Da evil pirate. Yarrr.
U zadnje vrijeme je primijećena manja posjećenost ovog nebitnog kutka interneta, pa je LarchTreeParty odlučio, uz nećkanje viših časnika (Cap'n Black Adder reče da nam ne treba nitko tko je popularniji od njega), koje je dovedeno u red sa nekoliko prijetnji cutlassom i topom od strane moje veličanstvenosti i Biz'zare-a, te prljave krpe Komunjare Saleta).

Da ne duljim, otvorili smo kontakt sa marketinškim kanalima nekoliko popularnih osoba, te ih primolili na intervju.
Danas, po prvi put u povijesti, imate priliku čitati prijepis intervjua s jednim od najpopularnijih individua danas, samozvanim princom tame i osobom koja je navodno izmislila rock 'n' roll, Sotonom!

LarchTreeParty: Uime Fellowship of the Larch, dobrodošli na PMS The Larch Father, flagship i najčišći brod naše gusarske flote. Kao prvu stvar, zamolio bih Vas da se predstavite našem čitateljstvu.
Princ Tame: Ej, bok, kaj ima? Pa evo, ja sam došel ovde po predlogu moje marketinške ekipe - bok, dečki! Pa, ne znam otkud bi počel... Imam mnoge imena, i neke od njih sam već i zaboravil. No, najpoznatije su Sotona, Lucifer, Asmodeus, Beelzebub, Belial, Abaddon, i Štef. Bok svima koji nas čitaju!

LTP: Hmmm... No dobro, sigurno svi znaju što ste sve radili u povijesnim danima, no trenutno, dok se o Vama mnogo čuje, nitko ne zna na čemu radite. Ako biste mogli progovoriti par riječi o tome?
PT: More, al ne morem previše, jer bi mogel imati problema s nekim ovosvetskim tajkunima zbog onog NDA ugovora kojeg sam potpisal. No, morem reći da radim na uništavanju ekonomije najveće svetske političke sile, u izdavanju pop-muzike i u filmskoj industriji, gde imam jedan dogovor sa RIAA. Ej, i onaj TCPA. E i tam sam iste. E - i naravno, uvijek je tu onaj rat protiv Boga, ali te je već duge na razini hladnoga rata. Zgledi da Šef više nije zainteresiran.

LTP: Pop-glazba? Zaista mislite da se tu krije tajna za uzimanje duša u Pakao? Mislim, pa Britney i J-Lo odavno nisu toliko popularne.
PT: Ma ne, mi vu industriji sve osim cajki i Antonína Dvořáka zoveme pop-muzikom. Isplativ je to posel, sam daš par hiljada nekim klincima s gitarama ili s kapama naopačke i vu profitu si par stohiljada duši.

LTP: Znači sve, i rap, rock? I metal?
PT: Hehe, pogotove te troje.

LTP: A uništavanje ekonomije "najveće svjetske sile"? Pretpostavljamo da mislite na Sjedinjene Američke Države?
PT: Ma da, pa pogleč sam kakveg sam tukca nabil na vrh. Inače, ne smijem ovde niš više reč - NDA.

LTP: Razumijem. A rat protiv Boga? Ima li tu kakvih pomaka, da li se nazire koja će strana prevladati, da mi obični ljudi znamo kome se treba prikloniti?
PT: Ma nikaj novo, sve po starem... Samo, Šef se ljuti kaj mu sve više popova dolazi k meni. Pusto mu je postalo. Al kaj češ, ja mu na pivi rečem, naj se brinut, bu se sve rešilo. A on bu: "Ma znam, no živcira me što mogu slušati samo cajke." Al onda ja kupim rundu i sve bude super.

LTP: Kad smo se opet vratili na temu glazbe, zamolio bih Vas da nam, kao najveći roker ovog svijeta, napokon objasnite tko je "true" a tko nije u metalu.
PT: Ma znam ja jenega klinca iz Zenice, Hasan se zove. On je najčru, a svi ostali pišaju vu gaće.

LTP: I, na kraju, zamolio bih Vas da nam objasnite kako ste došli do imena Štef, jer to vjerojatno muči većinu našeg čitateljstva, vjerojatno jer smo to očito tamo stavili bez objašnjenja da bi imali punchline poslije.
PT: Pa, nije neka herojska priča, ne? Jenega dana sem išel s kompićima vu selo na par demižonki, kad dojde mene iskat moja stara baba Bara. I tak ona došla, i reče ona: "Joj baš si Štef, Vrag." i odvuče me doma za vuho. I tak je ostalo.

LTP: Vrlo zanimljivo - hvala Vam na Vašem vremenu. Ako želite, možete se obratiti našim čitateljima. Nadam se da ćemo se ponovno vidjeti.
PT: Pa kaj bi imal reč - same slušajte muziku, osim cajki, gledite filmove, i emigrirajte vu Ameriku. I ne brinite, bumo se videli opet.
LTP: Ovo djeluje malo zastrašujuće, no vratit ćemo se - sa drugim intervjuom. Nadam se.


Mfu. Skp. Yarr'nturi
Promjena nicka godi mom preplanulom tenu, a i pičke se pale na to