Svim muškim posjetiteljicama, sretan Vam dan ŽENA!


'Ja sam sretna ŽENA - inteligentna, samosvjesna i emancipirana!'


Poznata je i, beskonačno mnogo puta potvrđena, činjenica da mi gusari volimo žene... Mnooogo volimo žene. A na današnji dan gusari tradicionalno spašavaju žene od svakojakih nevolja, nedaća i nesreća. E baš stoga smo čvrsto odlučili pomoći damama suprotnog pola i uspostaviti pomoć za ŽENE tu, na našem brodu! Da, drage moje – od danas pa sve negdje do kraja svijeta, desno od sadržaja post-a stajat će ikonica na koju možete kliknuti ukoliko vas treba spašavati od muža, djece, šefa, čokolade ili unutarnjih glasova! Usluga je. naravno, potpuno i brezobrazno besplatna. Javite nam se i izmislite problem, a mi ćemo Vam ga možda i pokušati profesionalno (pukim nagađanjem) riješiti. Najzanimljivije probleme nagrađujemo javnim ismijavanjem i čokoolaaadom.



cap'n Blackadder
kurca tvrda, glave mudre
Animated Jolly Roger



P.S.
Žao mi je što moram psovati kurac i pičku i majku na ovako poseban dan, ali neprofesionalizam blog.hr-a mi ide na. Svaki dan se kurče kako se otvara sve više i biše blogova - ima ih već milijun tisuća stotina... milijuna; svaki dan nastane njih štajaznam pedeset milijuna, jebu me s tim podatkom kad god se spojim na net, a onda im se sruši server pa izgube NAŠE podatke. To što nam velikodušno omogućili da posjetimo arhive vlastitih blogova ("Arhiva Larchtreeparty-a") i kopiramo sadržaj arhiviranog posta u novi post, ništa ne pomaže. Ako i ne spominjemo gubitak vremena zbog ponovnog sređivanja starih tekstova, tu je i nemogućnost kopiranja komentara ispod posta, koji ostaju zauvijek izgubljeni. Sve u svemu, planiramo osvojiti blog.hr čim nađemo mali predah u osvajanju svijeta. Glave će im visiti k'o Turska!
Pederi...