Pažnja vi prljavi psi, kapetane Blacky (votka) Adderu te admirale (bambuća) Pausse.

Dogodila se velika tragedija na brodu. Naime, ovo sam jutro posijetio svoju šupu od kabine te osjetio pre, prevelik smrad. Pomislio sam kako je netko od posade zamijenio S.H.I.T.–aru za moju kabinu, pošto su jedna do druge, no ubrzo sam shvatio kako je moj maleni i vjerni ljubimac, mali majmunčić imenom Archer, preminuo.

Mali Archer

pijuckanje

Pošto sam ovih dana bio zauzet...khmm,khmm...stvarima što se tiču našeg topa i logistike (po kapetanovoj naredbi, mada nisam baš siguran što ova zadnja predstavlja) te sam u potpunosti zaboravio dužnosti vezane uz ljubimca. Još ga je netko zaključao u kabini pa jadnik nije imao šense. Pretpostavka je da je crko od gladi pošto je pokušavao pojesti ono malo baruta koje držim u svojoj kabini radi...hmm, da, nije važno.

samo leš

No hhanyways, pozivaju se spomenuti prljavi psi (posada, naravno), el capitano i admiral da prisustvuju posljednjem ispraćaju koje će se održati čim se napravi mala splav, i to u praskozorje. Naš iksčejndž gusar rodjo ponudio se da zapali splav alkoholnim parama iz svojih ustiju da malo uštedimo na alkoholu.

Neka Archer uplovi u vječne vode onoživotnog gusarstva. Mena.

posljednje prečivalište

P.S. predlažem da ubuduće ovaj dan na brodu bude dan žalosti za malim Archerom.

Biz'zare 'The Scarlet Pimp' Trigger
ožalošćeni otac, majka i sve ostalo