve pripreme mi poce nabijati kurac. Ja par puta vrisnuh a u pecinu utrcase tri dzukca. Stajeeee cepateeeee moja kurcinaaaaaa. A kurac muje na moju srecu bio kao virslica. I pored toga stose to desavalo u ovakvim okolnostima,osetih neko cudno zadovoljstvo. Strujaloje nesto toplo kroz moje telo i izludjivalome. Joooooj sacuti napravim beeeeeebuuuuuuuu kurvestiiiinoioooo. Osetih mlazeve sperme u mojoj utrobi. Jedvaje ustao i vratio kurac u gace. Kerovisu obilazili oko mene. Osetih kakomi jedan lize guzu. Hehehehe vidi,vidi,i oni osetili jebacinu. Cekajte ostace nesto i za vas. Ceriose Nedjo mazeci jednu veliku kerinu po glavi. U pecinu udje i Dane bez reci me okrete na ledja dize mi noge na svoja ramena i bez razmisljanja pokusami uterati kurac. Nikako nije uspevao da nacentrira. I ja dabih skratio muke uhvatihga rukom i zaledihse. Bilaje to kurcina od oko 20 i vise cm. Cim mi pogodi otvor naglo se nabi u mene uz moj krik bola. Psi se uznemirise i pocese njuskati oko mene i Dana koji nije prestajao da mi nabija svoju kurcinu dok mi nedotace guzove mudima. Esadces da vidis kako jebu seljaci. Ti muska kurvice ima da odes odavde cetvoronoske ko kujurina. Onda je poceo da me jebe zestoko nestedeci ni sebe ni mene dabi mi poceo pruzati zestoko zadovoljstvo. Mesalasam guzom potsticuciga da nestaje nikako. Cvileosam od zadovoljstva doksu mi psi lizali lice i noge oko podignutih nogu. Staniteeeee bestijeeee daseee ja istresem odnavamga ostavljam. Pojacao je tempo i onda se nabio do jaja i uz urlike svrsavao punecimi guzu. Kada on ustade ja sedoh ali on mi naredi da kleknem kao kuja. Njezihse kada osetih jezik jednog od kerova. Zaculose rezanje sva tr psa su bila pored mene. Osetilisu miris sperme i napalilise maksimalno. U sledecem momentu osetih jednog od njih kakomi skoci na ledja i poce mi bockati guzove. U jednom trenutku on pogodi moj otvor vec dobro razvaljen i poce da me tuca na kratko dabise na kraju zalepio uz moju guzu. Htedoh se povuci ali nije bilo moguce. Kerse zakucao u moj cmar i ona njegova cvora nije dozvoljavala da ispadne iz guze. Osetih kako ker sprica spermu u moju guzu. Nedjo ajmo mi ovoce potrajati. Rece Miloje i oni podjose niz padinu. Okretohse i videh daje samo jos jedan ker sedeo na ulazu u pecinu. Dokme punio jasam kao da je moj ljubavnik saputala. Tako mili moooj puni punime lepi da mi napunis moju macu. Ker sidje sa mene ali kurac mu je i dalje brizgao spermu u moju macu guzu. A onda je cimnuo i ja skoro vrisnuh kada on iscupa svoj kurac iz mene. Sperma pseca i ljudskasuse slivale niz moje butine. Htedoh ustati ali sam cuo opako rezanje i jezik na mojim butinama pa na guzi. Ker skoci i iz cuga miga sjuri i poce me sitno guziti dokse i on nezakuca. Kadase sve zavrsilo,nekakose dovukoh do potoka i oprah. Ostatak dana sam proveo sedeci na stablu i popio 6 piva. Polu pijan stigoh kod rodjaka u sumrak. On me doceka,uvekme zadirkivao zbog mog femiziranog tela. Gdesi rodjo iliti bolje pristaje Milice. Smejaose i pljesnuome po guzi. Rodjo ako mislis dabih bila dobra picka daj neku lepu garderobu tvoje sestre za nocas pa ti mozda bude lepo. Ali konacnosam shvatio da sam ovim dogadjajem nasla svoje seksualno opredeljenje Samo davam kazem dasam vec tada imao iskustva sa muskim seksom. Mada ga nikada nisam primio u guzu,biloje pusenja vrlo cesto. Tadasam imao 18 godina a sa 13 sam pocela oblaciti sestrine gacice i haljine. Onaje starija od mene 4 godine. Sa 15 sam shvatio dase mnogo lepse osecam u zenskoj garderobi. U sesnaestoj sam vec bio do usiju zaljubljen u mog rodjaka kojije tada imao 20 godina. I bas sa njim sam se prvi put poljubio i u vise navrata mu popusio kurac. Nije me hteo kresnuti jer je cekao da postanem punoletan. Usedannaestoj godini sam u Malmeu kod cala upoznao crnoputog decka koime zestoko podrzao u nosenju zenske garderobe. Cak je vise puta izasao samnom obucen kao pickica sa minicem. No da ispricam ovaj dogadjaj. Rodjak mije bio u vojsci u Surdulici. Posaosam mu u posetu i krenuo stopom. Utorbi sumi bile sve odabrani komadi zenskog erotskog rublja i haljina. U Zvorniku ustopiram kamiondziju iz Tuzle i krenem ka mom voljenom rodji. Rec po rec i sofer mi rece dase zove Smajo i ima 47 godina. Jebeme jaro bolan sto imam 125 kila a i pobromije podebeo pame i kurave nece. Gledaosamga imaoje i visine spram kilogramima. Visok oko 2 metra i lep neveliki pivski stomacic. To sto ti pricas meni nije jasno. Bolan Smajo pa ko bezi od takvog muskarcine i od dobre kurcine? Toje bas ono sto krasi muskarca. Gledaome kradom ispod oka. Videh daje to lukav matorac. Eto dasi zena kurva ali bez lazi bilise pojebo samnom? Vrlo provokativno je ali i direktnopitanje je postavio. Cuj zaustavi tu na onom mestu za zaustavljanje. Da izadjemo date vidim kakavsi kada stojis. Tada ti mogu reci. Pogledaome nekako cudno kao damuje sijalo nesto u zelenim ocima. Posle par minuta iskljucise iz saobracaja i mi izadjemo napolje. Toje bio div a ne covek. Ali nista lepse i skladnije nisam video do tada. Cuj dilbere dasam zensko nebih se kresnula sa tobom. On me tuzno pogleda i podje da udje u kamion. Da nebih se kresnula sa tobom negobih te uvek cekala kada vozis kroz Zvornik da to ponovimo. Ocimu zasijase siroko se nasmeja i uhvatime u narucje podizucime od zemlje. Takome doneo do kabine zatvorio vrata i onda usao i pokrenuo kamion. Smajo me cesto pogledavao ispod oka i cimbi ja nesto kao gledao kroz prozor onje rukom trljao svoj kurac. Sve to se videlo na prozorskom staklu. U par navrata je pokusao poceti neku pricu alibi odustajao. Konacno kada se pojavi neka kurva na putu da stopira on provali. Da skinem dvogodisnji mrak. Nasmejaosamse i skoro radosno rekao dasam samo ja tu u kabini. Nebih ja mario sto nisi zensko samo daga mozes primiti. Kao ono ja nesto ljut pa ga pitam zarje moguce dabimu se digao na mene. Cuj tisi lepsi od bilo koje picke. A tek bulja onatije kao stvorena za karanje. Vec se smrkavalo proslismo Bubanj Potok i ja kao omo da stane da izadjem dok nije poceo da me siluje. Ma djeces bona po ovoj vukojebini. Mene bar znas pa iako bude nesto necute silovati. Ako oces oces a date nateram nemogu. Bio je to direktan predlog. Na jednom parkingu je bilo parkirano vise kamiona. Videh jos cetiri iz iste firme kao i Smajin. Ovdecemo se zaustaviti a ti razmisli jabih te volio jebat i to vise puta. Ma SMAJO JASAM MUSKO JARO MUSKOOOOO. Cekaj jesi reko dabise pojebo samnom? Jesi i sto sada neces? Pa mu ja pokusah razjasniti dasam rekao da bih dasam zena. Cuj bona a sto tebi smeta kad meni nesmeta. E ee evo vidi stabi dobijao. Izvadi dignuto cudoviste i dugacko i podebelo. Uzmiga u rucicu odvagajga pa ako nije po tvojoj meri nemorasNije morao ponoviti i ja raspustih kosu svukoh trenerku i on zapanjeno zaleleka. Alahati a staje to sad,koji je to sejtan? Objasnim mu kolikosam mogao i kleknuh ispred njega i poceh mu lickati osuineceni kurac. Ubrzosamga gutao do trecine jer dalje nije moglo. Nakon 5 -6 minuta on zastenja i sperma siknu puneci moje grlo. Zacusmo aplauz iza nas. Bilesu to njegove kolege. Skocih a Smajo jedva vrati polu dignuti kurac u pantalone. Vidim Smajo ti nasao mladu curkicu pa je cerupas bez nas. Nisi nam neki jaran bolan. Culismo reci iz mraka. Senke pridjose i ja videh cetvoricu sofera kojisu bili dosta razlicitih godista i konstitucije. Smajo se ispozdravlja sa njima i onda me upozna sa njima. Rekaoimje dasam ja Zeneida iz Mramora i dasmo od skora zajedno. Jedan od njih cinimise dase zvao Faruk prokomentarisa. Jaro ti do sada nisi mogo ni kuravu jebat jer nije scela ajako mi divanis da tije ona dilber Zeneida. A mismo sve delili. Smajo me pogleda i jamu namignuh i sapnuh kaziim. On im poce objasnjavati dasam ja ustvari musko i tome slicno. Tek tada nastade haos. Svise slozise da treba dame odvedu na parking u jednu sumicu i svise zaslade samnom. Videh odneo vrag salu pa udjoh u kabinu i negledajuci dato nije smajin kamion. Na druga vrata uskoci neki cica i odmah pokrenu kamion. Poceome pipkati po butinama dami stipka guzu. Jooooj stobi volo da vidim kakotiga Smajo nabija u tu guzicu. Kakoje jedna matora kurava jaukala kadaje Smajo dero. Nakon desetak minuta on sidje sa asvalta i udje u jedan sumarak gdesu mogli dase svi parkiraju. Aj da ja tebe roknem dok oni nestignu. Izvedeme iz kamiona i naslonime na kbinu i oslonihse rukama na nju a CICA POVUCE GACICE U STRANU I U PAR TRZAJA POCE MI CEPATI GUZU. Ni glasa nisam pustila jer nisam mu htela pruziti zadovoljstvo da veruje daje neki kuronja. Konacno ga utera do jaja i roktajuci i skripeci zubima jebaome opako. Osetih da bol prestaje i taman osetih nesto vrelo dase skuplja u utrovi on zarokta i uz krike napuni moju guzu spermom. Ej vala boljasi od svake picke. Okretese udje u kamion i krenu na put. U tom momentu je na parking udje drugi kamion a za njim i treci. Kadase parkirao iz kamiona izadje momak svoih 30 godina noseci cebe u ruci. Bez reci rasprostre cebe i pokazami da legnem na njega. Legoh a on iz gaca izvuce lep komad kurca ne previse dugacak ali podebeo bas. Dizemi noge na ramena i uz par pokreta namesti svoj glavic na moju vec podmazanu i nateklu guzu. On nije ulazio trzajima. Kakoje glavic poceo ulaziti on gaje gurao neprestano dok nije usao do jaja. Pedercice necute povrediti volim da jebem takve kao ti. Cekajme svakog drugog i zadnjeg cetvrtka u mesecu u Zvorniku. A onda me poice jebati bas kao pravi umetnik. Kakobihse ljubio sa tobom,aliceme oni zajebavati u drustvu dasam ljubio pedera. Poceh da mesam guzom jermije dolazio prvi orgazam prvo svrsavanje na muskom kurcu. Vrisnuh svrsavajuci a i Hasjro se nabi do jaja i rezeci kao kurjak poce puniti guzu spermom. On me poljubi samo na kratko. Japotvrdno klimnuh glavom a vecsam razmisljala stame ceka sa jos troicom jebaca. Iz kamiona izadje jedan covek teskobih mu odredio godine. Bioje sitan i dugokos. NISAM SE USPELA POMERITI A ON JE VEC BIO NA MENI I U MENI. Jebaome bez reci i kada krenu da svrsava sljepnumi samarcinu. Da znas pedere jebem samo daih kaznim. A na ulazu u sumicu se pojavise jos dva kamiona. Svatih dasuse tako dogovorili. Pored menese nadje momamak koju godinu stariji od mene. Pricaomije Smajo dase zaljubio u tebe i dase potrudimo date nepovredimo jercete on zadrzati samo za sebe. Jer ovakote gledajuci dobrobi doslameni na mojim turama. Lagano me polozi na cebe i otkopca pantalone. Videh nesto manju karinu od Smajine. Nadrkaogaje i on je bio obrezan. Pljunu na ruku i podmaza kurac. Jaga sama uzeh u ruku i namestih na samu rupicu moje guze. Da znas kote ovako dobro jebao. Jasam Elvir iz Srebrenice. I poce dami razvaljuje guzu. Mlo po malo bioje ceo u meni. Danisam malopre primila ona tri kurca sadabih bila pokidana. A kadasmose poceli ljubiti i on poce kliziti kurcinom kroz moju guzu osetih vrlo brzo da lebdim,gorim od strasti. LJubiome dubokim proidorima jezika u usta u ritmu sa nabijanjem kurca u guzu. Nisam znala dali me jebu dvoica jedan u usta drugi u guzu. Vec sam bila sva mokra od znoja jer me Elvir razbijao od kurca vec vise od pola sata. Joooj necu date jebem koliko mogu ceka Smajoooooo aonse zatresko u tebeee joooj a tices me cekati 12 juna u Zvorniku u 14 h dase dogovorimooooooooo joooooj punimteee uuuuu uh napravicuti bebuuuuuuu. Vise nista ni videla ni cula. Moje svrsavanjeje bilo tako intezivno dasamse sva tresla. Lezaoje par minuta kraj mene,kada je posao ustati samoje rekao. Nezaboravi 12 juna u 14 h. Ustalasam i ja dokje Elvir izlazio iz sumice svojim kamionom. S majo izadje iz kamiona i ja kao ljuta i razocarana poceh plakati i grditiga kakome prodao kolegama i slicne gluposti. Duso moja moraloje tako nikada vise nista slicno se nece dogoditi. Ja onakokurvanjski sam ga kao zapitkivala dalije to sigurno dalimi obecava to. Znas jase zaljubila u tebe a time dao kolegama dame jebu. Sta da ocekujem za ubuduce? Onse pravdao i poceome ljubiti i maziti. Osetih damuse kurac ukrutio i udrvenio. Duso imasli vode da sperem njihovu prljavstinu sa sebe.? Donese flasu sa vodom i ja skidoh gacice i carape i bacih. OPRAH GUZU I MALOSE UMIH. Mili ja necu dase ti i ja pojebemo na ovom cebetu. Mozemoli kod tebe u kabini? Vec sam videla veliki i cist krevet u kabini samosamse folirala. On me podize i donese do kamiona ubacujucime unutra. Dilbere dobro operi kurac i muda i skinise da te osetim golog. Brzose skinuo i oprao uleteo je u kabinu. SMAJO MI SE ZALEPI ZA LEDJA PODIZE MI NOGU I POCE DA LAGANO ULAZI U MOJ CMAR. Brisalasam suze i stenjala dok konacno neosetih njegova muda kakome lupkaju po guzovima. Tadaje krenuo vatromet nisam znala za sebe od uzitka. Menjaoje poze i jebao sa velikim uzitkom. Svrsilasam dvaputa i klonula od umora. SMAJO ME OSTAVI DA LEZIM NA NJEMU SA KURCEM U SEBI. Lezalismo ni sama neznam koliko dugo ali bez i jednog mog i njegovog pokreta moje telo protrese jos jedan orgazam kao dasam zena. Smajo je nakon pola sata uzivanja u odmoru ustao i obukaose kao i ja. Krenulismo na put ja izjebana zadovoljna sa sjajnom buducnosti u seksu sa muskarcima. Ja sam Iva, imam 16 godina. Mnoge momke sam privlacila svojim izgledom, 173 cm, 67 kg, guza obla i siroka, grudi velike, zaobljene i cvrste. Medjutim, bila je jedna moja moglo bi se reci drugarica Nela koja je bila napaljena na mene. Meni se iskreno ona nije dopadala, bila je visoka oko 179 cm i 60-ak kg je imala, ali je bila jaka i dobra je odbojkasica. Ona je mene vazda smarala, na fizickom kada god nemam mesta da sednem, ona me udari po guzi i sedne me kod nje u krilo, vazda je cupkala nogama tako da bi izgledalo kako se ja nabijam na njen vibrator. Imala sam strah od nje, jer bi me redovno tukla i brukala pred drugovima iz odeljenja, skidala mi gacice. Sve sam to izdrzavala nekako, jer sam znala da nema vibrator i da me ne moze u skoli izjebati. Na njen rodjendan, njena najbolja drugarica joj je kupila vibrator od 18 cm, ali ja to nisam znala. Jedne noci sam setala sama i prolazila sam kroz mracnu sumu, Nela je mene pratila i tu me je zgrabila za guzu, ali sam joj udarila samar i krenula da bezim, ona je naravno brza i jaca od mene, pa me je lako savladala. Pocepala mi je farmerice i tange, dok mi je grudnjake gurala u usta. Dok sam ja bila na podu, ona me je uspavala necim. Otela je od tate auto i na ramenima me golu odnela do auta. Vozila me je njenoj kuci nema polozen vozacki, ali zna da vozi , bacila na krevet sa ramena i rekla mi je da se budem mirna jer ce da me osteti. Ja sam krenula da vristim i da pobegnem, a ona me je scepala, bacila na krevet i pocela da mi gura onaj vibrator od 18 cm u cmar. Zavezala je pojas onaj, sela na stolica i nabila mi ga je u picku. Ja sam vristala od bolova, a ona me je samo pumpala. Obozavala je moju guzu, maltretirala me je i nikad me nije fizicki napadala zbog njene misicne dominantnosti, ali me je vazda po guzi samarala. Ja sam vazda verovala da mogu da joj pobegnem, jer sam ipak po gradji bila sira od nje, ali mi to nije uspelo. Nakon par noci, dala mi je neke njene gacice i odvela me je u sexy shop i pripretila mi je ako budem je imalo odala, da ce da me isprebija namrtvo. Ja sam je poslusala i tamo je bila neka radnica koja je isto bila napaljena na mene, pa me je vazda udarala po guzi kad naidjem kraj nje. Kad mi je Nela kupila komplet gacica i grudnjaka, u narucju me je nosila kroz grad i odvela do te iste sume gde me je napastvovala. Tu je pao pravi sex, namazala me nekim uljem, da bi mi se guza i sise caklile. Naredila mi je da skinem gacice i da se naguzim, ona me je tu nemilosrdno jebala u dupe, dok je ja nisam zamolila da cu da joj napravim blowjob, ona je to odbila i rekla da moze samo u autu da ona sedne, a ja da se popenjem na njen vibrator i to sam prihvatila. Nakon sto me je tu izjebala, otvorila je prozor od vrata i provukla me je kroz prozor. Guza mi je bila spolja. Tu je naislo par devojaka romske populacije i Nela im je naplacivala po 10 evra i da imaju pravo da 10 minuta rade sa mnom sta hoce sa Nelinim vibratorom. Tu je naisla mala cigancica i sa vrata me je punila u dupe, dok je Nela to snimala. Nakon toga me izvukla i naredila mi je da skocim na nju i da se nabijem na njen vibrator, ja sam to uradila, jer je Nela rekla da moram da radim sta mi one kazu i kad je ona poslednja zavrsila sa jebanjem mene, Nela mi je dala 10 evra i naredila mi je da odemo na nudisticku plazu i da tu pitam svaku devojku hoce li da me jebe. Tu je bilo 4,5 zena u kojima je bila i jedna moja bivsa nastavnica, Mila odokativno 178 cm i 55kg , koja je bila tako gadna i mrsava, ali joj nije bilo tesko da me nabije na vibrator, odnese do vode i da me jebe pod vodom, naredjivala mi je citavo vreme da se na plovcima, dok ona sedi na njima, ja da se popenjem na nju i da skacem po njoj na plovcima ili mi je naredjivala da na stomak legnem preko konopca kako bi me jebala u cmar, a sise mi je trljala od noge. Ja sam stenjala i molila ljude da me oslobode od te zivotinje, ali oko nas je bila samo Nela koja se smeskala. Sve se to zavrsilo, Nela me je vratila mojoj kuci posle 2 dana mucenja i pripretila mi da ne smem nista roditeljima da kazem, sto se i nije desilo. Imam 19 godina i zovem se MARIO. Ova situacija desila se 10. Od moje 16-e godine me poalo privlače i muškarci uz cure naravno. Kada sam sredinom 11-tog mjeseca prekinuo s curom znao sam da je vrijeme da napokon ostvarim svoju maštariju- da se sastanem sa likom. Kako nisam htio da prvi puta bude bas seks tražio sam nekoga ko nudi usluge erotske masaže. Nakon duže potrage našao sam broj na kojem pise da Ivan daje usluge masaže za dečke , i da je cijena 100 kn za sat vremena. Nazvao sam broj i javio se Ivan koji je rekao da ima 63 godine i da živi u predgrađu Zagreba. Kada sam cuo koliko godina ima rekao sam mu da moram malo razmisliti sobzirom na razliku u godinama… Nakon dugo razmišljanja odlucio sam se nazvati ga ponovno i dogovoriti susret. Rekao mi je kada da dođem i gdje i zamolio me ako mogu obrijati kitu i guzu. Dan prije susreta kupio sam depialcijsku krenu i obrijao sve dlake na guzi iznad kite i pazuhe. Drugi dan popodne sjeo sam na bus i uputio se na masažu. Bio sam toliko uzbuđen da mi je srce tuklo čitavim putem. Došao sam preed vrata stana i pozvonio. Ivan mi je otvorio vrata. Bio je to čovijek malo većeg trbuha obrijana lica i za glavu viši od mene. Povao me unutra i sjeli smo u dnevni boravak i popricali. Ponudio me sokom i razgovarali smo jedno dvadesetak minuta. Nakon toga me je pitao da li sam spreman da pocnemo sa masažom. Pristao sam i odveo me u spavacu sobu gdje me je docekao bracni krevet na jednoj strani pokriven rucnikom na kojem se nalazilo ulje za masažu. Rekao mi je da odem u kupaonu i da se istuširam te da se nakon toga vratim ovdje. Poslušao sam ga i otuširao se.. Nakon tuširanja obrisao sam se i omotan ručnikom ušao u sobu. Tamo me docekao Ivan i rekao mi da legnem na trbuh na krevet. Legao sam i pokrio si guzom rucnikom a oni mije rekao da ce ga maknuti te da samo smeta. Pitao me može li mi malo pogledati tijelo da vidi jesam li sve obrijao sta treba. Razmaknuo mi je malo guzove pogledao šupak te me na trenutak okrenuo da mi pogleda kitu. Rekao je sam super gladak i da mu se to jako sviđa. Ja sam se cijelo vrieme tresao lagano od sraha i nisam mogao vjervati da ja ovo radim. Stalno me je govorio da se opustim i prepustim ida uživam. U pocetku mi je kita bila spustena ali nekon nekog vremena mi se lagano pocela dizati. Kada je to skužio raširimo mi je guzove namazao ih uljem i prislonio palac na rupicu. Pitamo me jesam li kada što imao u guzi na što sma ja odgovorio da ne. Poceo je lagano utiskivati palac i nakon par utisaka mu je ušao. Malo me zabolilo ali ubrzo sam se opustio. Vidio je da mi se to sviđa izvadio prs i uhvatio me za glavic.. Uzemo mi je kitu u ruke i nauljo je te poceo stiskati glavic. Pitao me jesam li ikada vidio golog muškarca. Ja sam rekao ne al on se lagano poceo skidati. Ubro se skinuo i gačice iz kojih je ispala kita od nekih 19 cm potpuno obrasla dlakama. Rekao je da se samo opustim i nastavio me masirati. Pitao me do kuda sam spreman ici a ja sam rekao samo drk. Poceo mi ga je lagano drkati i stavio je moju ruku na svoj kurac. Zamolio mu da mu ga lagano gladim dok me masira. Drkali smo si ga međusobno neko vrijeme kada mi je rekao da bi vlio da mu ga malo poližem: ja sam rekao da nebi da mi se to nesviđa i da nebi bas prvi puta. Rekao mi je ok da mu ga nemoram pusit ali d aga bar malo licnem. Sjeo mi je između nogu i izdrkao mi ga dokraja. Špricao sam sebi po prsima i izvijao se u bokovima. Nakon toga je n svoj kurac uzeo uruke i pocoe ga jako drkati. Kroz par minuta i on je svršio. Njegova sprma bila je puno gušča od moje. Prekrila mi je dobar dio trbuha. Kada je svršio ansmijao se i tazmazao svoju i moju sprmu meni po prsima. Lega je pored mene i gladio me iznad kita po obrijanom dijelu. Tako smo ležali pola sata sa spuštenim kitama. Bilo me je jako sram. Rekao sam da moram ici i ustao sa kreveta. Lupio me po znojnoj guzi. Usao sam pod tuš i otiširao se. Docekao me pred vratima tuša i rekao mi da se nada da cu opet doci. Obukao sam se pogladio ga po kiti jos jednomc i napustio stan. Nije mi nista naplatio jer sam mu polizao kitu. Evo to je moje prvo iskustvno.. Bilo mi je super unatoc strahu … Ovako da se predstavim,ja sam edin i imam sad 16,5god. Prica je stvarna samo sam imena izmjenio. Tada sam imao 15,5god. Moj komsija,kuca do kuce,koji inace zivi i radi u Swici 54god. Inace ostao je udovac prije tri god. Moj stari je pazio na njegovu kucu dok je tamo i odrzavao dvoriste,ustvari vise ja. Da kazem nesto o sebi. Kao i svi klinci stalno sam ga drkao na razne pornice. Izgledo sam bas kao cura tako da su me vrsnjaci uvjek zezali a imao sam bas mali kurac svega 9cm u punoj erekciji,u odnosu po prici moji vrsnjaka svi su imali puno vece. Kad bih gledao pornice uvjek sam se palio na velike kurceve. Gledao sam crossdresser filmove i uvjek mastao da sam cura i da me neko jebe i nesluteci da ce mi se mastanja ostvariti. Cesto bi sebi stavljao prst u guzu i uvjek bi svrsavao kao lud. Kao i svakog ljeta i tog je komsija Damir dosao na odmor sa svojim BMW-om. Odmah je dosao kod nas na kafu,plati starom a i meni je daao extra 100F. Prosla su dva dana onda je dosao kad nas i rekao da ako hocu mogu sa njim na more 7 dana,sa odusevljenjem sam rekao da hocu a i moji nisu imali nista protiv. Nije bilo glave na meni. Spakovo sam se i cekao da dodje po mene. Sjeli smo u BMW i krenuli oko 10. Tokom voznje me ispitivao oko cura i tako,a cesto bi svoju ruku stavio na moju nogu. Zaspao sam i probudio se a vec smo stigli. Plaza je bila nekih 100m od apartmana kojeg je iznajmio. Posao sam da se tusiram vrata su bila otvorena Damir se tusirao i tad sam vidje njegov kurac poludignut koji je bio ogroman. Kad smo dosli do kupatila svuko mi je kupaci i uveo me pod tus. Htio sam da kazem da ali nisam. Onda me je uze za glavu i strasno me poceo ljubiti. Uzeo je i moj malo ga prodrkao i vec sam svrsio. Uzeo me je za ruku,posusili smo se malo peskirima i poveo me u spavacu,roletne su bile spustene. Znao sam da vise nema povratka i znao sam da hoce da me jebe. Hvato me je strah od pomisli nja njegov kurac. Onda je iz svoje torbe izvadio crni brus tangice i crne nailonke samostojece. Posle mi je rekao da se za ovaj trnutak pripremao da je znao da sam pickica i da se on ludo pali na tee stvari. Bez rijeci sam se obukla. Lezala sam potrbuske a on me je opkoracio, tangice pomjerio samo u stanu, tako da je sjeo na moje butine,uze je u ruku svoju grdosiju i prislonio na moj supcic. Moj kurcic je opet bio dignut tako da sam se trljala pomalo od krevet. Osjetila sam njego ogromni glavic na ulazu moje guze. Poceo je polako da ga nabija amoj supcic polako da popusta. Malo pomalo i uguro mi je glavic,ja sam vristala,jecala u jastuk. Bol je bila ogromna,imala sam osjecaj da me raspara. Poceo je polako da ga nabija sve vise i vise,mislila sam da ce da mi izdje na usta. Nasuo je po mojoj guzi jos kreme i poceo da se pomjera napred nazad,poceo je da me jebe. Ispocetka polako onda sve brze. Guza je malo popustila i bol je malo uminuo uhvatio me cudan osjecaj jeze,tako da sam opet svrsila na posteljinu. Onda je citavom svojom tezinom legao preko mene i poceo da me kara zestoko. Osjecala sam se bespomocno pod njim. Kad ga je izvadio osjetila sam prazninu u guzi. Ostala sam tako da lezm nisam mogla da se pomjerim,Bolio me je stomak guza sve,tako sam i zaspala. Imam crnu kosu,smedje oci,taman ten,visoka sam,manje grudi,veca guza,kazu da sam vrlo jebozovna. Prica je istinita da naglasim odmah. Studiram,volim da izlazim,ali mi je ponekad jako dosadno jer nigde ne mogu da nadjem devojku,nisam tip za veze…Resila sam da napravim profil na jednom sajtu za upoznavanje i pokusam na taj malo glup nacin. Nakon milion poruka napaljenih muskaraca,staraca,manijaka paznju mi je privukla poruka od Laure. Nije imala sliku,ali me je poruka zaintrigirala. Dopisivale smo se nedelju dana,videle preko skype-a i dogovorile da se vidimo u gradu gde nam odgovara,tacno na pola puta od nas. Laura je plavusa,starija 10 godina od mene prvi decko je bio stariji30 godina od mene ,preeeezgodna,grudi trojka,guza velika,prelepo lice,pune usne,krupne zelene oci,taman ten,odusevljena sam bila,zaljubila sam se. Nestrpljivo,paleci cigaretu za cigaretom,popravljajuci sminku sam je cekala na autobuskoj. Stigla je,roze uska bluzica ocrtavala je velike grudi,iscepane farmerice i visoke crne stikle…VRH. Uputile smo se ka hotelu… Nisam mogla da izdrzim,cim sam otvorila vrata sobe morala sam da je poljubim. Mnogo sam bila napaljena,nikad mi se to nije desillo. Uzvratila mi je poljubac naravno,prelepo se ljubila,meko,nezno… Rekla sam joj da sedne na krevet,polako sam joj skinula bluzicu i brus,velike i cvrste grudi,mmm,takve najvise volim,pocela sam da joj ljubim i grizem bradavice. Skinula sam joj i farmerice,imala je bele tangice koje sam skinula zubima. Pocela sam od stopala,sisala sam joj prstice,lizala listove i butine i najzad pickicu. Bila je vrela,vlazna ,klitoris nabrekao,roze mala preslatka pickica. Kruzila sam joj jezikom oko klitorisa,isla gore dole,pocela jje da se uvija. Rekla sam joj da se natrti. Obozavam da lizem guze,drzala sam joj veliku oblu guzu rukama,rasirila i jezikom pocela da lizem cmar,perineum i pickicu. Uzivala je i pocela da mesa. Videla sam da joj se blizi orgazam pa sam legla ispod nje,tj. Odmah je ustala i skinula mi suknju ispod koje nisam imala gacice,majicu sam ja skinula i brus. Videla je da sam previse napaljena i da sam mogla da svrsim lizuci je pa nije gubila vreme. Pocela je da mi mazi klit,gurnula dva prstica dok me kruznim pokretima lizala,odusevila sam se kad sam osetila njen jezik na mom cmaru,posto mnogi to smatraju tabuom. Zapalile smo cigarete,pricale o nebitnim stvarima…Opet sam se napalila,pocela sam da je ljubim i sela na nju. Pocela sam da se pomeran napred nazad. Uhvatila me za kukove i pomogla mi da drzimo ritam. Stiskala sam joj sise dok mi se blizilo svrsavanje. Sva oznojena sam samo legla preko nje. Napisah je večeras iz cuga prisećajući se prethodnih iskustava… Priča je situirana u Bgd krajem 90-ih i pocetkoč 2000-ih godina. Sreli smo se u jednom fensi kafiću u Njegoševoj ulici na Vračaru. Ona je bila žena od nekih cetrdest pet godina, nosila je dugi firmiran sivi kožni kaput od prevrnute kože, angora džemper krem boje, usku suknju, bež kožne cipele sa visokim potpeticama. Postavila mi je nekoliko pitanja i ubrzo sam shvatila da ona zapravo samo želi da shvati, iz prve ruke koji tip momka sam ja pre nego što konačno poveri svog sina na čuvanje jednom ipak nepoznatom čoveku…. To je možda ono što je definitivno uverilo Marinu S. Pošto sam prihvatila sve njene uslove, na rastanku mi reče da se pojavim kod nje u sledeću sredu uveče od 19 casova. Tačno u navedeno vreme, pozvonila sam na vrata njene porodične vile u Tolstojevoj ulici na Dedinju. U kafiću još sam zaključila da je Marina veoma lepa, ali kada je otvorila masivna hrastova vrata njene vile, nisam mogla a da se ne zaledim na sekund. Nosila je na sebi prelepu svilenu bluzu smaragdno zelene boje i suknju u sivoj koži boje miša koja se pravo spuštala do iznad kolena, dok me je njena duga riđkasta kosa koja se baškarila na prelepoj svili njene bluze skoro bacila u komu. Ta gospođa je bila toliko lepa i poželjna! Ja ću se vratiti do ponoći…. Otišla je nakratko do svog impozantnog garderobnog ormara u spavaćoj sobi da bi završila sa oblačenjem za izlazak. Onda je u prolazu zgrabila par dubokih lakirano-crnih čizama……šarm ovih čizama je proizilazio iz preotmenog malog zlatnog metalnog lanca koji je bio zakačen na svaku od njenih štikli. Nekako krijući nevešto svoju uzbuđenost ovim prelepim prizorom, usporila sam disanje pred njom i čekala da zalupi ulazna vrata ne bih li se konačno smirila. Dok se kretala predsobljem ka izlazu sa divljenjem sam gledala njene lepo oblikovane noge, obložene prelepim najlon čarapama sive boje, koje su očigleno bile nataknute na haltere čiji su se tragovi blago ocrtavali ispod suknje…. Sanjala sam oduvek da to moje duplo ja bude neka fina rafinirana gospođa baš kao Marina S. Leptirići u stomaku, uzbuđenost na najvišem nivou… Nakon što je Vuk ubrzo zaspao odmah sam se uputila u njenu spavaću sobu. Ugledah uredno okačenu prelepu bundu od vizona! Pomilovavši meko krzno osetih u trenutku kao neki blagi udarac struje u celom telu. Odmah sam je obukla…Imala sam osećaj da letim toliko mi je bilo lepo u njoj. Odmah zatim otvorih orman sa njenim haljinama, suknjama i cipelama…. JAOJ ……Sreća mi se tako nasmešila, jer sam videla da u garderobi Marina nosi br 42-44…moj broj! Sagnula sam se da tražim cipele koje sam videla da je nosila u kafiću, jer sam bila odlučna da njih odmah probam. Rekla sam sebi da, s obzirom na njenu veličinu, treba da odgovara najmanje br. Bila sam u pravu. Gledajući po veličini đona, kao da nisu imale petu već su bile slobodne shvatila sam da mi se Sreća nasmešila i da cu ih uz malo muke nataknuti pa makar ne do kraja! Žurno sam skinula muske cipele i čarape i obukla odmah prvo te lepe cipele. Prelepo su mi stojale. Iako su imale štikle od 7 centimetara peta mi nije smetala da hodam, mogao sam da vidim kako sam dobio neku novu baš ženstvenu siluetu zahvaljujući njima…. Drhtala sam od uzbuđenja na samu pomisao da se Vuk možda probudio i vidi me da nosim bundu njegove majke i njene seksi cipele na štiklu! Veče je brzo prolazilo i ja sam znala u tom trenutku da se neću zaustaviti samo na brzom isprobavanju bunde i cipela Marine S. Moji koraci po prelepom starom parketu samo su odjekivali u tišini noći. Marinina spavaća soba mirisala je opojno, i tako ženstveno i damski da sam odmah i skoro netremice uronila u njenu komodu sa najfinijem ženskim rubljem od svile i najbolje moguće sintetike! U tih nekoliko minuta, moj ceo život se izmenio. Bila sam ošamućena i definitivno prekinula svaku vezu sa realnošću. Imala sam samo u jednom momentu grižu savesti što sam tako grubo ugrozila intimnost jedne gospođe tačnije jedne skoro nepoznate žene koju samo 48 č ranije nisam ni poznavala, ali nisam i pored toga osetila neki poseban stid, već samo jednu vrhunsku uzbuđenost ponetu mojim željama za transvestiranjem u gospođu. Ono što sam videla u njenim ormanima mislim da me je ostavilo bez reči…. Jer ona i ja smo u stvari imali iste ukuse, a ko zna, možda i iste fantazije: ona je očigledno obožavala kao i ja luksuzno svileno rublje za dame iz visokog društva. Kladila sam se da ću lako naći barem jedan par suknji od prevrnute kože koji će biti približno moje veličine. Nisam bila razočarana: Našla sam! Tu sam nazrela i njenu ljubav iliti pasiju za sve ove materijale. Jasno je bilo da je Marina S. Sa garderobe sam se odmah potom ponovo bacila na komodu sa njenim intimnim rubljem. Nastavak jednog drugog puta… Autor: Jelena Kao prvo da naglasim ovo je moja licna, istinita prica, volela bih da vam se bar malo dopadne. Kad mi je bilo negde 35 god, iako vec u braku, osecala sam da se neverovatno palim na zene velikih sisa. To je bilo nesto neopisivo… kada bih videla neku sisatu, ma gde da sam bila, u gradu, u robnoj kuci, na ulici, bilo gde, trazila sam wc, sela na solju, izvadila svoje sise i pocinjala da ih mazim… a onda bih zavukla ruku u gacice i polako trljala klitoris, pa onda sve zesce dok nisam pocela da stenjem i da se grcim od slasti. I tako, priznala sam sebi da iako nema nista bolje od dobre jebacine sa muskarcem, ipak se jako palim na sisate zenske i drkam na njih. I tako su godine prolazile, ja nisam imala hrabrosti da upoznam neku sisulju, a nije ih ni bilo puno. Jednog tmurnog dana u predvecerje, setajuci parkom gde nije bilo mnogo prolaznika, ugledah kako se na klupi neko uskomesao… Pridjem malo blize, kad na klupi prelepa plavusa duge kose, na njoj dzins sorc, utegnuta pizda se razdvojila, zuta majca, uska, uska puca po savovima… velike sise plivaju ispod zategnute majce, kao ogromni baloni… Gledam i ne mogu da verujem. Zenska legla na klupu i trlja sise… rasirila noge, a pizda debelih usana vidi se na kilometar. Sela sam na obliznje mesto i posmatrala nesto o cemu sam mogla samo da mastam… Zaneseno je mazila sise, prelazila rukama preko njih, stiskala ih, gnjavla, pucila se i uzdisala, prelazeci povremeno preko slica na sorcu… To me je uzasno napalilo…skupila sam sam hrabrost i polako joj prisla. Ona se trgnu i prekinu mazenje prelepog tela. Da ne duzim, upoznasmo se, ja poceh da je kritikujem kako sme da se tako ponasa u parku na klupi, kako je to opasno i sta bi sve moglo da se desi, kakvih sve ima itd… ali ona kao da je bila u nekom transu, rasplaka se ko malo dete. Predlozih da se odvezemo na pice, ali kako sam vec bila vlazna i napaljena, poceh da joj mazim preplanulu butinu… nije se branila, nastavila sam da je mazim od kolena preko butine do utegnute pizde…klizila sam joj prstom kroz procep, a ona poce da meska guzovima. Nasla sam parking koji nije bio previse osvetljen. A onda sam pocela da je ljubim, lagano, nezno, neprimetno nezno… To joj se svidelo, nije se branila vec je prihvatila igru, ljubila me je i mazila moju kosu, sto me je dodatno palilo… Obe smo uzdisale i stenjale, uvijale se i sve vise gorele od strasti. Napokon, dotakla sam njene velike, ogromne sise… zavukla sam ruku pod njenu usku majcu i mazila njene grudi.. I jos mnogo vise. Nisam mogla izdrzati i pored toga sto sam osecala neki stid, ali zelja je bila jaca od svega, zavukla sam ruku u moje tangice i lagano kruzila oko klitorisa. Sva je bila vlazna, ljigava od fine, mirisne sluzi…trljala sam je sve strastvenije dok mi je ona nudila obe velike sise, cas jednu, cas drugu, gurala mi je sise u usta… sve se pretvorilo u nezno lizanje, sisanje i uzdahe…davila sam se u njenim sisama i dahtala kao zivotinja…Nikada nisam bila tako uspaljena, pocela sam da mumlam sa njenom sisom u ustima, da stenjem, urlam i vristim od slasti…svrsila sam kao sto nikad do tada nisam… A onda sam joj skinula sorc i isto tako zavukla ruku u njene gacice i lagano kruzila oko njenog klitorisa, drugom rukom sam joj mazila grudi i ljubila joj vrat i pune usne tako socno gurajuci joj jezik u usta, a ona ga je nezno sisala i stenjala…Saputala sam joj o tome kako je dobra, kako me izludjuje velikim mlecnim sisama i neznim dodirima i da zelim da je tucam i zadovoljim kao niko do sada. Svidelo joj se moje saputanje, bila je sve vise uspaljena…stenjala je i molila me da je trljam brze i jace jos jos jos… sve dok nije uz vrisak svrsila… Telo uz telo, zaspale smo gole jedna uz drugu na sedistu auta…Probudio nas je cvrkut ptica i svetlost sunca u rano jutro. Tako sam zamolio kolegicu da se zamijenimo za dežuru uz zgovor da mi na dan moje dežure treba slobodan dan za neke privatne obaveze. Nije joj bilo baš pravo ali je pristala. Jučer sam znači došao na posao i zatekao ga na hodniku kako sprema papire za vizitu po soboma zajedno sa onom sestrom koja onu lijepu noć nije došla na posao. Tada mi je kroz glavu prošlo kako će ovaj put možda biti teže jer ona sada dežura sa njime cijelu noć, ali možda bude i lakše ako se oslonimo na nju da radi posao dok se nas dvojica zabavljamo. Ubrzo se odjel a poslije i cijela bolnica ispraznila od medicinara i ostali smo od osoblja samo ja, sestra i tehničar i portir u cijeloj zgradi. Vizita je bila daleko iza nas i već sam smišljao kako da se dokopam njega na samo. Uredu je sve što je rekla i izašla je van. Vrlo brzo se ponovno čulo kucanje i on je ušao na vrata. Imao je kratku pamučnu radnu bluzu na nitne i iste takve bijele hlaće koje drži samo učkur. Čim je ušao na vrata ustao sam krenuvši prema njemu rekavši mu da vrata zaključa čim ih zatvori. On je i ne okrečući se samo rukom iza leđa zakljućao vrata a ja sam već lijevom rukom držao njegovu ćunu kroz hlaće gnječeći je, dok sam desnom razvezivao učkur. On je u jednom pokretu ali ne snažno raskopčao sve nitne na toj radnoj bluzi ispod koje nije imao ništa i ja sam samo uronio u njegova prsa jezikom i usnama prebirajući bradavice i cijela prsa snažno stišćući usnama i palacajući jezikom kao da ližem sladoled sve do vrata i opet nazad. Pomogao sam se i lijevom rukom da razvežem ostatak učkura i spuštajući se u klećeći položaj svukao hlaće zajedno sa gaćama sve do njegovih članaka. Vanjskom stranom njegovih potkoljenica i natkoljenica sam objema šakama prešao uz blagi stisak sve do guzova koje sam onako napete samo jednom stisnuo i nastavio od prepona prema trbuhu i prsima dok je njegova poludignuta ćuna stajala tačno ispred moga nosa još uvijek zaljepljena za potpuno opuštena i viseća jaja. Gnječeči objema šakama posvud po njegovim prsima i trbuhu sam facom zaronio u njegove prepone koje su mirisale na čistoću i hormone uhhhh, jezikom sam gurnuo koliko sam mogao u prostor između kurca i jaja da ga odvojim od njih i utvorivši usta u potpunosti sam dozvolio da još mlohav glavić jednostavno upadne u moja usta. Napravio sam glavom pokret lijevo-desno da cijeli kurac stane u moja usta i stisnuo ga jezikom o svoje nepce masirajući mu cijelu donju stranu kurca gdje je žila jezikom. Navukao sam se skroz do kraja na njegov kurac koji je onako mekan samo propao dalje u grlo i počeo da mu pušim uvlačeči ga i vadeći van čime bi svaki put kad mi vadeči ga glavić dođe na jezik jezikom obratio posebnu pažnju na resicu ispod glavića. On me je uhvatio za ramena naslonivši se na mene i lagano mumljao od užitka. Ubrzavajući ritam kojim sam mu gutao kurac osjetio sam kako mu raste sve više i kako na jeziku sada osjetim i one prelijepe debele vene i kvrge koje krase njegov kurac. Gnječeći i dalje njegova prsa i trbuh sam počeo sad več dignut kurac manje uvlačiti jer sam se htjeo dobro zabaviti sa tim glavičem. Pritiskao sam ga jezikom sa svih strana a najviše sa donje razdvajajući resicu sa obje strane kao da ću mu je otkinuti što je kod njega izazvalo mnogo grčenja u cijelom tijelu a nisam ni rupicu zapostavio. Cuclajuči tako njegov glavić kao kakvo poveće lizalo sam ponovno počeo da gutam kurac svakim pokretom sve dublje i dublje a on mi je držeći me sada za potiljak pomagao da ga progutam do kraja. Pokrete sam malo usporio jer sam se trudio da ga progutam skroz i mahaho sam lagano glavom lijevo desno dok me je on pritišćući na potiljak nabijao na svoj kurac sam od sebe. Kao gutajući špagete usnama sam se pomagao u tom pokušaju navlačeči kužu oko kurca u usta što je prodiranje učinilo lakšim. Brzo sam na svoje iznenađenje jezikom dohvatio korijen kurca i počeo snažno trljati korijen te debele žile dok je mali dio kože koja čini jaja također bio u mojim ustima. Došavši do kraja nije bilo više drugog puta nego nazad ali sam se vraćao samo 2-3 centa pa opet gutao do jaja kao da pokušavam još dublje. On me je sada već držao i za potiljak i za vrat i počeo ne prateći moj ritam da me u trzajima nabija te sam se opustio i predao njemu inicijativu. Kratko me je tako nabijao na kurac i izvadivši ga skoro do kraja uhvativši me ponovno objema rukama za potiljak počeo jebati u usta. Isprva je ritam kojim me je jebao u usta bio ujednačen a onda je počeo da ubrzava i usporava i da miješa kukovima ubadajući me u usta naizmjenično sa desne pa sa lijeve strane. Sklonivši ruke sa njegovog tijela jedino što sam u toj jebačini u usta radio ja je bilo miješanje i gnječenje njegovih jaja koja su još uvijek bila opuštena, sa obje šake. Ubrzao je opet samo još brže nego maloprije i gurajući mi svaki put kurac do pola u usta ja sam samo usnama snažno stiskao oko kurca dok sam mu jezikom svaki put dočekivao glavić stišćući ga što više mogu u momentu kad ga preko jezika gura dublje u grlo. Tako ja najviše volim da mi rade kad meni puše kurac. Osjetio sam da je on već izgubio kontrolu i da je po trzajima koje sam osjetio na jeziku od žile pred svršavanjem te sam naglo okrenuvši cijelu glavu u desno jednostavno ispustio kurac van kad ga je izvlačio iz dubine grla. Toliko se bio zanjeo da je iako mu je ispao iz mojih usta još 2 puta udario bedrom u moje lice prije nego je skontao da mu kurac mlati slobodno po zraku. Pogledao me iznenađeno a ja sam podigao kurac prema pupku i pojeo cijelo desno jaje osjetivši tu karakteristićnu teksturu te kože i dlake na njoj. Sa desnim jajetom u ustima sam usnama stisnuo kožu i počeo razvlačiti kao da je žvaka, a onda otvorivši širom cijela usta jedva pocuclam i drugo. Nasmijao sam se i ponovno počeo da mu pušim kurac ližući prvo glavić iz čije je rupe curila sjemena tekućina. Slankasti osjećaj mi je popunio cijela usta i progutao sam cijeli glavić i pola ćune u usta. Podmazan sluzi kurac mu je još bolje klizio a moj osjećaj na to je bio predivan. Izvadio sam kurac tvrd kao kamen iz svojih usta i rekao kako sad nemamo vremena za to ali kasninije možda stignemo kad ona sestra zaspi. Strpao sam kurac nazad u usta i nastavio cuclati još slaniji glavić i ono kurca što je stalo u usta. On je odmah nastavio da me jebe u usta dok nisam osjetio da će ubrzo svršiti. Nisam uopšte neki ljubitelj gutanja sperme ali on je tako zgodan i obzirom da smo tu gdje smo jednostavno nemagdje ni svršiti hahahaha, te sam ga pustio da se taj zadnji minut jednostavno nastavi zabijati u moje grlo dok me nije snažno pritisnuo licem na svoj trbuh nabijajući mi kurac do kraja u usta , i držeći me još uvijek šakama za potiljak ispružio obje ruke i noge ukočivši cijelo tijelo i onako već zguran kurac do kraja u grlo pritisnuo kao da hoće još dublje. Osjetio sam na jeziku snažan trzaj na žili i istovremeno mi je cijelo grlo ispod korijena jezika bilo puno topline koju refleksno moraš gutati. Nije ga ni vadio ni micao samo se tako stiskao i svaki trzaj na njegovoj žili praćen izljevanjem sperme u moje grlo je bio praćen snažnim pritiskom njegovih šaka na moj potiljak. Sad se več sageo u struku i popustio pritisak na moj potiljak dok je žila i dalje pulsirala svaki put izljevajući sve manje i manje sperme dok na kraju iako je pulsiranje nastavilo više ništa nije izlazilo van. Pokušao sam da ga izvadim iz usta nebili na usta malo zraka udahnuo jer sam na nos već teško disao, a on me je samo malo pritisnuo nedajući mi da izvadim kurac iz usta. Osjetio sam kako sa svakim pulsiranjem njegova ćuna postaje manja i mekša i napokon ga je mlohavog izvadio van. Dok sam se borio da uhvatim dah on je rekao da sjednem na fotelju i da se skinem. Skinuo sam hlaće i gaće a on je moj dignuti kurac kojega nisam ni stigao drkati dok sam pušio njegov strpao u usta. Umoran od pušenja i klećanja samo sam se opustio i uživao u divoti koju mi je njegov jezik sa ustima pružao na kurcu, ali obzirom da sam se pušeći njemu toliko napalio nije mi trbalo više od minute da me dovede do svršavanja. Samo sam malo podigao glavu i rekao gotov sam. Odloženo svršavanje a toliko napaljen dok sam mu pušio je vjerovatno sakupilo toliko sperme da ja više nisam dalje odlagao a nisam imao ni snage. Cuclao mi je glavić i kurac do pola dok je rukom drkao kao lud i počeo sam uz lagani grć kroz tijelo da se praznim u njegova usta. Obzirom da ga nisam nabio na kurac ko on mene prva 2 mlaza su toliko obilna, jednostavno iscurila niz kurac u moje dlakavo međunožje dok je on rek na treći mlaz usnama zatvorio prostor i zabio sam sebi moj kurac do kraja u grlo. Svako njegovo gutanje sperme je bilo praćeno pritiskom jezika na moj glavić i kurac i tjeralo me da i dalje špricam kao pubertetlija. Nakon što sam se skroz ispraznio on je pritišćući usnama cijeli kurac izvukao kurac van i sklopio usne na samoj rupici čime je i zadnja kap ostala u njegovim ustima. Pokupio sam paloma papir za ruke sa stola obrisao se pa odmah otišao u kupatilo i istuširao se. Ubrzo sam se sredio i nastavio posao maštajući o večeras kad ono opet neko kuca na vrata. Ovaj moj uđe i kaže kako je svom drugu prićao za mene i da ako ja nemam ništa protiv treba da se nađemo u troje. Nikako rekao sam pa ima portir a i ona tvoja seka kako to misliš izvesti. On je rekao da se ne sekiram i da niko neće znati ako budemo zajedno to odradili. Da ne dužim on se telefonom dogovorio da mu jaran bude pred zgradom, dok sam ja od portira uz izgovor da sam ovog moga poslao po n ešto, tražio da uđe na odjel i pomogne sestri oko prebacivanja jednog pacijenta na kolica za kupanje. Davši kljuć od moje sobe ovom mome , on je uz nedostatak portira na vratima uveo jarana u moju sobu i to je to. Kasnije se pojavio u istoj toj sobi i završio sa sestrom to što je ona radila oko pacijenta zahvaljujući se portiru na pomoći i meni dajući neku kesicu koju je kao donio od nekle na moj zahtjev. Malo sam se trznuo pa zar sam sada da idem do sobe a taj njego je tamo ali šta je tu je na kraju krajeva zna se što je došao i nema tu nikakvog stida. Ušao sam u sobu i zatekao tipa oko 30 godina kako opušteno sjedi na ležaju i gleda tv. I on kao i ovaj moj skoro 2 metra, jedinstven rijedak slučaj onih svijetlo-smeđe-malo srvenkastih ali skoro plavih muškaraca sa jako snažnom kovrđavom kosok kao sitna afro frizura, ali kratko ošišan. Fin torzo na majici dugih rukava iz ćijeg V izreza vire jako guste i isto tako ufrčkane kovrđe. Ustao je, upoznali smo se i sjeo sam na ležaj kraj njega. Rekao je da mu se sviđa kako izgledam i ja sam potvrdio da je i on sexy, a na vratima se sa zločastim osmjehom pojavio ovaj moj. Zakljućao ih je i skidavši bluzu i pantole samo je kleknuo ispred mene i počeo mi oslobađati opet dignut kurac. Njegov jaran je samo rekao da ga voli baš zato što je direktan dok je moj tehničar već gurao kurac u usta. Jaran je raskopčao pantole i ne skidajući ih počeo lagano da drka svoj kurac gledajući kako mi ovaj moj puši. Ovaj do mene je imao jako gusto kovrđavo svijetlo međunožje i vidjelo se da mu je svaka dlaka na bradi, kosi i tjelu zapravo ista debljinom i građom a ne kao kod nas ostalih i to me jako napalilo. Imao je kurac malo veći od moga ali zato jako debe sa još debljim glaviće i u korijenu mu je zapravo izgledao tanji nego na vrhu. Lagano ga je navlačio i preko opuštenog glavića mu je visilo toliko kože da ga nisam mogao vidjeti ni kada skroz navuće rukom kurac do kraja. Ubrzo ga nije mogao šakom obuhvatiti što je obzirom da mu nije mnogo duži od moga izgledalo jako čudno. Uhvatio sam ovog mog za glavu i počeo ga nabijati na kurac dok je njegov jaran i dalje gledao drkajući taj svoj kožnati kurac koji i dalje nije pokazivao veliki glavić koji se naslućuje iako je dignut do kraja, ali je zato počeo lagano da mljacka zbog sluzi. Na to mi je njegov jaran rekao kako nema potrebe jer njegov debeli kurac bez problema uđe i bez pripreme. To me je ohrabtilo i napalilo i klečeči iza tehničara sam počeo da ga guram u njegov čmar. Malo je uzdahnuo i onda sam se počeo zabijati gledajuči kako pod mojim naletima u njegovu guzu njegova glava sve više i više guta kurac jaranu. Jaran je skinuo majici i jako gusto plavo krzno sa tim čudno debelim kao četka dlakama mi je bilo pred očima dok je on svojim rukama u ritmu sa mojim prodiranjima nabijao glavu tehničara na svoj kurac. Otvorio sam oči a jaran je sa njišućom i dalje kožicom pokrivenom kurćinom ustajao i raskoračivši se iznad tijela i leđa tehničara postavljao u položaj da mu pušim dok mu jebem momka. Postavio je dignutu ćunu ispred mojih usta a sa njegovog glavića je i dalje bilo kože da visi i ja sam samo otvorio usta a on ga je lagano držeči me za glavu naveo unutra. Nikad nisam osjetio takvu mekoću na dignutom kurcu i jednino kada bi ga pravo stisnuo zubima a ne jezikom i nepcem bi osjetio da je tvrd kao kamen. Držeći se za kukove tehničara samo sam nastavio da ga jebem dok je jaran držeći moju glavu jebao mene u usta. Kad sam bio pred svršavanjem izvadio sam kurac iz čmara tehničara ustao se i usnama i jezikom oblizao cijelo prednje tijelo jarana kao da ču ga zubima obrijati. Ponovno sam strpao taj debeli kurac u usta od čega je samo glavić mogao da stane a on je i dalje stojeći samo njihao kukovima naprijed nazad gurajući mi kurac u usta, nakon čega sam ja sjeo a on je počeo guziti tehničara. Namjestio sam se da meni tehničar sada puši kurac dok ga jaran guzi i predivan pogled na tog nesvakidašnjeg momka kako se sprema zaroniti kurcem u čmar tehničara me napalio još više. Tehničar je sa mojim kurcem u ustima samo mumljao dok je pod naletima svog jarana koji ga ni malo nije štedio zabijajući se kao pašće u njegatjerao cijelo tijelo i glavu tehničara na moj kurac. Ubrzo sam se počeo kočiti i svršavati u grlo tehničaru što je vjerovatno raspalilo i jarana i počeo je da se krivi i grči udarajuči još brže i jače tjerajući mene da tehničaru još dublje zabijam kurac u usta. Ispraznili smo se obojica u njega i ostao sam ležati na ležaju doj je jaran izvadio kurac iz tehničara i zabio mu ga u usta, gledajući mene u oči i pitajući hoću li i ja da probam malo kurca iz šupka. Samo sam odmahnuo glavom a jaran je je nastavio da gura ćunu tehničaru u usta dok ovaj nije dotjerao da bude čist ko suza. Izvalio se jaran kraj mene dok je tehničar ostao na podu. Dogovorili smo da se nećemo više nalaziti i igrati na poslu jer meni to smeta pa se čujemo sa novostima.



029 BRITIN GAY LOVE STORY
Od te kite krenula mi je voda na usta. Osetih mlazeve sperme u mojoj utrobi. Progutao je svaku kapljicu i kao žedan čovjek očajnički isisavao život iz mog pulsirajućeg kurca. Napokon, dotakla sam njene velike, ogromne sise… zavukla sam ruku pod njenu usku majcu i mazila njene grudi.. Cuj zaustavi tu na onom mestu za zaustavljanje.

[Trazim ljude koji bi cinili tim programera, dizajnera itd.|Brežice Sex files|Čišćenje, održavanje, pranje i peglanje]






Oznake: početak, gay, priče, erotika, u, malom

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.