Fuck Yeah! He's back!

Nakon što mi se prije par mjeseci izgubio svaki trag nakon one pijanke (sve upućuje na to da sam pao u more), vratio sam se kući!
Više sam nego zadovoljan stanjem broda, a i zalihe pelin... ruma stoje jako dobro. Dapače ima ga previše, vidjet ću što mogu napraviti po tom pitanju. Šteta ga je bacit.

(Nakon ovoga slijedi nešto što je najbolje zamisliti kao kratki igrokaz za predškolski izrast koji se većinom sastoji od interne zajebancije. Sorry dragi čitatelju, plati pa će se naći nešto i za tebe drugi put ;))

Tragikomedija by LTP Productions, (c) 2005

DrunkenB: OK, gdje je moj majmun, mali Archer Junior? "Svi spuštaju pogled osim Yarr'nturija koji popravlja eyepatch i zdravo oko mu bježi u mom smjeru. Sumnjiv mi je."
DrunkenB: OK posado, ko ga jebe! Nab... "Prekida me povik iz mase - Ja nisam! Dovršim rečenicu, a iznad glave mi se pojavi veliki upitnik - tko tu koga jebe na ovom brodu?" Nabavit ćemo drugoga.
DrunkenB: Biz'zare! Zbog ometanja u biljaru, za kaznu dobivaš zadaću ostrugati alge i školjke koje su se uhvatile na brodu. Noktima.
Biz'zare: Oči mu se napune suzama, pitam se da li je to zbog jada ili sreće
DrunkenB: Topniče Rodjo!
Topnik Rodjo: Trgne se iz polusna, te rukom pokušava neuspješno otjerati oblak vinskih mušica koji ga okružuje
DrunkenB: Javi mi kad se otrijezniš, da nastavimo piti.
Topnik Rodjo: Na zapo... "Bučno se ruši kroz otvor u potpalublje te podiže trogodišnji sloj prašine u zrak, smrtno trujući sebe i nekolicinu nebitnih statista - tj. važnih članova posade kojima ne znam ime"
Quicksilver: "pjevuši Sultans Of Swing"
DrunkenB: Quicksilver! Pay attention, duuuuuuuuuuuuuuuuuuude!
Quicksilver: Duuuuuuuuuuude!
DrunkenB: Duuuuuuuuude!
Quicksilver: Duuuuuuuuuuuude!
Topnik Rodjo: Duuuuuuuuuuuude! "prigušeno iz potpalublja"
Yarr'nturi: Duuuuuuuuuuude!
Biz'zare: Duuuuuuuuude!
Biz'zare: Duuuuuuuuude!
Bloody Rose: Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl!
Snjeguljica: Girrrrrrrrrrrrrrrrrrrrl!
Capn' Adder: Duuuuuuuuuuuude!
Matt Damon: Matt Damon.
Quicksilver: Duuuuuuuuude!
Biz'zare: Duuuuuuuuude!
DrunkenB: Admirale Pauss!
Admiral Pauss: Duuuuuuuuude!
DrunkenB: Capn' Adder! Predlažem hitnu akciju protiv T-flote, koja nadire sa zapadnih i sjevernih voda, te za sobom ostavljaja samo pinky-gay boju a sve u ime boljih komunikacija među gusarima.
Capn' Adder: Moš misliT!

DrunkenBastard,
budući vlasnik stranice www.pelin.com, ujak, brat a takomiboga nekima i majka