Crap


Preklinjao sam svoju zlu sreću po treći put kada smo krenuli na pučinu.
Isturivši crna jedra prema snažnom istočnjaku, zaplovismo prema zalazećem suncu.

S pijanim Tomom Srbinom za kormilom, poluslijepim majstorom Bizzom na topovima i poluludim Crvenim Saletom visoko na osmatračnici, znao sam da ne mogu pogriješiti. Dok je naša brodica lagano odmicala od svog veza stvarajući male valove prljave lučke vode uz dokove, iza nas je ostajao samo trag od menstrualne krvi i morske pjene.

Naslućujući iskušenja koja nas čekahu na kraju ovog putovanja, nisam se mogao ne osvrnuti na obalu s koje smo upravo krenuli. Da sam tada imao zdravo oko, zaplakao bih. Umjesto suze, crijeva su mi proradila i život je zatitrao u meni, suočen s izazovom kojeg donosi otvoreno more i loša probava.

Miss Zlarin

Iskusna se posada brodice PMS Lady Anerol nevoljko okupila na palubi, nestrpljivo očekujući naređenja. Osjetio sam njihove nemirne životinjske poglede na svojoj hladnoj koži.
I smrad. Da, definitivno sam osjećao njihov smrad. Nisam ih gledao.
Vladao je tajac.

Činilo se da je prošlo beskonačno mnogo vremena kada sam svoj pogled s mora usmjerio na njihova prljava, poput pergamenta izgužvana lica koja su nalikovala guzicama.
Ispljunuvši poveću grudu katrana iz pluća, sabravši se, odlučno naredih podizanje našeg gusarskog stijega.

Raspoloženje ljudi se promijenilo u treptaju oka; najednom se svi poput mrava razbježaše duž palube zauzimajući svoja mjesta i preuzimajući svoje dužnosti. Svi su znali što im je činiti osim mene. Nastojao sam poslušati savjet vjetra i ne okretati se za sobom.
Krenuli smo.

Poručnica Kiddo je zabrinuto promatrala nemirnu pučinu dok su se herr Otto i Yarni igrali skrivača. Vrijeme se mijenjalo. Mirisalo je na oluju i noge.

Sails Away!

Po treći put krenusmo prema otoku Zlarinu. Ispunjen očajem, jebao sam se u vlastito prkno…



- Kapetanov dnevnik, dne 20.07.2007. Anno Srbini (Nisam siguran koliko je točno vremena prošlo od 'Tomine hidžre' - svetog dana od kojeg se računa gusarska godina, a nije mi se dalo računati tako da sam jednostavno tekući datum godine Gospodnje pretvorio u Tomin 'metrički' sustav... valjda se Bog neće ljutiti. A i ako hoće, na moru sam pa mi ne može ništa.)






The Schibenik Archipelago

Poprilično točna karta šibenskog arhipelaga









Powered by sharks