Captain Claw

Jučerašnje smo poslijepodne admiral, moja guzica i ja proveli sa Snjeguljicom. Da, napokon smo osobno upoznali novu članicu naše posade, koje je ubrzanim postupkom promaknuta u kapetanovu lijevu ruku/jaje, tj. čin 2nd Liutenanta... zbog... hmmm... izuzetnih zasluga u kapetanovoj službi (Marlyn Manson odsad čisti palubu). Kapetan je bio iznimno zadovoljan istom te se vrlo brzo napio, i u kratkom periodu zbilja OPAKOG pijanstva, izveo salto mortale na dječjem vrtuljku u Parku Mladenaca, graničnom teritoriju između dvaju zaraćenih država – Sigeta i Trnskog, i pao na glavu. Kapetan nije bio ozlijeđen (jerbo se pijani ljudi ne mogu ozlijediti) tijekom pijanstva, ali sve do donašnjeg dana osjeća okus onog aperitiva, digestiva koji već kurac smo pili i onih kauguma koje imaju identičan okus kao to sranje. Hhfuj! Ne mogu to isprati iz usta. No hhanyway, bilo je nezaboravno iako nismo radili previše sranja kao što je uobičajeno u našim pohodima. Snjeguljicu smo admiral i ja otpratili do njezine luke, ne prepuštajući je lošim vjetrovima i ljudima-pederima koji bacaju nekakvu pišaku kroz prozor kada gusari ispod preglasno pričaju. A nismo bili preglasni...da jesmo ne bih ništa rekao. U svakom slučaju Snjeguljica je, nadamo se, sretno stigla do svoga doma i još uvijek je živa. Bila bi šteta da nije. A i mogli bi nas tužiti njezini roditelju (a kad kažem tužiti ne mislim ono 'Ubio si mi psa sačmaricom. Tužit ću te mami', nego 'Prodavao si otopinu vode i sladoleda od vanilije i govorio dijabetičarima da je to inzulin. Tužit ću te dok ne budeš morao dizati treću hipoteku na brod'!!!)
Inače, Admiral je bio pizda i tražio me da se dva puta brodom vraćam na Savski mosti po burek s psom... pardon mesom. Pizda. A kad smo kod bureka s mesom, Nikolina nije došla. Kurva! E da, a i nedavno sam vidio cigansku pičku... ali to je sasvim druga priča.

Cpt. Black 'THE CLAW' Adder
I kill children


Slijedi Biz'zareova priča...