Kapetanov dnevnik, nadnevak (tako pizde kažu za datum): 05.01.2006.

I tako se Posada i ja na Gusarskom Sindikalnom Sastanku jednoglasno dogovorismo da ću ja biti taj koji mora krenuti u opasan pothvat spašavanja naše poručnice Snjeguljice, koja bješe zarobljena od slovenskog sultana u samom srcu Dežele, zemlje vatre i vode, negdje duboko – kako kažu – u šupku Europe.

Kapetan ide na Sjever




Kapetanov dnevnik, nadnevak: 06.01.2006.

Netom je svanula zora, a Sunce se ucrvenilo poput bolesne pičke kada sam hrabro krenuo na svoj put. Krenuo sam pješice na sjever, kako bi se na skrovitom mjestu pokraj zagrebačkog glavnog kolodvora sastao s Ogijem, dobrodušnim gorštakom iz plemena Bad Blue Boysa, koji mi je trebao biti pomoć na ovom teškom zadatku. Kada sam ga susreo, njegova impresivna figura urbanog huligana bila je pojačana zlatnožutom aureolom blistavog siječanjskog sunca na temeljito obrijanoj divovskoj glavi. 'Zdravo stranče', povikah, a veliki čovjek mi odvrati osmjehom uličnog borca, koji se ne boji izgubiti pokoji zub za domovinu.
Krenusmo dalje zajedno. Ulazak u sloveniju bio je teži no što smo se usudili zamisliti. Patrole su slovenskih ratnika uz granicu bile ojačane zbog rapidnog širenja Gusarskog Carstva, a moje kraljevsko lice i *Guzica*(TM) bili su poznati svakom od njih. Ogi je srećom bio naoružan s tri moćna reketa za badminton kojima je vješto imobilizirao sve slovenske patrole (pičke) na koje smo nabasali. Samouvjereno nastavismo dalje, u srce slovenije – prema celju.

OGI

Našavši se u celju potražismo prijevoz za slovenske konjice, kamo i stigosmo nakon nekog vremena glumeći pošiljku krumpira. Ogi je bio ona veća vreća.

Patuljci

Kasno uvečer pristigavsmo na navedeno odredište kamo se odmah po dolasku skompasmo s kontra-slovenskim snagama u lokalnom bircu. Iskoristvši stare prdonje za besplatan alkohol po prvoj magli pobjegavsmo u noć kako bi put nastavili duž planine – na roglu, kamo zli sultan zatočiše našu Snjeguljicu. Put bješe naporan zbog snježne oluje koja se neočekivano spustiše s vrha planine - iz sultanovog dvorca. Ogi praznovjerno reče kako je sultan Sotona glavom i guzicom, također i veliki čarobnjak koji može bacati strašne i nezamislive čini i tjerati časne ljude na seks s muškarcima, ali te izjave kao čovjek od nauke odbacih kao puke tlapnje. Ipak, oluja se svakim trenutkom pogoršavala i morasmo naći sklonište. Nađosmo ga u zreču. Otamo, po prestanku olujnog nevremena iskoristismo povoljan vjetar u leđa kako bi se popeli na roglu.
Stigavši u sultanov dvorac otkrili smo da je to zapravo skijalište sa simpatičnim hotelom te tamo, mokri i pothlađeni, odlučismo i ostati. Ilegalno naravno... jerbo smo gusari. Dobro... *Ja*(TM) sam gusar – Ogi je samo mnogo ćelav.


Dvorac




*Nešto docnije te večeri...*

Izgubivši Ogija, osobno sam krenuo u potragu za Snjeguljicom. Pronašao sam ju u hotelskoj sobi broj 213, kako gleda TV. "Pametna cura je čitavo vrijeme iznutra potkopavala slovensku obranu bezrazložno im koristeći struju i vodu!", pomislih ozarena lica. Ugledavši me, krenula mi je u zagrljaj. ALI AVAJ! Slučajno je probovši stražnjim (mnogo oštrim) dijelom lizalice koji mi je zlosutno virio iz usta (ne mnogo dobre - od vanilije, okusa po spermi. Ne da sam ikada probao spermu...), zakrvarila je poput žene probodene lizalicom. Nije mnogo krvarila, ali morao sam to spomenuti jer je to bila jedina krv prolivena na ovom opasnom putu u nepoznato. Bilo je to nešto kao Zaljevski rat, ali s jednom žrtvom više.

Sljedeći su se dan dogodile čudnovate stvari...


Action Figures



Kapetanov nadnevnik, nadnevak: 07.01.2006.

Sljedeći dan počeo je snježnim radostima, tj. puškaranjima sa slovencima na snijegu uokolo hotela, a završio velikim gusarskim vjenčanjem. Zadržat ću se na ovom drugom zbog nedostatka ruke.

Pogled




*Vjenčanje*

Vjenčanje

Kum

Uvečer se okupismo na drugom 'nadstroplju' barbarskog hotela kako bi smo upriličili vjenčanje dvaju članova naše Posade – druge poručnice Snjeguljice Kiddo i kapetana Ahaba Blackaddera. Ceremoniju predvodiše patuljci (u slovenskoj mitologiji poznatiji kao 'djeca'), Hrane i pičke bijaše na pretek, a bogami se i dobro napojismo alkoholom. Svoju sudbinu zapečatismo naizad međusobnim stavljanjem jeftinih plastičnih burmi iz hotelskog dućana na jednu ruku boje slonovače i na jednu kuku boje kuke i recitiranjem bračnih zavjeta. Vjenčanje ubrzo bijaše gotovo i mladenci nestrpljivo i sa žarom u skrotumu otšepaše u svoju kabinu. Brak se konzumiraše (ali ne sam od sebe) pažljivim gledanjem Čarobnjaka iz Oza i uzimanjem bilježaka te, kasnije, diskusijom i kritičkim osvrtom na film. Tres sexy...
Dugo u noć, u gusarsku bijelu noć...

Miraz

Konzumacija braka



Cpt. Ahab Blackadder & Snjeguljica Kiddo
K+S